خرید و فروش آهن آلات رحیمی

✳️آهن آلات به انواع، شکلها و جنس های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دسته بندی ها خواص منحصر به فردی داشته که در کاربرد آنها تاثیر گذار می باشد.

✳️آهن آلات کاربرد بسیار زیادی به عنوان فوندانسیون ساختمان و یا تولید محصولات فلزی دارند و به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. یکی از اساسی ترین پروفیل های ساختمانی تیر آهن میباشد. تیر آهن از جمله مصالح ساختمانی است که کشف آن به قرن بیستم باز میگردد. از قرن بیستم تا حال تیر آهن کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی داشته است و تمام کشورها از این فلز پر کاربرد برای ساخت پروژه های ساختمانی زیادی استفاده کرده اند.

✳️تیر آهن از لحاظ استاندارد تعریف شده برای ان به سه دسته متفاوت تقسیم بندی میشود. تیر آهن با استاندارد IPE‌ از تیر آهن های مورد تایید اروپا و ایران است، تیر آهن INP از تیر آهن های مورد تایید کشور های چین و روسیه میباشد و همینطور تیر آهن IPB نیز جزو تیرآهن های بال پهن محسوب میشود که استفاده گسترده ای در سراسر دنیا دارد.

?میلگرد یکی از مهم ترین و پر کاربردترین مصالح ساختمانی

?میلگرد از مصالح ساختمانی به شمار میرود که در ساخت سازه های بتنی و بمنظور استحکام بتن مورد استفاده قرار میگیرد. میلگرد ها در تمامی قسمت های سازه نقش موثری را در استحکام بتن ایفا میکنند که میتوان به کف، ستون ها و سقف اشاره نمود. میلگرد های موجود در بازار ایران بر اساس شکل ظاهری به سه دسته تقسیم بندی میشوند که میتوان به میلگرد آجدار، ساده و آجدار پیچیده اشاره کرد.

?همچنین میلگرد از لحاظ موادی که در ساخت خود بهره برده است به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که گران قیمت ترین آن فولاد ضد زنگ میباشد. البته فولاد ضد زنگ بیشترین مقاومت را برای بتن ایجاد میکند. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد تحت تاثیر قیمت ارز متغیر است و در بازه های زمانی که قیمت ارز افزایش می یابد قیمت میلگرد نیز بالا میرود.

?کاربرد ناودانی و نبشی و تفاوت آنها با یکدیگر

?از انواع آهن آلات و کاربرد آنها نوبت به ناودانی و نبشی میرسد. ناودانی و نبشی نیز مانند تیر آهن و میلگرد کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی و همچنین صنایع دارند. ناودانی یکی از پروفیل های ساختمانی و صنعتی است که مقطع آن باز بوده و به دو نوع متفاوت یعنی ساده و مشبک تقسیم بندی میشود. نبشی نیز پا به پای ناودانی یکی از پروفیل های پر کاربرد محسوب میشود که در ساختمان سازی به کار برده میشود و کاربرد آن نیز به دو صورت مرکب و منفرد میباشد. نبشی جزو آهن آلاتی است که برای اتصال تیر آهن به بیم ها و همچنین اتصال پل ها به ستون ها کاربرد فراوانی دارد.

به  مدیریت : احمد رحیمی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

خرید و فروش آهن آلات رحیمی در چهارمحال و بختیاری , خرید و فروش آهن آلات  , آهن آلات  , انواع آهن آلات  , قیمت آهن آلات , میلگرد , آهن آلات ساختمانی , آهن آلات  صنعتی ,