خرید و فروش انواع تره بار سبز جنوب

✨آماده بارگیری انواع تره بار به سراسر ایران
?هندوانه،گوجه،خیار،ملون،پیاز،سیب زمینی،لیمو ترش

?محصولات کشاورزی به محصولاتی گفته می شود که از گیاه به دست می آیند. از محصولات کشاورزی برای تامین غذا چه انسان و چه حیوان (نظیر علوفه) ، پوشاک، یا موارد دیگر مانند درمان مواد بهداشتی و غیره استفاده می شود. خاک مناسب و آب و رسیدگی های به موقع از عوامل موثر در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی است. امروزه استفاده از کودهای شیمیایی و سموم مختلف کیفیت محصولات را تحت تاثیر قرار داده است.

?از این رو محصولات کشاورزی ارگانیک در حال گسترش است. در این نوع از کشاورزی از کود و سموم شیمیایی استفاده نمی شود. هند، چین و آمریکا بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی در جهان هستند. همچنین در تولید و صادرات میوه کشور اسپانیا رتبه نخست را در اختیار دارد.

?در ایران یکی از محصولات صادراتی، محصولات کشاورزی است نقش بسیار کلیدی در اقتصاد ایفا می کند که انواع محصولات صادراتی شامل: پسته، انار، زعفران، خیار، خرما، خیارشور، انواع کلم، پیاز، سیب، سیب زمینی، هندوانه، گوجه فرنگی، خربزه

?همچنین ایران در تولید پسته ، انار و زعفران رتبه نخست و در تولید خیار، زردآلو، هندوانه و گردو ردتبه دوم را در اختیار دارد.متاسفانه صنعت کشاورزی در ایران به دلیل عدم استفاده از تکنولوژی های روز برای آبیاری، یکی از دلایل هدر رفت آب شده است. این در حالی است که محصولی مانند هندوانه که جزو محصولات صادراتی است محصولی به شدت آببر است. به نظر می رسد باید از کاشت محصولات کشاورزی ای که آب زیادی مصرف می کنند اجتناب کرد.

?متاسفانه حدود 30 درصد محصولات کشاورزی تدبیل به ضایعات می شود که خود از بین بردن منابع محسوب می شود. ایران یکی از نخستین کشورهایی بوده که زراعت در آن انجام می شده است. شمال ایران یکی از نقاطی است که کشاورزی در آن رونق فراوان دارد و رتبه یک در تولید مرکبات را در اختیار دارد. همچنین در مناطق شمالی برنج نیز تولید می شود. در منظقه خراسان، محصول زعفران که بسیار در جهان پر آوازه می باشد کشت می شود. پسته نیز در شهر رفسنجان تولید می شود.

به مدیریت:سلیمانی

 

 

 

محصولات کشاورزی , انواع محصلات کشاورزی , خرید و فروش انواع تره بار سبز جنوب سلیمانی در کرمان , بارگیری محصولات کشاورزی در کرمان , قیمت انواع محصولات کشاورزی در کرمان , هندوانه , پیاز , خیار , سیب زمینی , لیمو ترش ,