Address & Contact

Our Address

تهران،شهر ری،جاده ورامین،5 کیلومتر مانده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،خیابان 1023،پلاک 6

Telephone

خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم رنجی

شماره تماس:

09122477198

?جامبو بگ‌ها برای ظرفیت‌‌‌های بار برداری متفاوتی طراحی شده اند و هر جامبوبگ یا بیگ بگ می‌تواند ظرفیت‌‌‌های از ۵۰۰ کیلو ۱ تن ۱٫۵ تن ۲ تن و حتی تا ۵ تن داشته باشد. اینکه یک جامبو بگ می‌تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی نحوه دوخت نخ استفاده شده در دوخت جا یابی دسته ها، جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته‌ها و گونی به یکدیگر و وزن محتوی آن بستگی دارد.

?دسته‌ها ی جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در واقع از تسمه‌‌‌های از جنس پلی پرو پیلن درست شده است که این نخ با بافت مخصوصی که دارد، آن را به تسمه ای مقاوم  تبدیل می‌کند که مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.

?با توجه به نحوه دوخت پارچه با تسمه و فرم ظاهری دسته‌ها تقسیم بندی‌‌‌های صورت می‌گیرد. که معروف ترین آنها ۲ دسته، ۴ دسته و ۸ دسته می‌باشد. این دسته برای جا به جایی جامبو بگ یا بیگ بگ طراحی شده اند و معمولا یا آنها را در شاخ لیفتراک می‌اندازند یا با کرین‌‌‌های سقفی و جرثقیل جا به جا می‌کنند.

شماره تماس:

09122477198

?میزان دوخته شدگی این تسمه‌ها به بدنه گونی که چند درصد ارتفاع بدنه گونی با تسمه به هم دوخت شده اند و نخ مورد استفاده در دوخت و uv  بودن آن نخ در کیفیت گونی و میزان بار برداری از عوامل موثر است.

?منظور از پارچه در جامبوبگ یا بگ‌ها در واقع همان گونی می‌باشد. زیرا جامبو بگ یا بیگ بگ از توپ  گونی‌‌‌های متری با متراژ بالا برش خورده و تشکیل می‌گردد. جنس این پارچه از بُد ریز بافت بودن و ضخامت نخ هایی از جنس پلی پروپیلن که آن را تشکیل داده اند در کیفیت آن پارچه و میزان تحمل آن پارچه در حمل بار بسیار موثر است.

به مدیریت:ابوالفضل مهربانی

شماره تماس:

09122477198

 

 

 

شماره تماس:

09122477198

 

جامبوبگ رنجی , خرید و فروش جامبوبگ در تهران , خرید و فروش انواع جامبوبگ , عرضه و پخش انواع کیسه جامبو ,خرید و فروش انواع کیسه جامبو در شهرری , جامبوبگ یا بیگ بگ چیست , جامبوبگ دست دوم , خرید جامبوبگ دست دوم , فروش جامبوبگ دست دوم , قیمت جامبوبگ دست دوم ,