Address & Contact

Our Address

مهاباد،خیابان شهریکندی

Telephone

موتور خودروهای سنگین قیطرانی در مهاباد

✨خرید و فروش انواع موتور خودروهای سنگین( اسکانیا،رنو،ولوو)

❇️به‌طور کلی برخی موتورهای به‌ کار رفته در کشنده‌ها و خودروهای سنگین به‌ عنوان برترین‌ های این بخش شناخته می‌شوند.

🔴فاکتورهای پیش ‌نیاز برای انتخاب بهترین موتور خودرو سنگین

🚛 کاربران باید ابتدا نوع فعالیت خود را مشخص کنند.

🚛 دوم این‌که مالک خودرو باید به‌خوبی بداند که قرار است چه فعالیتی انجام دهد.

🚛 سوم این‌که باید مشخص شود استفاده از این خودروها قرار است برای چه میزان بار باشد.

🚛 همچنین به‌عنوان فاکتور چهارم باید در نظر گرفت که در چه مسیر جغرافیایی و شرایط اقلیمی این فعالیت و این میزان بار باید حمل شود.

🚛 بنابراین مشخص‌کردن وزن متوسط بار برای هر خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. توان باربری برای هر یک از موتورها متفاوت است و نمی‌توان انتظارات بیشتری از آن‌ها داشت.

🚛 نوع تریلری که به خود متصل می‌شود را هم باید به‌عنوان فاکتور پنجم در نظر گرفت.

🚛 «هرچه موتور بزرگ‌تر؛ مناسب‌تر» فلسفه منسوخی است که در انتخاب موتور کامیون‌ها نقش‌آفرینی می‌کرد. حال نیز گرچه سایز موتورها هنوز اهمیت دارد، اما تنها فاکتور در تعیین بهترین موتور محسوب نمی‌شود. زیرا اکنون ثابت شده است موتورهای ۱۳ لیتری نسبت به مدل‌های قدیمی کارایی بیشتری دارند.

🚛 از سوی دیگر، باید امکانات فروش مجدد یک خودرو سنگین را هم در نظر گرفت و بنابراین باید موتوری را انتخاب کرد که بعد از چند سال استفاده همچنان قابلیت فروش دوباره داشته باشد. برند و خط تولید نیز در انتخاب موتور اهمیت خاصی دارد.

🚛 تقریبا تمام تولیدکنندگان خودروهای سنگین خط تولید اختصاصی خود را دارند. بنابراین انتخاب یک برند با موتور دلخواه تقریبا غیرممکن است. پس اگر موتور خاصی مدنظر خریدار باشد، باید به سراغ برندی برود که از این موتور در محصولات خود استفاده می‌کند.

🚛 هزینه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و همچنین شبکه خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به آن‌ها نیز از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید هنگام خرید یک خودرو سنگین دقت داشت و موتوری را انتخاب کرد که کمترین هزینه‌های جانبی را در کنار دسترسی آسان به خدمات پس از فروش به همراه داشته باشد. همچنین اقتصاد سوخت و ضمانت موتور نیز به عنوان فاکتورهای انتخاب موتور در نظر گرفته می‌شوند.

به مدیریت:کیوان قیطرانی

 

 

 

موتور , موتور خودرو , موتور خودروهای سنگین در مهاباد , خرید و فروش انواع موتور خودروهای سنگین قیطرانی در مهاباد , موتور خودروهای سنگین قیطرانی در مهاباد , هزینه انواع موتور خودرو سنگین در مهاباد , موتور کامیون , موتور تریلی , موتور اسکانیا , موتور رنو , موتور ولوو ,