Address & Contact

Our Address

مازندران ،آمل، به طرف چمستان،بخش بنفشده،کوچه معراج شهرک ونوشه

خرید و فروش انواع ویلا شهرک اختصاصی ونوشه اکبری

شماره تماس

09111215380
09111255503

🏡دلایل متعدد اقتصادی باعث شده در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در بخش زمین و مسکن رونق خاصی داشته باشد. با توجه به تورم‌های شدید در این سال‌ها بسیاری از افراد برای حفظ ارزش سرمایه‌شان تصمیم به خرید ویلا می‌گیرند که اگر به دقت ویلای موردنظرشان را انتخاب کنند سرمایه‌گذاری مناسبی محسوب می‌شود.

🏡 اما مسائل اقتصادی تنها دلیل رونق خرید و فروش ویلا در سال‌های اخیر نیست. زندگی شهری روز به روز سخت‌تر می‌شود. کلان‌شهرها هر روز گسترده‌تر، شلوغ‌تر و پرازدحام‌تر می‌شوند. آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز در این چند سال چند برابر شده است. تمام این موارد می‌تواند موجب شود افراد از شهرها فراری باشند و به مناطق بکر، خلوت و آرام‌تر روی بیاورند.

🏡 حتی اگر افراد به خاطر شغلشان نتوانند در مناطق ویلایی زندگی دائمی داشته باشند، ترجیح می‌دهند خانه‌ای در این مناطق داشته باشند که هر وقت به تعطیلات خوردند یا خواستند چند روزی را به دور از هیاهو و جنجال شهر سپری کنند، به آنجا بروند.

💠 انواع ویلا

🏡 ویلا جنگلی

در مناطق جنگلی و کوهپایه‌ای احداث شده است. این ویلاها معمولا از محیط‌های شهری دورترند و به همین دلیل فضای آرام‌تری نسبت به ویلاهای ساحلی دارند. ضمن اینکه به خاطر بیشتر بودن مساحت زمین‌های جنگلی نسبت به زمین‌های ساحلی، گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس شماست ضمن اینکه قیمت ویلاهای جنگلی نیز نسبت به ویلاهای ساحلی پایین‌تر است و از نظر داشتن سند شش‌دانگ وضعیت مناسب‌تری دارند.

🏠 ویلا ساحلی

ویلای ساحلی به ویلایی گفته می‌شود که کنار خط ساحلی و با فاصله‌ای اندک از دریا ساخته شده‌ است. از مزایای ویلای ساحلی می‌توان به چشم‌انداز مستقیم به دریا، شنیدن صدای امواج دریا، دسترسی راحت به ساحل، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و امکانات شهری و دسترسی آسان در فصل‌های سرد سال اشاره کرد.

⚡️ دلایل خرید ویلا

🔻 حفظ ارزش سرمایه‌ با توجه به بالاتر رفتن هر ساله تورم
🔻 شلوغی و ازدحام کلان شهر‌ها
🔻 آلودگی صوتی و آلودگی هوا در کلان شهر‍‌ها

🔰 تمامی این موارد می‌تواند موجب شود افراد از شهرها فراری باشند و به مناطق بکر، خلوت و آرام‌تر روی بیاورند البته از دیگر دلایل میتوان به خرید ویلا برای سپری کردن اوغات فراقت (تعطیلات) در محیطی آرام و بکر هم اشاره کرد.

شماره تماس

09111215380
09111255503

💠 نکات مهم خرید ویلا شمال

🏠 خرید ویلا ممکن است در جاهای مختلف کشور انجام بگیرد. یکی از این موقعیت‌ها خرید ویلا شمال است. اما در این باره شما باید نکاتی را هم بدانید. بررسی و ارزیابی دقیق منطقه یکی از نکات مهمی است که برای خرید ویلا در شمال کشور باید انجام دهید.

🏠 شرایط اجاره کردن ویلا با خرید آن کاملا متفاوت است و نکاتی که در اجاره کردن وجود دارد با خرید آن فرق می‌کند.

🏠 قبل از هر چیز به این موضوع فکر کنید که آیا همیشه و در تمام روزها می‌خواهید در ویلا سکونت داشته باشید یا اینکه فقط برخی از روزهای هفته یا سال؟ اگر برای گذراندن تعطیلات قرار هست که به ویلای خود بروید بهتر است ویلایی را بخرید که نمای آن رو به طبیعت باشد. ویلاهای ساحلی و جنگلی بهترین گزینه برای خرید در این موضوع هستند.

🏠 عجولانه تصمیم نگیرید و تمام جوانب را بررسی کنید. راه‌های دسترسی ویلا به جاده‌های اصلی و شهر را در نظر بگیرید. تنها زیبایی و ظاهر ویلا را مدنظر قرار ندهید و این باعث نشود که بعدها از خرید خود پشیمان شوید. معیارهای اصلی برای خرید ویلا فراتر از این موضوعاتی مانند ظاهر آن است.

🏠 برای خرید ویلا اولین کاری که باید انجام دهید این است که نیازهای خود را بررسی کنید.هدف ما باید از انجام خرید مشخص باشد: آیا اهداف تجاری داریم یا گذراندن تعطیلات در ویلا؟ این به شما کمک می‌کند ویلای مناسب نیاز خود را بخرید.

🏠 شناختن انواع ویلاها به شما کمک می‌کند که آنچه را انتخاب کنید که با روحیات شما سازگار باشد. ویلاها انواع مختلفی دارند:ویلاهای جنگلی، ساحلی، مستقل و شهرکی

🏠 تمام دسترسی‌ها به ویلایی که قرار هست آن را بخرید بررسی کنید: دسترسی به جاده اصلی، به شهر و…

🏠 ویلاهای ساحلی دسترسی بهتری به مرکز شهر دارند اما در عوض قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای جنگلی دارند بنابراین یکی از موارد مهم در خرید ویلا شمال قیمت آن است.

🔴 چرا بهترین راه سرمایه گذاری در شمال کشور است؟

زیرا سرمایه گذاری در مکانی که تقاضا در آن بالا است، ارزش ملک روی ریل صعودی قرار دارد. بعد از خرید اینگونه ملک یا ویلا، قیمت آنها دائما رشد پیدا می کند. همچنین اجاره و یا رهن آنها نیز به سرعت و با بهترین قیمت انجام می شود. این ویژگی در شمال کشور به چشم دیده می شود و سراسر سود را برایتان به همراه دارد.

⚜️ مزایا خرید ویلا در شمال:

🔸 از مزایای خرید ویلا در شمال می توان گفت داشتن سفر بی دغدغه به شمال است. به اینصورت که شما هر وقت به شمال سفر میکنید یک راست وارد خانه شمالی با ویو جنگلی یا ساحلی می شوید و روزهای خاطره انگیزی برای خود به رقم می‌زنید. همچنین دردسرهای ساخت ویلا از جمله هماهنگی برای خرید مصالح، سروکله زدن با معماران و استادکاران و… ندارید. و شما یک خانه کاملا آماده تحویل میگیرید.

🔸 حتی می توانید در صورت نبودتان در ویلا، آنرا به یک فرد مورد اعتماد سپرده و اجاره دهید! که می تواند منافع مالی خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

به مدیریت : محمد رضا اکبری 

شماره تماس

09111215380
09111255503

 

 

 

خرید و فروش انواع ویلا شهرک اختصاصی ونوشه اکبری در آمل مازندران , شهرک اختصاصی ونوشه اکبری , خرید و فروش انواع ویلا در آمل  , خرید و فروش انواع ویلا در مازندران , خرید ویلا در شمال , فروش ویلا در شمال , خرید ویلا در مازندران , ویلا ساحلی در مازندران , ویلا جنگلی در مازندران ,