Address & Contact

Our Address

تهران،جاده ورامین،قلعه نو،بریدگی اول،خیابان تاجیک،کوچه ارمغان،پلاک9

Telephone

خرید و فروش انواع کیسه جامبو و گونی نو و دست دوم ترک ایرانی در تهران

✨خرید و فروش کیسه جامبو و گونی نو و دست دوم
?گونی پلی پروپیلن

?گونی پلی پروپیلن Polypropylene sack یا گونی پروپیلن به کیسه‌‌‌های ساخته شده از مواد پلی پروپیلن یا همان PP که گونی هایی محکم و دارای وزن پایین برای بسته بندی اکثر کالاهای مختلف در دنیا میگویند، امروزه کیسه‌‌‌های پلی پروپیلن به علت قیمت ارزان و استحکام بالا، نیاز اکثر تولیدکنندگان کالا را بدلیل صرفه اقتصادی و ارزان بودن تامین مینماید.

?کیسه‌‌‌های پلی پروپیلن نیاز بسیاری از صنایع در جهت بسته بندی را برطرف میکند، صنایع پتروشیمی‌، صنایع کشاورزی، صنایع سیمان و صنعت پلیمراز مصرف کنندگان این نوع از گونی‌ها میباشند، کیسه‌‌‌های پلی پروپیلن نسبت به سفارش مشتری، نوع و وزن کالای مورد درخواست در ابعاد مختلف وهمچنین با ضخامت نخ (Denier) مختلف تولید می‌شوند.

گونی جامبو ۹۰×۱۰۰دست دوم تحمل بار ۱تن
?ویژگی‌‌‌های پارچه‌‌‌های پلی پروپیلن

هر کدام از پارچه هایی که تولید کنندگان پارچه‌‌‌های پلی پروپیلن به کار می‌برند، خصوصیات و ویژگی‌‌‌های خاص خود را دارند. ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد این مواد باعث افزایش تولید کیسه‌‌‌های پلی پروپیلن شده است. در زیر به بررسی ویژگی‌‌‌های این پارچه‌ها می‌پردازیم:

? این پارچه‌ها نسبت به گونی هایی مثل گونی کنفی قیمت کمتری دارند

? وزن این پارچه‌ها نسبتا کمتر است، بنابراین حمل و نقل آن‌ها راحت تر است

? انعطاف پذیری و کش سانی پارچه‌‌‌های پلی پروپیلن

? امکان آغشته کردن الیاف آن‌ها با مواد ضد یو وی

? امکان دولایه کردن این پارچه‌ها و تبدیلشان به پارچه‌‌‌های ضد آب

?گونی پلاستیکی

?گونی پلاستیکی بیشتر برای نگهداری و بسته بندی کودهای مختلف حیوانی و مرغی استفاده می‌شود، وجود بافت‌‌‌های پیچیده و زیاد در گونی‌‌‌های پلاستیکی سبب شده است که آن‌ها مانند عایق عمل کرده و از نفوذ رطوبت به داخل گونی جلوگیری کنند.

?چیزی که باعث مرغوبیت بالای این گونی شده است جابجایی آسان، دوام بالا، عایق بودن، مقاومت و انعطاف پذیری و هم چنین دوستدار محیط زیست بودن به هنگام رها شدن در طبیعت می‌باشد.

?گونی پلاستیکی برای حمل مواد غذایی مختلفی مانند آرد و حبوبات نیز کارایی زیادی دارد به گونه ای که نانوایان هر چند بار در ماه، اقدام به خرید آرد آن هم در داخل گونی می‌کنند. توانایی تحمل بالای این گونی باعث شده که وزن‌‌‌های سنگین مانند ۵۰ تا ۷۵ کیلو گرم را به راحتی نگه داشته و دچار فرسودگی و پارگی نشود.

به مدیریت:رضا ترک ایرانی
جهت ارتباط با این شماره واتس آپ پیام بفرستید
09106856800
 فرونی کیسه جامبو ۹۰×۱۱۰
و۹۰×۱۶۰

 

 

 

کیسه جامبو ۱۶۰ تحمل بار ۲تن مناسب برای معادن

 

 

 

 

 

گونی , انواع گونی , تولید و دوخت گونی در تهران , کاربرد انواع گونی , قیمت انواع گونی در تهران , گونی ترک ایرانی در تهران , گونی پلاستیکی , گونی پلی پروپیلن , ویژگی های انواع گونی , دوخت انواع گونی , دوخت کیسه ی جامبو , گونی ,