Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،شهرستان تکاب،انبار سنگ نویدی

Telephone

 خرید و فروش سنگ تراورتن نویدی

✳️سنگ تراورتن 

🔺سنگ تراورتن از دسته سنگ‌‌‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

🔺سنگ تراورتن دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌‌‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌‌‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌‌‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره گیری نمایند.

✳️انواع سنگ تراورتن 

🔰همانطور که چندین مرتبه در بالا اشاره نمودیم سنگ تراورتن دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و کشور ایران از لحاظ تنوع این سنگ در جهان حرف اول را می‌زند. برخی انواع بسیار محبوب از سنگ‌‌‌های تراورتن را که در مجموعه کالاساخت نیز موجود می‌باشند، در زیر برای شما معرفی نموده ایم:

💥سنگ تراورتن عباس آباد 
💥سنگ تراورتن حاجی آباد   
💥سنگ تراورتن دره بخاری    
💥سنگ تراورتن طرق   
💥سنگ تراورتن تکاب 
💥سنگ تراورتن ابیانه   
💥سنگ تراورتن آذر شهر 
💥سنگ تراورتن آتشکوه   

✳️سنگ های کوپ چه نوع سنگهایی هستند؟

🔹🔸نام دیگر سنگ کوپ، سنگ بلوک است. سنگ کوپ از لحاظ جنس، نوع خاصی ندارد و تمام انواع سنگ هایی که از معدن استخراج میشوند در ابتدا به شکل کوپ هستند.

🔹🔸بنابراین سنگ های کوپ می توانند از جنس گرانیت، مرمریت و تراورتن باشند. اما دسته بندی انواع سنگ های کوپ بر اساس اندازه و کیفیت آن انجام می شود. در این دسته بندی در مجموع سه نوع سنگ کوپ می توان بر شمرد:

✳️تک کوپ 

💠سنگ کوپ تک کوپ از کیفیت بالایی برخوردار است چرا که فاقد ترک یا زدگی بوده و هارمونی رنگ آن بالاست. ابعاد سنگ تک کوپ بزرگ و شکل آن به صورت شش ضلعی بریده میشود. وزن سنگ تک کوپ به ۲۵ تا ۲۷ تن در می آید. به دلیل ابعاد و وزن بالا، هر یک قطعه سنگ تک کوپ روی یک تریلی حمل میشود.

✳️دو کوپ 

💠ابعاد سنگ دو کوپ از سنگ تک کوپ کوچکتر است. در واقع دو سنگ دو کوپ برابر یک تک کوپ میشود. سنگ های دو کوپ معمولاً به شکل مکعب مستطیل است اما ممکن است شکل خاصی هم نداشته باشند. دو عدد سنگ کوپ روی یک تریلی قابل بارگیری است.

✳️سه کوپ 

💠ابعاد سنگ سه کوپ از سنگهای دو کوپ کوچکتر است. در واقع هر سه سنگ سه کوپ برابر با یک سنگ تک کوپ می شود. از اینرو در حمل و نقل نیز سه قطعه سنگ سه کوپ روی یک تریلی حمل می شوند.

sang_afshar_takab

به مدیریت:فرشید نویدی
۰۹۱۹۶۸۷۲۴۲۸
۰۹۳۹۵۳۵۴۷۴۹

 

 

 

 

 

خرید و فروش سنگ تراورتن کوپ از معدن نویدی در تکاب , فروش سنگ تراورتن در تکاب , خرید سنگ تراورتن در تکاب خرید سنگ کوپ از معدن در تکاب فروش سنگ کوپ از معدن در تکاب قیمت سنگ تراورتن در تکاب قیمت سنگ کوپ در تکاب ,