خرید و فروش سیب درختی و صادرات سیب زرد و قرمز مهرگان

?سیب درختی مهرگان
?خرید و فروش و صادرات✅
?کیفیت و مشتری مداری شعار ماست✅
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه : 09393346164
?واتس اپ: 09393346164 
?آدرس: مراغه

? خرید و فروش سیب درختی در سردخانه و باغ

? خرید و فروش انواع سیب درختی مراغه

? ارسال به اقصی نقاط کشور 

? ممتاز صادراتی درجه 1 و 2 و 3

? بازرگانی مهرگان سالهاست که در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع سیب فعالیت می کند

? سیب درختی یکی از محصولات مهم کشاورزی ایران به شمار می رود که از هزاران سال قبل مورد توجه مردمان ساکن در فلات ایران بوده و از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار بوده است. نشانه ای از این اعتقاد ویژه را می توان در سفره های هفت سین ایرانی مشاهده کرد، که جدا از سابقه دارای ریشه و فرهنگی چند هزار ساله می باشد.

? این میوه دارای خواص متعددی می باشد که همین مساله باعث شده از دیر باز و به گونه های مختلف مورد توجه بشر باشد و امروزه علم پزشکی با استفاده از تجهیزات و زیر شاخه های مختلف خود ثابت کرد است که انواع ویتامین ها از جمله «آ، ب، ث، د» به همراه موادی مثل آهن، کلسیم، فسفر، روی و منیزیم به صورت گسترده در آن وجود دارند.

? این شرکت کاملا تخصصی و بزرگ به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده قصد دارد انواع سیب درختی ایرانی را خرید، و به فروش عمومی، داخلی و صادرات رساند.

? اگر شما دوست عزیز از مشتریان خرده و عمده انواع سیب درختی مرغوب و با قیمت بسیار مناسب هستید، و یا اینکه از تولید کنندگان انواع سیب درختی می باشید، از هم اکنون و از سرتاسر کشور می توانید با یکی از راه های ارتباطی درج شده در زیر متعلق به شرکت خرید و فروش سیب درختی، تماس بگیرید و در مورد جزییات بیشتر با کارشناس ما مشاوره کنید.

مدیریت : آقای مهرگان

 

 


جهت مشاهده سایت کلیک کنید??

www.mehregantrade.com

 

قیمت سیب درختی , خرید سیب درختی مراغه , قیمت سیب درختی در سال ۹۹ , خرید سیب زرد , صادرات سیب درختی به روسیه ,