Address & Contact

Our Address

تهران،جاده خاوران،پاکدشت،خاتون آباد،بلوار امام رضا،امام رضا54،پلاک10/16

خرید و فروش چیلر و گازگیر و آسیاب شرکت آذرپلاست عبدالهی

 

 

❇️یکی از راحت ترین و پر مصرف ترین و مهم ترین روش های رایج برای شکل دادن به پلیمر ها (بسپارها) استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک (Injection Machine) است.

❇️پس از پیدایش و توسعه پلاستیک ها تلاش ها برای ساخت دستگاه هایی که بتوان به وسیله آنها به سادگی مواد اولیه پلاستیک را به شکل دلخواه در آورد آغاز شد و به اختراع ماشین تزریق انجامید. اما قبل از ساخت ماشین های تزریق مدرن امروزی، کار شکل دهی به پلاستیک ها خیلی مشکل بود ابتدا قالب هایی با صرف دقت و زحمات بسیار تهیه می شد و در گیره های دستی تعبیه می شد و سیلندری با پیستون روی آن نصب می گردید و اطراف سیلندر را با شعله های آتش، گرم می کردند و پس از ذوب شدن مواد، با فشار فلکه بالای پیستون مواد داخل سیلندر به داخل قالب، تزریق می شد و پس از سرد شدن مواد داخل قالب، گیره ها را باز و تکه های قالب را از هم جدا و محصول تولید شده را از آن خارج می کردند و تمام این مراحل با دست انجام می شد، تا زمانی که ماشین های تزریق مدرن امروزی تولید شدند.

❇️اولین دستگاه تزریق که به صورت ابتدایی کار می کرد در آمریکا و در سال 1872 ساخته شد و اولین ماشین تزریق پیشرفته و دارای پیچ نیز در سال 1946 در آمریکا توسط جیمز واتسون (James Watson) به ثبت رسید.

❇️وظیفه اصلی دستگاه ماشین تزریق تبدیل مواد پلاستیک جامد (دانه های ریز یا گرانول های پلیمر) به پلاستیک سیال و روان و انتقال آن به قالب می باشد به نحوی که همیشه مواد سیال آماده تزریق داخل قالب باشند.

?انواع دستگاه تزریق:

?عمودی
?افقی

?انواع دستگاه تزریق از جهت سیستم انتقال مواد:

?پیستونی
?ماردونی (پیچی)

?انواع دستگاه تزریق از جهت حرکت صفحه متحرک:

?دستگاه های بازویی
?دستگاه های جکی

?قسمت های مختلف ماشین تزریق:

?قسمت تزریق
?قسمت قالب گیری

به مدیریت:مهندس عبدالهی

 

 

شماره های تماس:
09120541781
09120674878
02136465748

 

 

 

۱۳۵تن پولاد☝️
مدل ۸۵
سیلندر ماردون صفر
قیمت توافقی

 

۳۸۰تن هایتین ارس☝️
مدل ۲۰۱۰
قیمت توافقی

 

۳۲۰تن هایتای سینگر☝️
مدل ۲۰۱۶
قیمت توافقی

 

 

ماشین آلات صنعتی در تهران , انواع ماشین آلات تزریق پلاستیک , خرید و فروش ماشین آلات تزریق پلاستیک در تهران , شرکت آذرپلاست در تهران , خرید و فروش چیلر در تهران , خرید و فروش گازگیر و آسیاب شرکت آذرپلاست عبدالهی در تهران , کاربرد دستگاه تزریق پلاستیک , انواع دستگاه تزریق ,