Address & Contact

Our Address

تهران ، اسلامشهر، شهرک کامیون داران ،بلوار پیامبر ،نمایشگاه پیام

Telephone

خرید و فروش ماشین سنگین لودر و بیل مکانیکی آرمان ماشین

?لودر  از جمله ماشین آلاتی می باشد که تقریباً در تمامی پروژه های عمرانی مانند راه سازی و پروژه های ساختمان سازی به طور وسیع و پر کاربرد از آن استفاده می شود.

ماشین سنگین لودر و بیل مکانیکی آرمان ماشین در اسلامشهر

?انواع لودر:
?لودرها به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارت اند از:

?لودرهای چرخ زنجیری
?لودرهای چرخ لاستیکی
?بکهولودر (back hoe loader)

الف) لودرهای چرخ زنجیری:

?به صورت کلی ماشین آلات چرخ زنجیری در عملیات هایی استفاده می شوند که قدرت کششی زیادی مورد نیاز می باشد. از جمله عملیات هایی که به قدرت کشش بالایی نیاز دارند می توان به موارد ذیل اشاره نمود: کندن ریشه درختان، برداشتن کنده درخت ها از مسیر حرکت، برداشتن سطوح سیمانی شکسته شده. عموماً ماشین آلات چرخ زنجیری برای فواصل کوتاه استفاده می شوند.

ب) لودرهای چرخ لاستیکی:

?این لودرها نسبت به لودرهای چرخ زنجیری دارای سرعت بیشتری می باشند. یکی از دیگر مزایای این لودرها آن است که برای جابه جایی نیاز به بارگیری آنها توسط تریلر نمی باشد. این لودر ها معمولاً برای فواصل بیش از ۱۷۰ متر مورد استفاده قرار می گیرند. این لودر ها همچنین از لحاظ ابعاد گستره بیشتری نسبت به نوع چرخ زنجیری داشته. معمولاً هزینه هر مترمکعب خاکبرداری با استفاده از لودر چرخ لاستیکی نسبت به لودر چرخ زنجیری پایین تر است و این موضوع به دلیل قیمت پایین تر لودر چرخ لاستیکی و هزینه های مصرفی کمتر آن می باشد.

ج) بکهولودرها:

?بکهولودر در واقع یک ماشین ترکیبی می باشد که دارای یک لودر در جلو و یک بیل کانال کن در عقب است. این ماشین برای عملیات های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

⚡️برای انجام کارها با حجم عملیات کم
⚡️پی کنی های سبک
⚡️کانالهای کوچک و متوسط جهت لوله گذاری
⚡️حمل لوله ها
⚡️لایروبی
⚡️برداشتن موانع
⚡️خاکبرداری های سبک و بارگیری کامیونهای حمل خاک

?ویژگی های بیل مکانیکی

⚜️بیل های هیدرولیکی که بیش تر افراد آن را با نام بیل مکانیکی می شناسند، از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. این وسیله از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که از جمله می توان به کابت، کابین گردان، بازوی مفصلی، چرخ لاستیکی یا چرخ زنجیری اشاره کرد.

⚜️بیل های مکانیکی به گونه ای ساخته شده اند که امکان نصب پیکور بر روی آن ها وجود دارد. هم چنین این امکان وجود دارد که با نصب پنوماتیک به جای باکت، سطوح سنگی و بتنی را در شرایط خاص و ویژه تخریب کرد.

⚜️یکی از نکات مهم در مورد این وسیله، انتخاب بیل مناسب و اندازه صحیح ماشین می باشد که به این منظور باید به نوع خاک، شرایط کارگاهی، زاویه گردش، زهکشی، دسترسی به محل کار، سطح کار و مدل حفاری توجه کرد.

?کاربرد بیل مکانیکی

?از بیل های مکانیکی می توان در موارد زیر استفاده کرد:

⚡️عملیات لایروبی
⚡️گودبردای و خاکبرداری
⚡️مسطح کردن سطح زمین
⚡️حفر گوال و کانال
⚡️حمل مواد
⚡️معدنکاری

به مدیریت : جعفری پاکدل

????????????????
بیل ولوو ۲۴۰ مدل ۲۰۱۱ بدون شکستگی همه چیز پلمپ در حد کارکرد ۱۸۰۰ فنی درجه یک
????????????????
لودر کوبلکو مدل ۲۰۰۷ موتور کاترپیلار گیربکس ۲۰۰ مکانیکی بدون رنگ و شکستگی آماده به کار

 

????????????????
غلطک هپکو موشکی مدل ۲۰۰۷ کم کار همه چیز فابریک تک پمپ سند به نام آماده به کار

ماشین سنگین لودر و بیل مکانیکی آرمان ماشین در اسلامشهر

????????????????

 

 

 

خرید و فروش ماشین سنگین در اسلامشهر , خرید و فروش لودر در اسلامشهر  , خرید و فروش بیل مکانیکی در اسلامشهر , خرید و فروش ماشین سنگین آرمان ماشین در اسلامشهر ,  انواع لودر  , قیمت لودر  , قیمت بیل مکانیکی  , انواع بیل مکانیکی ,