Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار،سه راه ادران

Telephone

خرید و فروش و تعمیرات ماشین الات نجاری کیوانلو

⚜️ ماشین آلات نجاری به صنعتی، کارگاهی و خانگی تقسیم می‌شوند که هرکدام توان و کارایی خاص خود را داشته و باید برای هدفی که تولیدشده‌اند استفاده شوند. در زمینه ی نجاری نیز دستگاه های متنوعی ساخته شد که کار را برای نجارها بسیار ساده کرد

🔻انواع دستگاه های نجاری🔻

⚜️ تمام تلاش خود را می کنیم تا انواع دستگاه ها و ابزارهای لازم برای نجاری همچون دورکن، اره فلکه، گندگی و لبه چسبان را به شما معرفی کرده و کاربرد آن ها را ذکر کنیم.

‏🟪 کاربرد دورکن

⚜️ این دستگاه جزو ماشین آلات برش محسوب می شود و برای برش تخته ها و ورقه های چوبی از آن ها استفاده می کنند. با کمک دستگاه دورکن می توان برش های قوس دار با اشکال مختلف ایجاد نمود. در واقع برشکاری های ظریف مثل برشکاری MDF و PVC با استفاده از این دستگاه انجام می گیرد.

☑️ اره فلکه چیست؟

⚜️ اره فلکه یکی دیگر از انواع دستگاه های نجاری است که می تواند برش های عرضی، طولی و طرح هایی با خطوط منحنی روی انواع چوب با بالاترین دقت ایجاد کند. پس یکی از ابزارهای مهم کارگاه های صنعت چوب، اره فلکه است. در ادامه به معرفی کاربرد اره فلکه اشاره خواهیم کرد.

🟪 کاربرد اره فلکه

⚜️ این دستگاه توانایی برش انواع چوب با قطرهای متفاوت را دارد و می تواند از چوب هایی با قطرهای نازک و کم، گرفته تا چوب ضخیم را برش دهد. دستگاه اره فلکه در انواع عمودی (ایستاده) و افقی وجود دارد.

☑️ مکنده چیست؟

⚜️ مکنده ها یکی دیگر از انواع دستگاه های نجاری هستند که تهویه مطبوع را در محیط های صنعتی انجام می دهند. مکنده ها در انواع مختلفی ساخته شده و برای تخلیه و انتقال مواد کاربرد دارند. مکنده ها به عنوان دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی شناخته می شوند. از این دستگاه پر قدرت و عالی می توان در جمع آوری گرد و خاک، زباله، آب و هر چیز دیگری استفاده کرد. قدرت مکش مکنده ها با هم متفاوت است در ادامه به بررسی کاربرد مکنده ها می پردازیم.

🟪 کاربرد مکنده

⚜️ مکنده ها در صنعت دارای کاربرد های مختلفی هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

🔻🔻سطح صدای پایین
🔻🔻امکان جمع آوری مواد سمی و قابل اشتعال
🔻🔻بازدهی بسیار بالا
🔻🔻امکان جابجایی آسان
🔻🔻بکارگیری در تمیز کردن سیستم های الکتریکی مانند کیس کامپیوتر و سرورها
🔻🔻جمع آوری مواد حاصل از تراشکاری و برشکاری چوب و فلزات و ….

☑️ گندگی چیست؟

⚜️ گندگی از دیگر انواع دستگاه های نجاری می باشد که اصلی ترین دستگاه مورد استفاده در صنعت چوب است. این دستگاه، عملیات رندیدن چوب را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد. معمولا گندگی در مرحله ی آخر مربوط به ساخت یک قطعه چوبی به کار می رود.

🟪  کاربرد ماشین گندگی

⚜️ ماشین گندگی دستگاهی پرکاربرد در نجاری است که الوارهای چوب را طبق اندازه ای که تنظیم کردیم تبدیل به چوب صاف و یکنواخت می کند. این ابزار نجاری یک رنده قوی است که نیازی به اعمال فشار و نیروی کاربر ندارد.

🟪

کمپرسور باد

⚜️کمپرسور باد به ماشینی گفته می شود که با استفاده از یک موتور الکتریکی یا موتور گازی وسیله ای را کنترل می کند که حجم هوای پیش رونده را مکیده و هر حجم هوا را در یک نقطه محدود بسته بندی می کند تا هوای با فشار بالا را به مخزن منتقل کند.

⚜️هوای فشار بالا برای کنترل یک سخت افزار از مخزن جمع کننده خارج می شود.

⚜️اگر بخواهیم توضیح جامع تری در خصوص این که کمپرسور باد چیست ارائه دهیم می توان گفت،
کمپرسورهای باد برای فعالیت کارخانه ها و کارگاه های سراسر جهان حیاتی هستند؛ اما آن ها اختراعی نسبتاً جدید در تاریخچه ماشین ها هستند.

⚜️قبل از کمپرسورهای باد، بسیاری از ابزارها، قدرت خود را از سیستم های پیچیده با تسمه ها، چرخ ها و سایر اجزای بزرگ می گرفتند.

⚜️این ماشین آلات عظیم، سنگین و پرهزینه بوده و معمولاً برای بسیاری از عملیات های کوچک قابل استفاده نبودند.

⚜️امروزه کمپرسورهای باد اشکال و اندازه های مختلفی دارند و می توانید آن ها را در مغازه های بزرگ و یا کارگاه های پیشرفته پیدا کنید.

 مدیریت : کیوانلو

 

دستگاه های پیشرفته نجاری , وسایل نجاری , دستگاه های نجاری ,