Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، خادم آباد ، اول نصیر آباد ، جاده دهشاد ، بعد از کارواش ایران زمین ، داخل کوچه

Telephone

خرید و فروش و تعمیر کمپرسورهای دیزلی و برقی HR حسینی زاده و رضایی

شماره های تماس:
09126876174

⚡️کمپرسور یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین دستگاه ها در همه ی زمینه ها می باشد که دارای انواع مختلفی است که هر کدام بر اساس نوع سوخت و مشخصات فنی که دارند در مکان و مصرف مختص به خود مورد استفاده قرار می گیرند.

⚡️کمپرسور یکی از دستگاه های مکانیکی است که امروزه در صنایع کوچک و بزرگ کاربرد فراوانی دارد. در واقع کار کمپرسور، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز و سپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. مکندگی کمپرسور گاز را از سمت راست فشار قوی منتقل می کند و حجم گازی که باید متراکم شود، بستگی به میزان جابجایی پیستون کمپرسور دارد.

🔻کمپرسور دیزلی

🔹کمپرسور دیزلی یکی از انواع ماشینالات صنعتی بروز در سطح جهان است که کارایی فوق العاده ای دارد. اکثر کارخانه دارها برای پیشبرد اهداف اقتصادی خود به این دستگاه نیاز دارند. هر کدام از انواع کمپرسور دیزلی دارای کیفیت و کاربرد متفاوت است و و قیمت ها معمولا بر اساس فاکتورهای قرار داده شده در دفترچه محصول متغیر هستند.

🔻بررسی فواید کمپرسور دیزلی

🔹کمپرسور های دیزلی تورک بیشتری دارند. تورک به معنای گشتاور است و گشتاور پارامتری است که از عوامل موثر در عملکرد موتور به حساب می آید.
🔹استفاده از کمپرسور های دیزلی برای صنایع مناسب تر است.
🔹کمپرسور های دیزلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.
🔹کار تعمیر و نگهداری آنها به سادگی صورت می گیرد.

✳️تعمیر و نگهداری کمپرسور دیزلی

در هنگام تعمیر کمپرسورهای دیزلی رعایت نکات زیر الزامی است:

🔸قبل از انجام تعمیرات کمپرسور از تمیز بودن کف کارگاه اطمینان حاصل نمایید.
🔸در هنگام تعمیر کمپرسور حتما کمپرسور را خاموش نموده و هوای داخل آن را کاملا تخلیه نمایید.
🔸در هنگام قرار گیری در مجاورت کمپرسور در حال کار حتما لباس با آستین های تنگ و مناسب بپوشید و از پوشیدن لباس های گشاد و یا به صورت روپوش خودداری نمایید.
🔸در هنگام تعمیر کمپرسور حتما کمپرسور را از حالت استارت اتوماتیک خارج نمایید.
🔸در هنگام تعمیر حتما تابلویی مبنی بر اینکه دستگاه در حال تعمیر است بر روی سوییچ اصلی کمپرسور نصب کنید.
🔸کار تعمیر کمپرسور حتما باید توسط افراد متخصص و با دقت کافی صورت گیرد.
🔸از ابزار های مناسب و فنی برای کار تعمیر کمپرسور استفاده شود.
🔸در هنگام تمیز کاری کمپرسور به هیچ عنوان از محلول های تمیز کننده آتش زا مثل تترا کلرید کربن استفاده ننمایید.
🔸بعد از جداسازی قطعات کمپرسور حتما بر روی آن ها یک پارچه ی تمیز قرار دهید تا از ورود ذرات خارجی به داخل اجزای کمپرسور جلوگیری شود.
🔸بعد از اینکه کار تعمیر کمپرسور به پایان رسید، اطمینان حاصل نمایید که در داخل کمپرسور قطعه ی اضافی باقی نمانده باشد.

💠کمپرسور برقی

🔰یکی از کمپرسورهای مهم و معروف در سطح بین الملل، برقی نامیده می شود که همه آن را با نام تلمبه برقی می شناسند. کمپرسور برقی ماشینی است که هوای محیط را متراکم کرده و هوای فشرده مورد نیاز صنایع مختلف. کمپرسورها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند: هواساز – موتور نیروی محرکه در کمپرسور الکتریکی موتور دستگاه از نوع الکتروموتور می باشد.

🔰 این دستگاه نسبت به سایر کمپرسورهای معرفی شده، وزن کمتری دارد و سبک تر است. همین امر موجب شده تا علاقه مندان بسیاری نسبت به خرید آن اقدام کنند. نکته مهم دیگر درباره استفاده انرژی کمتر است که در مصرف برق و باد صرفه جویی می شود. یکی دیگر از ویژگی های مهم کمپرسور برقی، بدون صدا بودن آن است که می توان آن را در صنایع خانگی و کارخانه های کوچک بکار گرفت.

به مدیریت : سید کاظم حسینی زاده و وحید رضایی 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کمپرسور XA55
اورهال شده با بهترین لوازم و بهترین کیفیت.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

خرید و فروش و تعمیر کمپرسورهای دیزلی و برقی HR در شهریار  , کمپرسورهای دیزلی و برقی HR در شهریار ,  کمپرسور دیزلی  HR  , کمپرسور برقی HR , تعمیر کمپرسور در شهریار , خرید و فروش کمپرسور در شهریار , تعمیر کمپرسور تهران , کمپرسورهای دیزلی تهران ,  خرید کمپرسور دیزلی و برقی در شهریار , فروش کمپرسور دیزلی و برقی در شهریار ,  تعمیر کمپرسور دیزلی و برقی در شهریار  , کمپرسور دیزلی در شهریار , قیمت کمپرسور دیزلی و برقی در شهریار , قیمت کمپرسور دیزلی در شهریار , قیمت کمپرسور برقی در شهریار , کمپرسور برقی در شهریار , تعمیر کمپرسور ,