Address & Contact

Our Address

تهران آیت الله سعیدی شاتره گاراژمحمدی کاویان بنز

Telephone

خرید و فروش چکش هیدرولیک شرکت فیدار هیدرولیک

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید : ۰۹۱۹۷۷۴۸۳۳۷

?خریدوفروش وتعمیرات چکشهای فول هیدرولیک وگازهیدرولیک وتعمیرات بیل میکانیکی موتور پمپ زیربندی تنظیمات فشاربیل وفشارچکش لاین کشی چکش نصب چکش قیچی .درام کاتر.کویکوپلر.

بامدیریت محمدعباسی شرکت فیدارهیدرولیک

? تعمیر بیل مکانیکی و موتور پمپ شرکت فیدرا هیدرولیک

?مجموعه فیدارهیدرولیک امکان تامین قطعات و لوازم یدکی چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی و سایر تجهیزات را به بهترین شکل موجود، میسر نموده اند. انواع قطعات هیدرولیکی، قلم، سیلندر، پیستون، آداپتور، براکت، سندان، پین، انواع پیچ بلند، پیچ بغل، پیچ چکش و غیره، پین کتابی، پین مدادی، سوپاپ گاز، بوش براکت و غیره را می توانید طی مشاوره و استعلام قیمت خریداری نمایید. بهترین خرید و فروش قلم پیکور را با بهترین قیمت قلم پیکور . قلم چکش هیدرولیک با کیفیت را از ما بخواهید.?

? خرید و فروش چکش هیدرولیک شرکت فیدار هیدرولیک این افتخار را داریم که امروز با تکیه بر سال ها تجارب ارزشمند خویش و با همراهی بهترین مدیران و کارشناسان، در کنار مشتریان و حمایت کنندگان همیشگی خود ایستاده ایم و بهترین های تجهیزات صنعتی را با معتبر ترین خدمات برای آن ها فراهم نموده ایم

? خریدوفروش وتعمیرات چکشهای فول هیدرولیک و گازهیدرولیک تنظیمات فشار بیل لاین کشی چکش نصب چکش. قیچی. درام. کویکوپلر. وتعمیرات بیل مکانیکی موتور.پمپ

چکش هیدرولیکی وسیله ای است که بر روی بیل های مکانیکی، لودرها و گاه برای مصارف خاص بر روی وسایلی که بدین منظور ساخته شده اند، نصب می گردد و از سیستم هیدرولیک همان وسیله ، انرژی مورد نیاز را کسب می کند.
کاربرد این وسیله برای حفاری در سنگ های بدون درز و شکاف دارای مقاومت کم و یا در سنگ های دارای مقاومت فشاری بالا و شدیدا درز دار، مقرون به صرفه است ودر حفاری تونل های معدنی و غیر معدنی کاربرد فراوانی دارد.

چکش هیدرولیکی بویژه در مناطق شهری و تونل هایی که در آنها آتشباری خطر آفرین یا بدلیل موارد ایمنی و زیست محیطی ممنوع و یا محدود می باشد کاربرد بالایی دارد. همچنین در مواقعی که تکنولوژی آتشباری، مواد و مصالح آن و مهارت لازم به راحتی در دسترس نباشد استفاده از چکش هیدرولیکی برای حفاری کاربرد ویژه ای دارد.
موارد استفاده از چکش هیدرولیکی:
چکش های هیدرولیکی به منظور های مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن.

موارد مهم در انتخاب چکش های هیدرولیکی برای بیل های مکانیکی:
نصب هر چکش بر روی بیل مکانیکی نیاز به بررسی این دو پارامتر عمده دارد:
۱-وزن چکش برای تعادل بیل مکانیکی
۲-ظرفیت پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی برای تامین انرژی مورد نیاز چکش

اجزای اصلی تشکیل دهنده چکش هیدرورلیکی در شکل زیرنشان داده شده است:

 

مکانیزم عملکرد یک چکش هیدرولیکی شامل ۵ مرحله زیر می باشد:
مرحله اول: روغن پمپ اصلی از مسیر شماره ۱ وارد قسمت شماره ۷ پیستون و قسمت شماره ۶ (آکومولاتور) می شود. از آنجایی که قسمت شماره ۸ به خط تخلیه (فسمت شماره ۱۱) متصل می باشد، فشار تحتانی پیستون موجب حرکت رو به بالای آن می شود.

مرحله دوم: در این تصویر حرکت پیستون (شماره ۴) به سمت بالا نمایش داده شده است.

مرحله سوم: در این تصویر پیستون (شماره ۴) به انتهای کورس خود رسیده و آکومولاتور شماره ۶ کاملا شارژ شده است . با حرکت کامل پیستون به سمت بالا مسیر شماره ۹ از طریق شیارهای روی پیستون دارای فشار پمپ شده و درنهایت موجب حرکت شیر شماره ۵ به سمت پایین گردیده و فشار به قسمت شماره ۱۰ منتقل می شود. در این حالت چون قسمت تحتانی و فوقانی پیستون شماره ۴ تحت فشار یکسان قرار می گیرند، این پیستون توسط نیروی وزن خود به سمت پایین حرکت می کند.

مرحله چهارم: در این مرحله همانطور که شرح داده شد،پیستون شماره ۴ به سمت پایین حرکت میکند.

مرحله پنجم: دراین تصویر همانطورکه مشاهد می کنیم در اثر سقوط پیستون شماره ۴ به سمت پایین ، ضربه ای روی ابزار چکش (شماره ۳) می زند و توسط این ابزار ضربه به جسم مورد نظر وارد خواهد شد.

 

موتور پمپ

بیل میکانیکی

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات چکش هیدرولیکی , چکش هیدرولیکی چیست؟ , کاتالوگ چکش هیدرولیکی , وزن پیکور بیل مکانیکی , چکش هیدرولیکی msb , انواع چکش های هیدرولیکی , پیکور هیدرولیکی , وزن چکش بیل مکانیکی , تعمیر شیر کنترل در تهران , زیربندی نصب لاین کشی در تهران  , نصب قیچی چکش درام کاتر در تهران ,