خشکبار جواددارایی

شماره تماس

09188502185

ادرس ما دراینستاگرام به نشانی :
khoshkbar-javad-daraii

فوایدلوبیاسفیدبرای بدن:

1:جوانسازی پوست صورت 2:تقئیت وافزایش رشدمو 3:منبع آهن وموادپروتِینی وموادمعدنی 4:مفیدبرای جنین وزنان باردار 5:سلامت دندان ها 6:لاغری وکاهش وزن7:معده ودستگاه گوارش8:یبوست واسهال9:آلزایمروپارکینسون10:فشارخون وقلب11:چربی وکلسترول12:سرطان13:منبع طبیعی وگیاهی پروتيین14:کم خونی15:بدنسازی

فوایددانه های گشنیزبرای مدیریت سطح قندخون:

دانه های گشنیز نه تنهاطعمی بینظیربه غذامیدهند،بلکه نشان داده شده است که مصرف آنهاباعث افزایش جریان خون وبهبودسلامت قلب وسلامت گوارش نیزمی شود که این امر میتواندبرمدیریت سطح قندخون وکنترل دیابت کمک کند.

این ادویه اززمانهای بسیارقدیم موردکشت بوده است وازهمان گیاهی به دست می آیدکه برگهای مفیدگشنیزرابه مامیدهد.دربیشترموارد،این دانه ها به عنوان ماده پیشگیری کننده ازمسمومیت غذایی استفاده میشوند.این دانه ها نه تنهاطعمی بینظیروجذاب رابه غذامیدهند،بلکه نشان داده شده است که مصرف آن به مدیریت قندخون وکنترل دیابت هم کمک میکند.


بارگیری گشنیز،بوجاری وسورت شده


خواص گشنیز:


گشنیزگیاه خوش عطری است که درسراسرجهان به شکلهای برگ،ساقه وتخم گشنیزاستفاده میشود.گشنیزبه واسطه داشتن ویتامین هاوموادمعدنی سرشارازخواص درمانی است.فوایدگشنیزبه قدری زیاداست که لقب گیاه معجزه آسارابه آن داده اند.گشنیزبرای کاهش کلسترول،درمان التهابومشکلات پوستی وتنظیم فشارخون کاربرددارد.



بارگیری وارسال گشنیز


گشنیزتوپی درجه یک بوجاری وسورت شده

فروش نخودتازه امسال.درجه یک

آشنایی باگیاه نخود و خواص آن:

این حبوبات برای سلامتی بدن;نخودگیاهی است که خواص درمانی فراوانی دارد وبرای سلامتی بدن عالی است.درگذشته ازنخوددرانواع غذاهااستفاده میشدامامتاسفانه امروزه نخودکه بسیارمفیدوپرانرزی است ازسفره ایرانیان درحال حذف شدن است.نخودنوعی بنشن است که سرشارازپروتئین.فیبر.کربوهیدرات های بسیارپیچیده است. دونوع نخودوجوددارد;نخودزردبیشتردرخاورمیانه ونخوذسیاه درهند پاکستان واتیوپی یافت میشود.

ارزش غذایی نخود;


گیاه نخودکه به نامهای نخودمصری یا لوبیای گاربانزوهم شناخته میشودیکی ازانواع حبوبات است که به رنگ های زرد.سیاه.سبزوقرمزدرطبیعت یافت میشود.نخودفوایدزیادی برای بدن دارد.مقادیربالای منگنزموجوددرنخودباکاهش رادیکالهای ازادبدن به درمان چین وچروک پوست ودورچشم کمک کرده وبه جوانسازی پوست صورت کمک میکند.


?خرید و فروش محصولات کشاورزی ?
خواص تخمه افتابگردان ;ویتامین eوسلنیوم.;تخمه افتابگردان یکی ازمنابع خوب ویتامین eاست .باخوردن هر28گرم تخمه افتابگردان میتوان7 6درصدازویتامین eتوصیه شده راتامین کرد.این ویتامین یک انتی اکسیدان است که به حفاظت ازسلولها دربرابراسیب های ناشی ازرادیکالهای ازادکمک کند.طبق اعلام مرکزپزشکی مرینلند افرادی که ویتامین eبیشتری مصرف میکنند;کمتردرمعرض بیماریهای قلبی قرارمیگیرند.این ویتامین برای سلامت چشمهاهم مفیداست.سلنیوم یک ماده معدنی است که همراه باویتامین eبه عنوان یک انتی اکسیدان سلولهاراازاسیب حفظ میکند.انجمن ملی تخمه افتابگردان میگوید که 28گرم تخمه افتابگردان حاوی تقریبا 24درصدمیزان توصیه شده سلنیوم برای مردان و31درصدبرای زنان است.









خریدوفروش تخمه درجه یک.ارسال به سراسرکشور


خریدوفروش تخمه سنقری عااالی بوجاروسورت شده ارسال به سراسرکشور☘️صادرکننده گشنیز به تمام نقاط کشور و کشورهای همسایه☘️ 

?صادرکننده لوبیا سفید به عراق ?
?خرید و فروش تمامی محصولات کشاورزی به صورت نقدی از جمله :

?گشنیز ، تخمه آفتاب گردان ، لوبیا سفید ، لوبیا قرمز ، لوبیا چیتی ، عدس  ، نخود ، ماش سبز و ارتشی ، گاودانه ، قره ماش ، گندم و جو ، نخود سیاه ، نخود سفید

⚡️تمامی خرید ها بدون هیچ واسطه ای مستقیم از کشاورز و از بهترین نوع جنس برای مشتریان عزیز⚡️

?خواص و فواید تخم گشنیز

?تخم گشنیز نیرو دهنده قلب و نشاط آور است. تخم گشنیز خاصیت نیرو دهنده، هضم کننده غذا وباد شکن دارد.

?تخم گشنیز را پودر کرده و به نسبت مساوی با شکر یا عسل مخلوط کنید که برای تقویت بدن بسیار مفید است.

?برای نرم کردن سینه از جوشانده تخم گشنیز استفاده می کنند ، بدین صورت که 10 تا 30 گرم از آن را در یک لیتر آب دم کرده و مانند چای با شکر بنوشید.

? برای بر طرف کرن تب و سرماخوردگی مفید است. برای این منظور یک سوپ رقیق از آب مرغ و گشنیز تازه تهیه کنید و پس از چند مرتبه مصرف ، اثر معجزه آسای آن را ببینید.

?برای تسکین درد دندان تخم گشنیز بجوید.

?خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می کند و به همراه غذا به هضم آن کمک می کند. معده و روده را ضد عفونی می کند و کرم کش است. برای این منظور 2 تا 5 گرم تخم بو داده آن مصرف شود.

?جوشانده تخم گشنیز یا خوردن تخم گشنیز بو داده ، اسهال خونی و بیماری های عفونی روده مثل تب تیفوئید را بهبود می بخشد، چون شدیداً میکروب کش است.

?فواید سلامتی لوبیا سفید

✳️لوبیا سفید ممکن است معمولی و عادی به نظر برسد، اما تعدادی از مزایای سلامتی را برای ما به همراه دارد، افزایش شناخت و حافظه، حفاظت از قلب، تقویت گوارش، کاهش خطر ابتلا به سرطان، تحریک رشد، و کاهش خطر دیابت.

?خواص تخمه آفتابگردان

✳️تخمه آفتابگردان سرشار از انواع ویتامین به ویژه ویتامین ای بوده، که برای سلامت و جوانسازی پوست مفید میباشد. مصرف تخم آفتابگردان به ویژه نوع بو نداده آن از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کرده و چین و چروک پوست را کاهش میدهد.دانه های گل آفتابگردان حاوی روغن فراوان و ویتامین های آ، د و املاح معدنی فراوان بوده و مصرف آن برای سلامت کبد بسیار مفید است.

✳️تخمه آفتابگردان دارای ماده ای به نام فیتواسترول است، فیتواسترول ماده ای است که ساختار آن شبیه به کلسترول میباشد و مصرف مقادیر کافی از آن، به کاهش کلسترول و در نتیجه کاهش بروز بیماری های قلبی عروقی کمک میکند.

?ارزش غذایی نخود:

✳️نخود یکی از رایج ترین انواع سبزیجات است و در رژیم غذایی برخی از سالم ترین افراد دنیا گنجانده شده است. نخود بسیار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، مواد مغذی و ویتامین ب6 (از جمله منیزیم، اسید فولیک، ویتامین ث، کلسیم، روی، فسفر و پتاسیم) را دارد که مزایای برای سلامتی دارد.

✳️نخود نیز برای سلامت قلب مفید است که خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد و گوارش را بهبود می دهد. مقادیر غذایی در زیر نشان می دهند که چگونه نخود به غذایی مغذی تبدیل شده است.

به مدیریت : جواد دارائی

 

 

 

خشکبار جواد دارائی در نهاوند , خشکبار در نهاوند , گشنیز  , صادرکننده گشنیز , لوبیا سفید , لوبیا قرمز , لوبیا چیتی , عدس  , نخود , ماش , گاودانه , قره ماش , گندم و جو , نخود سیاه , نخود سفید , محصولات کشاورزی , تخمه آفتاب گردان ,