Address & Contact

Our Address

تهران،بهارستان،شهرک صنعتی نسیم شهر،خیابان کوشش،پلاک ۴۶

راه اندازی خطوط تولید و نایلکس ماهروژ صنعت

✳️انواع محصولات نایلون و نایلکس 

🔺در ابتدا باید بگوییم که نایلون و نایلکس دو محصول متفاوت هستند. نایلون‌ها به صورت شفاف و براق هستند، اما نایلکس‌ها حالت خشک و مات دارند. نایلکس‌ها را می‌توان با ضخامت‌های کم تولید کرد در صورتی که نایلون‌ها را نمی‌توان به راحتی از جنس نازک‌تر تولید کرد. محصولات تولید نایلون به دو دسته تقسیم می شوند.

⚡️نایلون با تراکم کم 

⚡️نایلون با تراکم زیاد 

🔺نایلون‌هایی با ضخامت و چگالی کم، برای مقیاس‌های کوچکی مثل بسته بندی موادغذایی، پوشاک، لوازم خودرو و… کاربرد دارند. اما نایلون‌ها با چگالی بالا، معمولا برای استفاده در صنعت و امور تجاری به کار می‌روند. جالب است بدانید نایلون‌ها با چگالی بالا بسیار بادوام‌تر از نایلون با چگالی کم هستند.

✳️انواع دستگاه تولید نایلون و نایلکس 

💫دستگاه تولید نایلون 

🔹🔸این دستگاه اکسترودی است که به وسیله قالب، کمپرسور هوا و مواد اولیه، نایلون‌ها را به صورت رولی در عرض‌های مختلف تولید می‌کند. مواد اولیه این دستگاه، گرانول نایلون است که هم به صورت مواد اولیه پلاستیک پتروشیمی و هم به صورت بازیافتی استفاده می‌شود.

🔹🔸این دستگاه تولید نایلون و نایلکس وابسته به نوع نایلون مدل‌های گوناگونی دارد که هر کدام ابعاد و ظرفیت متفاوتی دارند. برای مثال دستگاه تولید کیسه فریزر در ابعاد کوچک تری از دستگاه تولید نایلون عریض است.

💫دستگاه تولید نایلون گلخانه ای 

🔹🔸تکنولوژی تولید فیلم پلی اتیلنی یکی از ساده ترین تکنولوژی های تولید است. مواد اولیه توسط تسمه نقاله به مخلوط شدن به مخلوط کن فرستاده می شود پس از آن به اکسترودر ( برای ۳ لایه به ۳ اکسترودر نیاز است ) منتقل می شود .

🔹🔸DIE براساس میزان عرض ( ۸ متری ، ۱۰متری ، ۱۴ متری ) عمل می کند که پس از آن وارد سیستم خنک کننده می شود ، در اینجا از IBC که برای اندازگیری ضخامت و عرض استفاده میشود .

💫دستگاه دوخت نایلون و نایلکس 

🔹🔸بعد از تولید رول نایلون‌ها، اگر قصد دارید که نایلون‌ها را به صورت کیسه فریزر، نایلون دسته دار، و نایلون زباله وارد بازار کنید، باید از این دستگاه کمک بگیرید. نایلون‌ها به صورت رولی در این دستگاه تولید نایلون و نایلکس قرار می‌گیرند، سپس با توجه به شکل مورد نظر، دستگاه دوخت را به صورت خودکار انجام می‌دهد. دستگاه دوخت نایلون، به دو صورت یک طبقه و دو طبقه وجود دارد.

💫دستگاه پانچ نایلون و نایلکس 

🔹🔸این دستگاه در خط تولید نایلون‌های دسته دار و نایلکس استفاده می شود. بعد از اینکه نایلون‌ها در دستگاه دوخت آماده‌ می‌شوند، وارد این دستگاه شده، سپس دسته‌ کیسه نایلون به آن پانچ می‌شود.

💫دستگاه استرچ بسته بندی 

🔹🔸برای بسته بندی کالا با نایلون‌های استرچ، از این دستگاه تولید نایلون استفاده می شود. این دستگاه انواع مختلفی دارد. شما باید با توجه به نیازی که دارید، مدلی را انتخاب کنید که از نظر سایز، وزن، سرعت و پایداری، محصول شما را پشتیبانی کند. این دستگاه تولید فیلم استرچ به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد.

🔹🔸دستگاه دستی برای حجم پایین استفاده می شود که حتما یک نیروی انسانی برای بسته بندی نیاز است. مدل اتوماتیک همانطور که از نامش مشخص است، به طور اتوماتیک بسته بندی انجام می‌شود. شما باید با توجه به حجم تولید و ابعاد، محصول مدل مورد نیازتان را انتخاب و تهیه کنید.

💫دستگاه شیرینگ پک 

🔹🔸یکی دیگر از دستگاه‌هایی که در خط تولید نایلون استفاده می‌شود، دستگاه شیرینگ پک است. با استفاده از این دستگاه می‌توان نایلون‌ شیرینگ را با حرارت دادن، به بدنه جعبه یا محصول چسباند. این دستگاه به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد. علاوه بر خط تولید نایلون صنایع دیگر هم برای بسته بندی محصولات از این دستگاه استفاده می‌کنند.

💫دستگاه پرفراژ نایلون و نایلکس 

🔹🔸این دستگاه تولید نایلون و نایلکس برای ایجاد پرفراژ روی کیسه فریزر، سفره یکبارمصرف، کیسه زباله و… استفاده می‌شود. علاوه بر ایجاد پرفراژ روی نایلون، از آن برای دوخت نایلون فریزر و زباله به صورت رولی هم استفاده می‌شود. دستگاه پرفراژ نایلون به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می‌شوند. دستگاه نیمه اتوماتیک با نیاز به یک اپراتور، سرعت بالاتری نسبت به نوع تمام اتوماتیک دارد.

به مدیریت:بابک کاویانپور

 

دستگاه رول پرفراژ سه کاره ساخت ناژ
دستگاه های وارداتی تمام چینی

 

 

 

 

 

 

دستگاه تولید نایلون
دستگاه کوندور
دستگاه پانچ هیدرولیک و پنوماتیک
دستگاه میکسر گازگیری
انواع شفت های بادی و معمولی
دستگاه تولید عریض
دستگاه تولید نایلکس
دستگاه تولید نایلکس

 

 

 

 

 

 

 

راه اندازی خطوط تولید و نایلکس ماهروژ صنعت در تهران , نایلکس ماهروژ صنعت در تهران , راه اندازی خطوط تولید ماهروژ صنعت , مجموعه ی ماهروژ صنعت در تهران , هزینه راه اندازی خطوط تولید نایلکس , نایلکس ماهروژ صنعت در تهران , کیسه فریزر , سفره یکبار مصرف , کیسه زباله , خط تولید نایلکس ,