Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

ساخت خط تولید نی نوشیدنی حسین پور

باز سازی دستگاه فلکسی و تترا پک

این خط تولید شامل دستگاه اکسترودر، قالب ، وان خنک کننده، دستگاه کشنده، کاتر مخصوص و در صورت نیاز به داشتن خط های رنگی بر روی نی از دستگاه کواکسترودر استفاده میشود. نی های تولیدی میتوانند تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و یا بیشتر باشند.

مراحل تولید

مراحل خط تولید نی نوشیدنی از زمان دادن خوراک به دستگاه شروع و تا ساخت محصول نهایی به صورت خودکار انجام میشود. که در این مراحل اپراتور تنها باید مواد اولیه را به دستگاه اضافه کند.

 

 

کار با این دستگاه بسیار آسان و ساده است و نیاز به هیچ گونه مهارت و دانش قبلی ندارد. فقط کافی است اپراتور مواد اولیه را وارد مخزن کند پس از آن تمام مراحل تولید توسط ماشن آلات به صورت خودکار انجام میگیرد. پس از افزودن مواد اولیه به دستگاه اکسترودر، مواد توسط سیلندر و مارپیچ دستگاه پخته شده و به مواد مورد نیاز ساخت نی تبدیل میشود. سپس از خروجی سیلندر وارد قالب شده و به شکل مورد نظر تبدیل میگردد. سپس لوله های نی وارد وان خنک کننده شده تا با کاهش دما و قرار گرفتن در فضای خلا نی ها محکم شوند. پس از آن توسط دستگاه کشنده یا کشش به سمت کاتر کشیده میشوند تا کاتر به اندازه دلخواه آن ها ببرد.

 

 

ویژگی های دستگاه

در دستگاه تولید نی های نوشیدنی ، کلیه بخش های مرتبط در فر آیند تولید نی ها از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

بخش کاتر که از تیغه پلیت فولادی و جمع کننده تمام اتوماتیک بهره گرفته است. وظیفه بریدن نی ها به اندازه دلخواه را دارد. (زاویه برش نی ها وابسته به تنظیم زاویه تیغه دستگاه کاتر در انتهای خط می باشد. )
از این خط تولید میتوان برای تولید انواع نی نوشیدنی مثل نی نوشابه یا آبمیوه استفاده کرد.

مدیریت :مهندس سید محسن حسین پور

09153108838

ساخت و تعمیر خط تولید نی نوشیدنی ,  دستگاه فلکسی  , تترا پک HPD حسین پور در مشهد ,