Address & Contact

Our Address

فارس،لامرد

Telephone

خرید فروش خودرو چپی تصادفی جمالی

✔️خرید خودرو تصادفی با بهترین قیمت
✔️خریدار ماشین تصادفی و انواع ماشین چپی شما هستیم .

🔹🔶به طور کلی ماشین چپی یا تصادفی به خودرویی گفته می شود که در اثر تصادف های شدید یا سانحه های مختلف تعادل خود را حفظ نکرده و در اثر برخورد قسمت های مختلف خودرو از جمله سقف، ستون ها و کلاف ها آسیب شدید دیده اند.

✳️ چگونه یک ماشین تصادفی یا چپی را تشخیص دهیم؟

🔹🔶برای تشخیص این که آیا یک خودرو که در ظاهر بسیار سالم و بدون عیب و نقص به نظر می رسد راه ها و علائمی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها به سالم بودن خودرو پی برد.

🔺🔻سقف خودرو
🔺🔻رنگ خودرو
🔺🔻قطعات تعمیری یا تعویضی
🔺🔻تنظیم نبودن شاسی های خودرو
🔺🔻چراغ های جلویی تعویضی

🔹🔶اولین نکته ای که برای تشخیص ماشین چپی باید به آن دقت کنید، این است که سقف خودرو رنگ شدگی نداشته و یا تعویض نشده باشد. چون خودرو هنگام تصادف ممکن است واژگون شود، برگردد و با زمین برخورد شدیدی داشته باشد. در این صورت یا به رنگ و صاف کاری نیاز پیدا می کند و یا لازم است سقف تعویض شود.

🔹🔶دومین طریقه تشخیص خودرو چپی این است که بتوانید متوجه تفاوت بین رنگ فابریک خوردرو و رنگ غیراصل آن شوید. معمولاً ماشین چپی را برای یکدست و یکپارچه کردن قسمت هایی که نیاز به رنگ دارند با سایر قسمت های بدنه، به صورت کامل رنگ می کنند. اما چون رنگ اصلی کارخانه نیست، می توانید با کمی دقت آن را تشخیص دهید.

مدیریت :جمالی

ماشین تصادفی تهران دیوار , کانال تلگرام ماشینهای تصادفی , لندکروز تصادفی , قیمت خودرو دست دوم , پارس تصادفی , مراحل فروش ماشین دست دوم ,