Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

فروش پخش قطعات خودپرداز و رول حرارتی شرکت atm aras

💥💥امروزه خرید دستگاه خودپرداز، به‌عنوان یکی از روش‌های افزایش درآمد و کسب سود درنظر گرفته می‌شود، به طوری که با خرید آن می‌توان درآمد ماهیانه خود را به‌طور قابل توجهی افزایش داد.

💥💥فروش دستگاه عابر بانک یا ATM تنها توسط شرکت‌های معتبری انجام می‌شود که از مجوزهای لازم در این زمینه برخوردار هستند. شرکت ای تی ام ارس در ارائه خدمات بانکداری نوین و خرید دستگاه خودپرداز و عابر بانک است که به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های فروش در سطح کشور شناخته می‌شود.

☑️ خودپرداز چیست؟

🔹🔸خودپرداز که گاهی عابربانک، زود‌پرداز و آنی بانک نیز نامیده می شود؛ دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می دهد تا در هر زمان به وسیله قرار دادن کارت عابر بانک خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذرواژه از حساب خود پول دریافت کرده یا موجودی حساب بانکی خود را چک کنند بدون اینکه نیاز به شمارشگر انسانی باشد. بسیاری از خودپردازها نیز امکان واریز پول یا چک، جابجایی پول میان حساب های بانکی و حتی خرید تمبر را برای مشتریان فراهم می کنند.

🔹🔸در ایران اغلب دستگاه‌های خود‌پرداز به شبکه شتاب متصل هستند. شبکه شتاب امکان برداشت و مشاهده موجودی را برای دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو این شبکه از همه خودپرداز‌ها را فراهم می‌آورد. در ایران می‌توان از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز اقدام به پرداخت قبض‌های خدمات عمومی نظیر قبض آب، قبض برق و قبض تلفن نیز نمود. دستگاه خودپرداز یک دستگاه الکترومکانیکی است که صرفاً با هدف به کارگیری در بانکداری الکترونیک اختراع و مورد استفاده قرار گرفت.

☑️ دستگاه کارت خوان چیست ؟

🔹🔸دستگاه کارتخوان که به آن پایانه فروش نیز می گویند از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه ای به شما امکان می دهد تا با استفاده از کارت عابر بانک خود در هر مکان و زمان وجه کالایی که خریداری کرده اید را پرداخت نمایید که در این صورت دیگر نیازی نیست همیشه پول نقد همراه داشته باید و مبلغ از حساب بانکی شما کسر شده و به حساب فروشگاه واریز می شود .
🔹🔸غیر از آن دستگاه کارتخوان امکانات دیگری از قبیل گرفتن موجودی ، پرداخت قبوض ، خرید شارژ تلفن همراه و … را نیز دارد که باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود .

مدریت :پریسا فلاح

 

پوز بانکی چیست , دستگاه pos چیست , دستگاه خودپرداز  ,  کارتخوان شرکت ای تی ام ارس در تبریز ,