داربست فلزی اطمینان

🔯کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅

📞فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد

📱همراه:09144614736

📱واتس اپ:09144614736

🌍آدرس:ارومیه،خوی

🔴ارائه بزرگترین و عظیم ترین پروژه های داربستی اعم از:

✅داربست نما
✅داربست سیمان کاری
✅داربست زیربتن
✅رول پلاک
✅داربست بنر شهری
✅داربست جا در کلیه مراسمات

🔴داربست فلزی

🔸این داربست‌ها را با لوله‌‌‌های فولادی به قطر ۵ سانتیمتر با حداقل ضخامت ۴ میلیمتر و بست‌ها مربوط مونتاژ می‌نمایند. با وصل کردن لوله‌ها به یکدیگر به وسیله بست‌ها در زمانی بسیار اندک می‌توان داربستی ثابت و قدرتمند و محکم به وجود آورد و از آن برای کار در ارتفاع استفاده نمود. برای جلوگیری از واژگون شدن؛ باید داربست را به طریق مناسبی به دیوارهای ساختمان مهار کرد. حداکثر فاصله دو مهار ۶ متر میباشد.

🔸بست لوله‌‌‌های افقی: این بست دو لوله افقی را تحت زاویه ۹۰ درجه به یکدیگر وصل مینماید.

🔸میله شکافدار اتصال: برای طویل کردن دو لوله داربست به کار گرفته خواهد شد.

🔸پایه قابل تنظیم: به جداره ی داخلی پایین لوله اتصال یافته و به وسیله آن ارتفاع پایه داربست تنظیم می‌گردد.

🔸صفحه زیرستون: صفحه مربع شکل پایه داری است که برای توزیع بار از قسمت تحتانی ستون بر روی تکیه گاه مورد استفاده واقع خواهد شد.

🔸این سری از داربست‌ها از سطح ساختمان به صورت سکو بیرون میزنند و به همین جهت به آن داربست ( سکوی ) پیش آمده گفته می‌شود. این داربست‌ها به دیوارهای ساختمان اتکا خواهند داشت و در مکانهایی که برپاسازی داربست‌ها مرسوم از سطح زمین غیر ممکن یا پر هزینه می‌باشد، مورد استفاده قرار گرفته میشود. همینطور که از ساختمان بالا میرود، آن‌ها هم از دیوار باز شده و توسط جرثقیل در محل جدید نصب می‌گردد و به این ترتیب در مصالح داربست صرفه جویی بسیار فراوانی به عمل می‌آید.

🔴مراحل کلی پیچ و رولپلاک نما:

⭐️در هر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان نصب می‌شود.

⭐️اگر عرض نما کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد برروی پیچ و رولپلاک نما هر یک از پلاک‌ها دوپیچ زده می‌شود.

⭐️برای ثابت نگه داشتن نما‌‌‌های سنگی که عرض آنها باریک تر از ۱۰سانتی متر باشد.

⭐️ابتدا توسط یک دریل معمولی سنگ را سوراخ می‌کنند. زمانی که به بتن زیر سنگ رسیدند توسط یک دریل چکشی با دقت بالا بتن را سوارخ کرده و سنگ را توسط پیچ و رولپلاک نما محکم می‌کنند. توسط بتونه ای همرنگ سنگ نمای ساختمان روی تمامی‌پیچ و رولپلاک نما می‌زنند تا روی زیبای ظاهری ساختمان تاثیر منفی نگذارد.

به مدیریت:آقای جلیل زاده

 

 

 

 

داربست , قیمت اجاره داربست فلزی خوی , فروش داربست , آموزش نصب داربست , داربست چیست , داربست ایمنی , معنی داربست , داربست فلزی , داربست فلزی اطمینان در خوی ,