داربست فلزی سعید

✨مجوعه داربست سعید با اکیپ مجرب برای اجرای بزرگ ترین پروژه های داربست (در تمام نقاط استان) در خدمت همشهریان عزیز می باشد.✨

?داربست فلزی

این داربست‌ها را با لوله‌‌‌های فولادی به قطر ۵ سانتیمتر با حداقل ضخامت ۴ میلیمتر و بست‌ها مربوط مونتاژ می‌نمایند. با وصل کردن لوله‌ها به یکدیگر به وسیله بست‌ها در زمانی بسیار اندک می‌توان داربستی ثابت و قدرتمند و محکم به وجود آورد و از آن برای کار در ارتفاع استفاده نمود. برای جلوگیری از واژگون شدن؛ باید داربست را به طریق مناسبی به دیوارهای ساختمان مهار کرد. حداکثر فاصله دو مهار ۶ متر میباشد.

?بست لوله‌‌‌های افقی: این بست دو لوله افقی را تحت زاویه ۹۰ درجه به یکدیگر وصل مینماید.

?میله شکافدار اتصال: برای طویل کردن دو لوله داربست به کار گرفته خواهد شد.

?پایه قابل تنظیم: به جداره ی داخلی پایین لوله اتصال یافته و به وسیله آن ارتفاع پایه داربست تنظیم می‌گردد.

?صفحه زیرستون: صفحه مربع شکل پایه داری است که برای توزیع بار از قسمت تحتانی ستون بر روی تکیه گاه مورد استفاده واقع خواهد شد.

این سری از داربست‌ها از سطح ساختمان به صورت سکو بیرون میزنند و به همین جهت به آن داربست ( سکوی ) پیش آمده گفته می‌شود. این داربست‌ها به دیوارهای ساختمان اتکا خواهند داشت و در مکانهایی که برپاسازی داربست‌ها مرسوم از سطح زمین غیر ممکن یا پر هزینه می‌باشد، مورد استفاده قرار گرفته میشود. همینطور که از ساختمان بالا میرود، آن‌ها هم از دیوار باز شده و توسط جرثقیل در محل جدید نصب می‌گردد و به این ترتیب در مصالح داربست صرفه جویی بسیار فراوانی به عمل می‌آید.

?هزینه‌‌‌های اجرای داربست فلزی

⚡️ ارتفاع انواع داربست

⚡️حجم انواع داربست

⚡️محل نصب انواع داربست

⚡️ امکان دسترسی به لوازم ( جنس کشی )

⚡️ تغییر فاصله‌‌‌های استاندارد و عرفی انواع داربست

⚡️مهاری خور داربست

⚡️نوع فعالیت ( داربست زیر بتن … داربست نماسازی ) و …

?به شکل عمومی‌هزینه‌‌‌های اجاره داربست ماهیانه می‌باشد یعنی شرکت‌ها یا کسانی که اجاره می‌دهند بدون توجه به روزهای کاری شما هزینه یک ماه را دریافت می‌کنند. نحوه محاسبه داربست‌ها به صورت حجمی‌محاسبه خواهد شد یعنی با توجه متر مربع فضایی که اشغال نموده است تا ارتفاع مشخصی هزینه مشخصی خواهد داشت و در صورت افزایش ارتفاع به تناسب به قیمت آن افزوده می‌شود , معمولا صنف مصالح ساختمانی در هر سال نرخ نامه ای را برای اجرای داربست منتشر می‌نماید.

به مدیریت:سعید غلام زاده

 

 

 

داربست , انواع داربست , داربست فلزی , اجرای داربست با قیمت مناسب در خوی , نصب داربست در خوی , اجاره داربست در خوی , داربست فلزی سعید در خوی , هزینه‌‌‌های اجرای داربست در خوی , اجرای پروژه های بزرگ داربست ,