Address & Contact

Our Address

کرمان،جاده ی تهران قائم آباد،خیابان قائم،روبروی کوچه هفت قائم

Telephone

داروخانه دکتر یزدانی

💎طرف قرداد با تمامی بیمه ها 
💫ویژگی های یک داروخانه خوب 

🔸رفتار های مدیریتی یک داروخانه ( وظایف مدیریت)

🔹رفتارهای پرسنل داروخانه

🔸ارتباط با مشتریان و بیماران داروخانه

🔹تعریف حریم شخصی در داروخانه

🔸ابعاد محیطی ( رعایت بهداشت نور و تهویه) استاندارها

🔹دارا بودن تمامی داروها و در دسترس قرار دادن برای بیمــار

🔸دخالت نکردن در کار بیمار و همکاران

🔰هر فرد در زندگی بارها به داروخانه مراجعه میکند و از پزشک داروساز برای مصرف یک دارو کمک میخواهد.جالب است بدانید لوازم آرایشی و بهداشتی را هم بهتر از داروخانه ها بخرید.

🔰برای شناخت یک داروخانه خوب مواردی همچون سیستم مدیریت قدرتمند و با تجربه یکی از ارکان مورد توجه هست در واقع هسته یک سیستم کارآمد معمولا نتیجه یک مدیریت قوی است

🔰علاوه بر مدیریت یک داروخانه خوب ، نیروی متمرکز شده در آن امور بهره وری را صد چندان بیشتر می کند و همین امر باعث تسهیل امورات مراجعه کنندگان و بیماران می شود.

🔰سرعت عمل برای نسخه پیچی یک داروخانه و تحویل آن یکی از مزیت های یک داروخانه خوب است ، زیرا اکثر مخاطبان داروخانه ممکن است به علت بیماری خیلی صبر و حوصله انتظار بلند مدت را نداشته باشند.

🔰عوامل سازمانی یک داروخانه خوب از این نظر حاءز اهمیت است که سبب می شود کیفیت آن مکان را بالا ببرد، ارتباطات موثری که پرسنل می توانند با مشتری خود داشته باشند یکی از آموزش های لازم نیروی انسانی برای یک داروخانه خوب است.

🔰به صورت کلی داروخانه خوب داروخانه ایی است که به تامین حفظ و سلامت عمومی اهمیت میدهد که در این راستا یکسری اهداف استراتژیک مدیریتی را در داروخانه خود مشخص و اجرا می نمایـــد.

به مدیریت:دکتر بهاره یزدانی

 

داروخانه دکتر یزدانی در قائم آباد کرمان , داروخانه دکتر یزدانی , داروخانه در قائم آباد , بهترین داروخانه در قائم آباد , دکتر بهاره یزدانی , دکتر داروخانه ,  اولین داروخانه در قائم آباد , اینستاگرام داروخانه دکتر یزدانی , آدرس داروخانه دکتر یزدانی , دارو , سرم , قیمت دارو در کرمان ,