پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز

دام زنده افشاری

پخش گوسفند زنده در تهران

قصابی رایگان و سرویس سریع

شماره های تماس:

09194614656

فروش گوسفند زنده بره نر-بره ماده-میش جوان-ماده قسر-بزقاله-گوساله-گاو-و…..

 قصابی در جای بهداشتی و کاملا رایگان+ ارسال رایگان به سر تا سر البرز و تهران بصورت رایگان+کز دادن کله پاچه=در دام زنده افشاری

⚡️دامداری افشاری با سی سال سابقه کاری در حوضه دام و فروش راحت به مشتری پذیرای خوب و بدون واسطه است*

🔻خرید گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟

🐏خرید گوسفند زنده خواص و مزایای بسیار برای بدن می توان به تازه بودن گوشت+کز دادن کله پاچه+تمیز کردن سیرابی+خرد کردن گوشت و حتی بسته بندی کردن در دام زنده افشاری و حتی ارسال رایگان درب محل خود با آسوده ترین  خیال در کمترین زمان در خدمت شما هستیم.

🐏 از موارد دیگر که باعث می شود تمایل به خرید گوسفند زنده در افراد بیش تر باشد این است که قیمت گوشت به نسبت خرید از قصابی بسیار ارزان تر می شود.

🐑 کز دان کله پاچه 🐑

🔪  قصاب مجرب  🔪

🥩خردکردن گوشت🥩

🐑تمیز کردن سیرابی🐑

شماره های تماس:

09194614656

🐑 نژاد گوسفند افشاری 🐑

🔻مغانی 
🔻افشاری 
🔻شال  
🔻سنگسری  
🔻کردستانی  

 

 

🐏 تازه بودن گوشت و این که دامی که می خرید را همان روز می توانید ذبح نمایید از دیگرعواملی است که برای این که گوشتی تازه داشته باشید نیاز به خرید گوسفند زنده دارید. مطمئناً افراد از سالم بودن و به روز بودن دام اطمینان دارند.

🐏  مورد دیگر درباره آن اطمینان و تضمین گوشت و جگر گوسفند در گوسفند زنده افشاری

🐏 همین موارد باعث می شود تا افراد تمایل داشته باشند تا خرید خود را از مراکزی معتبر و مجاز انجام دهند و به دنبال چنین مراکزی باشند.

🐏 خریداران می توانند از پشم گوسفند هم استفاده کنند و همچنین تمام بخش های آن قابل استفاده می باشد.

💠خرید اینترنتی گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟

⚡️ممکن است در خرید گوسفند زنده مواردی مانند این که آیا می توان مرکزی که معتبر می باشد را پیدا کرد؟ و یا اگر آن را پیدا کردیم می توان راهی یافت تا درگیر مسیری طولانی و پرترافیک نشویم؟ موردسوال می باشد. از مواردی که بسیار مهم می باشد خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین می باشد. پیدا کردن مرکزی معتبر که چندین سال به صورت آنلاین فعالیت نماید و دارای مجوز باشد کار آسانی نمی باشد.

⚡️بنابراین می توان با تحقیق و جستجوی بیشتر خرید خود را به صورت اینترنتی و به دور از هر گونه اتلاف وقت انجام دهید.دام زنده افشاری(پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران)(قصابی رایگان و سرویس سریع)

با بهترین قیمت های روز قیمت کشتار گاهی با بهترین کیفیت گوشت تضمین شده

مزایای خرید اینترنتی

🐑با خرید اینترنتی می توانید گوسفند زنده را در هر مکانی که تمایل دارید به صورت رایگان دریافت نمایید.

🐑بدون ترافیک و سردرگمی می توانید با خیال آسوده و با سرعت دام را تحویل بگیرید.

🐑 امکان هماهنگی با کارشناسان آنلاین جهت تعیین وزن و سایر گوسفند زنده

🐑وقت کافی برای خریداران جهت بررسی مجوزهای لازم شرکت ارائه دهنده دام زنده

🐑 عدم اتلاف وقت در مکان هایی مانند دامداری ها یا کشتارگاه ها

🐑 ارائه گوسفند زنده در هر زمان دلخواه مشتری( برای ارائه و ارسال دام زنده مانند کشتارگاه ها محدودیت زمانی وجود ندارد)

🌀قیمت گوسفند زنده

🐑نرخ روز بازار گوسفندان در حال حاضر دارای نوسانات زیادی می باشد. به طور حدودی می توان قیمت گوسفند را از 45 الی 55 هزار تومان در نظر گرفت. وجود این محدوده بین عدد چهل و پنجاه و پنج یعنی ممکن است در بازه زمانی خاصی در همین رنج تغییر داشته باشد. گوسفند یکی از انواع دام زنده می باشد که بیشتر مردم در ایران و حتی در سایر کشورها به مصرف گوشت قرمز آن علاقمند هستند. بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده اند که خرید گوشت گوسفندی به طور مستقیم از قصابی ها در بازار نسبت به قیمت گوسفند زنده گران تر است. همین امر سبب می شود که این دسته از افراد جهت خرید گوسفند و بره زنده به مجموعه ما مراجعه کنند. البته علاوه بر موضوع به صرفه و ارزان بودن، مزایای بسیار زیاد دیگری در این نوع خرید وجود دارد.فدام زنده افشاری(پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران)(قصابی رایگان و سرویس سریعدام زنده افشاری(پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران)(قصابی رایگان و سرویس سریعروش و پخش گوسفند و مرغ و خروس افشاری

🔴خرید گوسفند از دامدار

🐑خرید مستقیم از دامدار جزو یکی از مهمترین عواملی است که باید به آن توجه کنید. زمانی که دست دلال و واسطه وارد بازار شود، شاهد افزایش قیمت بره زنده و همچنین قیمت گوسفند خواهیم بود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از مراکز معتبر و بهداشتی که دارای مجوز رسمی از شهرداری هستند اقدام به خرید و سفارش دام کشتار کنید.دام زنده افشاری(پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران)(قصابی رایگان و سرویس سریع)

⚡️انواع نژاد گوسفند برای کشتار

🐑گوسفندان دارای نژادهای مختلفی هستند. تعداد نژادها در دنیا بسیار زیاد می باشند، اما تنها برخی از آنها برای کشتار مناسب هستند. یعنی هر نوع گوسفندی برای کشتار، قربانی کردن در عید قربان یا ذبح در مراسمات مختلف مناسب نیست. اجازه دهید این مورد را با تقسیم بندی نژادها به شما توضیح دهیم. به طور کلی در دنیا گوسفندان به سه قسمت دسته بندی شده اند. این سه مورد عبارتند از:

🐏گوسفندان گوشتی

🐏گوسفندان شیری

🐏گوسفندان پشمی

🔸این سه حالت اصلی برای نژاد گوسفند در دنیا می باشد. دقت کنید که حالت ترکیبی نیز وجود دارد که می تواند تعداد دسته بندی را بیشتر کند. به عنوان مثال می توان گفت که گوسفند می تواند هم نژاد گوشتی باشد و هم نژاد شیری و حتی نژاد پشمی. بنابراین این مورد را نیز باید در نظر بگیرید که ما تنها سه دسته اصلی را خدمت شما معرفی کردیم. فروش و پخش گوسفند و مرغ و خروس افشاری

🔸در میان تمامی این موارد نوع گوشتی بهترین گوسفند برای کشتار می باشد. زیرا این نوع نژاد دارای گوشت بیشتری می باشد.


فروش و پخش گوسفند و مرغ و خروس افشاری

بره زنده گوشتی برای کشتار

🔰شما چرا قصد خرید گوسفند زنده را دارید؟ در رابطه با اینکه شما به چه دلیل خرید می کنید، چند نکته مهم وجود دارد. مطمئنا شما در رابطه با نژادهای مختلف گوسفندان اطلاعاتی داشته باشید. برخی نژاد گوشتی، برخی از گوسفندان نژاد شیری و برخی دیگر پشمی می باشند. یکی از این موارد مربوط به گوسفند گوشتی است که برای کشتار روز بسیار مناسب هستند. برای هر یک موارد نام برده شده در لیست زیر لازم است که حتما نژاد گوشتی را انتخاب کنید.

🐏عقیقه کردن برای نوزاد 7 روزه

🐏قربانی در مراسمات مذهبی

🐏ذبح و مصرف گوشت گوسفندی

🐏قربانی در عید قربان و سایر عیدها

🐏قربانی کردن به منظور نذری

🐏رفع حاجت

🐏گوسفند برای تاسوعا و عاشورا

🐏قربانی در جشن عروسی و مراسمات مختلف

🐏ذبح گوسفند و بره زنده برای حجاج و……. 

🐑وزن گوسفنده زنده قیمت را تعیین می کند

🔰از مهمترین نکات حائز اهمیت برای مشتریان موضوع تاثیر وزن روی نرخ دام می باشد. به همین دلیل این میزان اهمیت سبب شده است متاسفانه برخی مراکز غیر معتبر اقدام به نمک خور کردن گوسفندان پیر می کنند. البته علاوه بر پیر بودن جنسیت آن ها ماده بوده. یعنی آنها سعی می کنند با خوراندن آب نمک به گوسفند میش و قوچ سبب می شوند حیوان هر چند دقیقه یکبار آب بنوشد. به همین دلیل باید به همچین مواردی توجه زیادی داشته باشید. در همچین مواردی تصور کنید شما یک گوسفند با وزن ۴۵کیلو گرم خریداری می کنید، ولی در اصل ممکن است وزن واقعی آن ۳۵کیلو است. با وجود اینکه کار نادرستی است اما باز هم متاسفانه هستند کسانی که این کار را انجام میدهند.دام زنده افشاری گوسفند زنده در تهران و البرز

🐓ارائه مرغ و خروس زنده برای مراسمات بصورت خرده و عمده با پیک درب منزل.
دام زنده افشاری
پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران
قصابی رایگان و سرویس سریع
09194614656
دام زنده افشاری
پخش گوسفند زنده در سرتاسر البرز و تهران
قصابی رایگان و سرویس سریع