Address & Contact

Our Address

تهران

درب استیل وهاب وزیری نژاد 

? درب استیل ، نرده استیل ، درب های استیل ضد سرقت?

? درب استیل با استفاده از پروفیل استیل، لوله استیل، میلگرد آهنی و یراق آلات استیل از نوع S30400 که ضد زنگ می باشد ساخته می شود. درهای حفاظ امنیتی دارای طراحی منحصر به فرد بوده که علاوه بر استحکام از نظر ظاهری نیز جلوه زیبای به محیط می دهد.

? این مدل درب ها در انواع کاربردهای درب ورودی ساختمان, درب پارکینیگ, درب ویلایی و تعدادی دیگر تولید می شود. استفاده از استیل برای ساخت درها به سبب ضد زنگ بودن آن و زیبایی ظاهری، مورد توجه افراد قرار گرفته است.

? درب استیل به عنوان یک محصول لوکس و کاربردی می تواند جایگزین درب های قدیمی چوبی و آهنی شود. زیرا معایب درهای قدیمی را نداشته و می تواند برای مدت زمان طولانی نمای ظاهری خود را در برابر فرسایش هوا حفظ کند.

? درهای استیل دارای انواع محتلفی بوده و به شکل های مختلفی ساخته می شود. می توان با ترکیب با قطعات چوبی و شیشه ای با توجه به نمای کلی ساختمان طرح های خلاقانه ای از درهای استیل تولید کرد.

? نرده و حفاظ استیل 

? امروزه فروش نرده استیل به سبب استحکام بالا، زیبایی ظاهری، راحتی در نصب و سرعت بالای اجرا افزایش یافته است. نرده استیل از قطعات آماده و پیش ساخته اجرا می شود و به همین دلیل زمان ساخت و نصب نرده استیل نسبت به نرده های چوب و آهنی بسیار کمتر است. اتصال اجزای نرده استیل بوسیله پیچ و پرچ است به همین دلیل کمتر از روش جوشکاری در نصب آن استفاده می شود.

? وجود نیکل در نرده استیل باعث شده تا این محصول ویژگی ضد زنگ داشته باشد. نرده استیل در برخورد با اجسام تیز و سخت بسیار مستحکم است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند. این مدل نرده در مقابل رطوبت و سرما مقاوم است و در واقع ضد زنگ است و برای استفاده در شرایط آب و هوای مرطوب مناسب است. بازسازی و نگهداری نرده استیل به دلیل سطح صاف آن راحت بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

?مزایای نرده های استیل

✔️ برای تمام ویژگی های مثبت نرده استیل استفاده از آن در ساختمان های عمومی و خصوصی مانند فرودگاه ها، دانشگاه ها، مراکز بهداشتی، بانک ها و بسیاری دیگر افزایش یافته است. به کار گیری نرده استیل با هدف افزایش ایمنی و زیبایی در راه پله ها و بالکن ها است. زیرا نرده استیل معضلات نرده های کلاسیک قدیمی مانند نرده های چوبی و آهنی را ندارد و با مشکل تغییر شکل و تغییر رنگ مواجه نخواهد شد.

✔️ نرده استیل قابلیت فرم پذیری و ساخت اشکال منحنی را دارد.

✔️ نرده استیل یک فولاد مقاوم است، که کروم به آن خاصیت زنگ نزن داده. آهن با ترکیب کروم استنلس استیل را می سازد، استیل در برابر خوردگی‌ مقاوم است.

✔️ نرده های استیل استحکام بالای دارند و هیچ گاه زنگ نخواهد زد.

✔️ نرده استیل در برابر خراشیدگی و ضربه شدید مقاوم است و ظاهر آن در برابر عوامل مخرب محیط مانند رطوبت، آلودگی ها، باران های اسیدی و تابش نور شدید خورشید هیچ تغییری نمی کند. به دلیل سطح صاف و براق نرد‌ه های استیل نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

مدیریت : آقای وهاب وزیری نژاد

 نرده استیل , نرده استیل بالکن , نصب نرده استیل بالکن , درب استیل , درب استیل در تهران , کیفیت نرده استیل ,