Address & Contact

Our Address

پیرانشهر ، سعدی شرقی ، نبش کوچه ناصر

Telephone

 درب و نرده سامان

درب و نرده سامان

⚜️ درب و نرده سامان تولیدی درب و پنجره آلومینیومی و upvc⚜️

⚜️ اجرای انواع نرده استیل ، پلکسی، آلومینیوم، شیشه ای⚜️

⚜️ فروش درب ضد سرقت و اتاقی⚜️

⚜️ چرا نرده استیل؟

⚜️ نرده استیل امروزه به عنوان نرده راه پله ساختمان‌‌‌های مسکونی و ساختمان‌‌‌های اداری، تجاری و … در بین مشتریان و مجریان در امور طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد امنیت در رفت و آمد از پله‌‌‌های ورودی ساختمان بسیار رایج بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

⚜️ امروزه نرده استیل نسبت به سایر نرده‌‌‌های راه پله، با متریال‌‌‌های گوناگون مثل آلومینیوم، آهن، چوب و … متمایز شده است و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم ترین دلایل تفاوت نرده استیل و نرده‌‌‌های راه پله دیگر، می‌توان به داشتن کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین استحکام منحصر به فرد آن اشاره کرد.

⚜️ در گذشته از نرده استیل فقط به عنوان افزونه ی پله، برای ایجاد امنیت راه پله و رفت و آمد استفاده می‌شد ولی امروزه علاوه بر این مسئله، از نرده استیل به عنوان یکی از مهم ترین مهره‌‌‌های کلیدی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. نرده‌‌‌های استیل در آلیاژ‌‌‌های گوناگونی عرضه می‌شوند که رایج ترین آن‌ها، نرده استیل ۲۰۱، ۳۰۴ و  ۳۱۶ می‌باشد که تفاوت آن‌ها به مقاومتشان در برابر تغییر رنگ، تیره شدن و زنگ زدگی نسبت به محیط‌‌‌های اجرایی نرده استیل باز می‌گردد.

⚜️ چرا نرده شیشه‌ای؟

⚜️ نرده شیشه‌ای امروزه بسیار مورد استقبال معماران و مهندسین ساختمان‌ساز قرارگرفته است. شیشه استفاده‌شده در نرده‌های شیشه‌ای بر اساس سیستم مهارکننده دیواره‌های شیشه‌ای به دو نوع سکوریت ساده تک لایه و لمینت دولایه تقسیم می‌شود. نرده شیشه‌ای در حالت کلی به دو شکل شیشه یکدست بدون پایه عمودی و نرده شیشه‌خور با پایه فلزی و گارد شیشه‌ای اجرا می‌شود.

✔️ نام مدل‌های نرده شیشه‌ای بر اساس استحکام و ضخامت شیشه‌ها عبارت‌اند از:

✔️ نرده تمام شیشه‌ای اسپیگات
✔️ نرده شیشه‌خور اکس پوز
✔️ نرده شیشه‌گیر فیکس پوینت

که از میان این مدل‌ها نرده‌هایی که با روش خود ایستا اجرا می‌شوند به لحاظ زیبایی و استقامت از مدل‌های دیگر بهتر هستند. افزایش چشم‌انداز دید در راه‌پله‌ها و بهارخواب‌ها همراه با تأکید بر سادگی و زیبایی نمای بیرونی و داخلی ساختمان و بهر بردن بیشتر از نور و کاهش المان‌های متضاد استفاده از نرده شیشه‌ای را برای رسیدن به این اهداف گزینه مناسبی کرده است. نرده شیشه‌ای پله‌ها باید علاوه بر زیبایی و شفاف بودن از ایمنی و استقامت کافی برای تحمل بار وزنی و ضربه‌ای وارده از طرف افرادی که از راه‌پله استفاده می‌کنند داشته باشد. نرده شیشه‌ای پله در حالت استاندارد باید تا ارتفاع حداقلی ۹۰ سانتیمتر را محافظت کند و نباید ضخامت شیشه به‌کاررفته در آن کمتر از ۸ میلی‌متر باشد.

✔️ بالکن‌ها محیط مسقف و سرپوشیده‌ای در فضای برونی ساختمان هستند که ازیک‌طرف به داخل ساختمان دسترسی دارد و طرف مقابل به نمای بیرونی به همین دلیل استفاده از نرده شیشه‌ای مناسب و سبک که در عین زیبایی بتواند امنیت جانی و روانی افراد را تأمین کند بسیار مهم است. نرده شیشه‌ای بالکن به‌طور ایمن تا ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر را پوشش داده و بدون هیچ‌گونه استثنایی باید از شیشه‌های سکوریت و لمینت شده اجرا شود. جان‌پناه شیشه‌ای محافظ یکدست و شفافی است از جنس شیشه نشکن که به‌صورت یک دیواره از ترکیب شیشه‌های چندلایه و اتصالات ویژه‌ای از جنس استیل و آلومینیوم در ارتفاع ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر ساخته می‌شود.

✔️ جان‌پناه شیشه‌ای امکان افزایش نور در فضای داخلی و بیرونی ساختمان را بهبود می‌بخشد و به دلیل استفاده از شیشه تقویت‌شده و نشکن ایمنی فضای بالکن و تراس‌ها را بالاتر برده و به معماران امکان طراحی خلاقانه و آزادتر می‌دهد. جان‌پناه شیشه‌ای به دو صورت متحرک و ثابت ساخته می‌شود که بسته به مکان اجرای جان‌پناه از هرکدام از سیستم‌های جان‌پناه شیشه‌ای استفاده می‌شود. ضخامت شیشه‌های در این سیستم امنیتی بین ۱۶ تا ۲۰ میلی‌متر است که از نوع شیشه‌های سکوریت و لمینت سوپر کلیر ساخته می‌شود.

درب و نرده سامان

چرا نرده آلومینیوم؟

✔️ نرده آلومینیوم در دو مقطع گرد و مربع در رنگ‌های مشکی،طرح چوب،برنز،شامپاین،سیلور و طلایی قابل‌عرضه است. انواع نرده‌‌‌های آلومینیومی‌از لحاظ جنس و رنگ و نوع پیاده سازی به شرح زیر است:

۱- نرده آلومینیوم برنز با ترکیب طلایی یا سیلور در راه‌پله‌های با سنگ و فضای روشن مناسب هست و همچنین ترکیب این رنگ با چوب جلوه خاصی به فضای منزل شما خواهد داد.

۲- نرده‌های طرح چوب (دکورال) در شش رنگ بسیار متنوع گردویی، فندقی، عنابی، راش، بلوطی و سیاه‌وسفید عرضه می‌گردد. طرح D3 که کاملاً ضد خش و برجسته است، مدت 20 سال تحت هر شرایط آب و هوایی دارای گارانتی است. ترکیب این نوع نرده‌ها بارنگ‌های سیلور یا طلایی و شیشه جلوه‌ای بسیار زیبا در فضای خانه ایجاد می‌کند.

۳- نرده آلومینیومی‌تمام سیلور ( طرح استیل ) یا ترکیب سیلور با طلایی یا چوب برای راه‌پله‌های مسکونی، مراکز اداری و تجاری مناسب است.

✔️درب‌‌‌های ورودی اتاقی و لابی ✔️

⚜️ درب ورودی لابی به فراخور ساختمان یا محله ای که در آن زندگی می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. اما اون چیزی که بسیار مورد اهمیت در هر ساختمانی می‌باشد درب ورودی یا لابی آن است. همانطور که افراد از لباس پوشیدن دیگران بر شخصیتشان قضاوت می‌کنند، درب لابی نیز به عنوان بخشی مهم از شخصیت یا پرستیژ ساختمان می‌باشد.

⚜️  درب ورودی لابی هر ساختمانی یک یا دو عدد است اما سایر دربهای ساختمان مانند درب‌‌‌های ضد سرقت، درب داخلی، درب اتاق و… به تعداد واحد‌‌‌های یک آپارتمان ممکن است از ۵۰ عدد تا ۵۰۰۰ عدد متفاوت باشد،و به دلیل یکتا بودن درب ورودی اهمیت آن را صد چندان می‌کند.

مدیریت : سامان پیروتی و دین دوست

 

 

نرده استیل پشت پنجره , قیمت نرده استیل حفاظ پنجره , نرده استیل حفاظ تراس , حفاظ بالکن , حفاظ استیل پشت پنجره , نرده آلومینیوم , نرده پلکسی , نرده شیشه ای ,نرده چوبی , نرده پلیمری , درب و پنجره آلومینیومی و upvc , درب ضد سرقت , درب اتاقی ,