درب و پنجره سازی دوجداره upvc هافمن

معصومی

✅درب و پنجره دوجدار upvc و درب و پنجره آهنی معصومی یاسوج
و مرکز پخش پروفیل دو جداره و آهنی در استان کهگیلویه و بویراحمد✅

سازنده انواع درب و پنجره ساده و چوب نما فلزی و آهنی دوجداره

ویژگی­های پنجره upvc:

✅ دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است

✔️کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

✔️ضد آب

در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند

مدیرعامل مهندس  عباس معصومی

 

ارتباط با ما
۰۹۱۷۳۴۱۰۵۶۷
۰۹۱۶۴۱۰۰۵۶۷
۰۷۴۳۳۳۵۵۱۵۱
۰۷۴۳۳۳۵۵۱۵۰

 

 

?برندها:
نماینده انحصاری شرکت پروفیل درب و پنجره جداره هافمن
شرکت پروفیل درب و پنجره وایزر وین
شرکت درب وپنجره دوجداره کرالوین
شرکت پروفیل آهنی فلزی سپاهان اعطایی
شرکت پروفیل درب و پنجره دوجداره وینتک

 

✅پنجره های UPVC، مخصوص جلوگیری از هدر رفتن سوخت و انرژی
PVC نیز همانند چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمائی PVC پایین تر اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمائی چوب می باشد.در حالیکه این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا ۵۰٪، کاهش سرمایه گذاری لازم در ارتباط با تأسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهمترین مزایای پنجره های UPVC است. لازم بذکر است تعداد جداره های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره در میزان هدایت گرمائی آن مؤثر است. در عین حال پنجره های UPVC به دلیل مقاومت الکتریکی بالا خطر برق گرفتگی را به حداقل رسانده و نیاز به سیستم ارت ندارند.

✅پنجره های UPVC، پنجره های همیشه جوان
پنجره های UPVC در شرایط مختلف جوی منجمله در مناطق بسیار سردسیر، در مناطق گرمسی، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مربوط و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی، زنگ زدگی و… در آنها ایجاد نمی شود.

✅در اینجا این سؤال پیش می آید که آیا پنجره دوجداره upvc قادر به مهار آلودگی صوتی و هوا می‌باشد و اگر جواب بله است تا چه میزان کارایی دارد؟
بله این محصول در برابر آلودگی محیطی و صوتی بسیار کارا بوده و در صورت تولید و نصب صحیح می‌تواند تا ۸۰% از آلودگی صوتی و محیطی بکاهد

✅آیا بکار گیری پنجره دو جداره یو پی وی سی در کنار بزرگراه‌ها و معابر شلوغ شهری نیز کارایی لازم را دارد ؟در جواب باید گفت که بکارگیری صحیح این محصول در تمامی موارد و مناطق کاملاً کارساز بوده و قسمت اعظم آلودگی های صوتی و محیطی را می‌کاهد. ولی برای مهار بیشتر مناطقی که دارای آلودگی‌های محیطی و صوتی حاد هستند و همچنین فضاهای صنعتی می‌توان از پنجره های سه جداره بهره گرفت. چراکه این نوع پنجره ها دارای قابلیت چند برابر بوده و در این گونه فضاها کارکرد مناسب‌تری دارند.

✅آیا بهتر نیست در همان ابتدا از پنجره های سه جداره استفاده نماییم و آیا می‌توان این نوع را در همه جا استفاده کرد ؟
در جواب باید گفت بله می‌توان از پنجره سه جداره upvc درهمه جا استفاده کرد. ولی در اکثر مناطق، همان پنجره دو جداره کارایی لازم و کامل را داشته و استفاده از مدل سه جداره ضرورتی ندارد. دوم اینکه پنجره سه جداره دارای پروفیل upvc ضخیم‌تری است و شاید نتوان در برخی موارد از آن بهره گرفت. البته همان‌گونه که اشاره شد، در صورت تولید کارخانه ای و صحیح پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین نصب استاندارد، این محصول کارایی فوق العاده ای خواهد داشت و می تواند مشکلات محیطی را برطرف ‌سازد

 

✅استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی
متأسفانه امروزه در بازار، پروفیل‌های تقلبی فاقد استانداردهای لازم و تولید های زیرزمینی بسیار است (هم در برندهای خارجی و هم در برندهای داخلی) . پروفیل‌های تقلبی معضل عظیمی را به وجود آورده است. البته شناسایی این پروفیل‌ها برای تولید کنندگان درب و پنجره upvc کار دشواری نیست. لذا کارخانه ها بایستی با دقت در خرید پروفیل‌ها از منابع اصلی و مطمئن این خدمات را به مشتریان تضمین کرده و همواره از متریال اورجینال و اصلی استفاده نمایند

✅نقش یراق در کارایی پنجره یو پی وی سی :
در بکارگیری یراق آلات در سیستم یو پی وی سی، انتخاب یراق آلات مناسب نقش مهمی داشته و در کیفیت محصول نهایی تأثیر مهمی دارد. همان‌طور که می دانید یراق آلات درب و پنجره های یو پی وی سی از حدود ۱۰۰ قطعه بهم پیوسته تشکیل شده است. اکثر این قطعات بر روی یکدیگر حرکت مکانیکی داشته و مجموعه ای مانند ماشین باز شونده را ایجاد می‌نماید. لذا در انتخاب برند مناسب و همچنین با در نظر گرفتن نوع بازشو ها و انتخاب یراق مناسب با توجه به نیاز، می‌تواند هم هزینه ها را کنترل نماید و هم طول عمر بیشتر یراق آلات موجب می گردد. بایستی در نظر داشت یراق مناسب همیشه متنوع‌ترین آن‌ها نیست.

✅آیا می‌توان یراق آلات درب و پنجره دو جداره UPVC را پس از نصب تعویض و بهینه کرد؟
باید گفت که این امر امکان‌پذیر می‌باشد ولیکن بصورت محدود. چراکه محل پیچ‌های بعضی از یراق آلات با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است در بکار گیری یراق‌آلات جدید دچار مشکل گردد و از طرفی نصب یراق آلات در تولید آوان صنعت و بعضی از کارخانه های معتبر بصورت اتوماسیون و با ماشین آلات خاصی انجام می‌پذیرد و تغییر آن بصورت تعمیراتی و در محل پروژه محدودیت‌هایی را ایجاد می‌نماید. لذا انتخاب یراق آلات مناسب در ابتدا می‌تواند از هزینه های مجدد جلوگیری نماید.

 

?ارتباط مستقیم با مدیریت??

۰۹۱۷۳۴۱۰۵۶۷

مهندس عباس معصومی

 

 

 

ساخت درب و پنجره upvc, ساخت درب و پنجره ترمال بریک , ساخت شیشه دوجداره , آینه کاری , Cnc شیشه و اینه ,