Address & Contact

Our Address

ادرس کارخانه :اتوبان ساوه دهشاد بالا خیابان سیدی خیابان گلهای۶ کوچه سرو ۲ پ۸ / دفتر فروش :تهران جنت اباد مرکزی شاهین شمالی خیابان ۷ پلاک ۹۸

Telephone

تولید و فروش درب و پنجره در شهریار تهران

✳️ویژگی‌های مثبت پنجره‌های آلومینیومی چیست؟ 

🔺پنجره‌ دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر انواع پنجره‌ها برتری‌هایی دارد. پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می‌آیند.

🔺آلومینیوم بدون شک قوی‌ترین فلز در دسترس امروز بر روی زمین است. پنجره‌های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستند.

🔺همچنین پنجره‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید می‌شوند، با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند. این نوع پنجره‌های دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

🔺به علاوه، پروفیل پنجره آلومینیومی معمولا قوی و پایدار هستند و قادر به مقاومت در برابر شدیدترین عناصر و تغییرات جوی می‌باشند. این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد. همین موضوع باعث محبوب شدن این پروفیل در بین معماران و طراحان ساختمان شده است.

🔺پروفیل‌های آلومینیومی برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارند و باعث می‌شوند نور بیشتری از پنجره به خانه وارد شود و این موضوع در زیباسازی و نورگیری فضای داخلی خانه موثر است.

✳️درب و پنجره پی وی سی 

🌀پی وی سی نوعی پلیمر و شبیه به پلاستیک است. این پلیمر در ساخت طیف وسیعی از لوازم روزمره استفاده می شود. کاربرد پی وی سی در پنجره های دوجداره همچون پنجره دوجداره upvc رایج است. لوله های pvc در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی دارند.

🌀پروفیل های ساخته شده از پی وی سی به راحتی برش داده می شود و جایگزین مناسبی برای پروفیل های فلزی است. بیش از ۵۰ درصد تولید pvc جهان در ساختمان سازی استفاده می شود. پی وی سی از لحاظ وزن بسیار سبک بوده و انعطاف پذیری خوبی دارد.

🌀در واقع این پلیمر همان پلاستیک با ضخامت متفاوت است که دارای مقاومت بالایی است. شکل پذیری راحت تر، تحمل فشار و عدم شکستگی، سطح صیقلی و براق، مقاومت در برابر آتش سوزی برخی از ویژگی های مثبت پی وی سی هستند.

به مدیریت:مهدی لطفی

 

 

 

تولید و فروش درب و پنجره آلومینیوم و پی وی سی داسوین در شهریار تهران , فروش درب و پنجره در شهریار تهران , تولید درب و پنجره در شهریار تهران , قیمت درب و پنجره آلومینیوم در شهریار , قیمت درب و پنجره پی وی سی در شهریار , تولیدی درب و پنجره داسوین در شهریار , بهترین تولیدی درب و پنجره در شهریار , خرید درب و پنجره در شهریار ,