فروش و خدمات درب و پنجره و نمای شیشه ای دَرچه

💫درچه مشاوره تخصصی، طراحی و اجرا پنجره، هندریل، پارتیشن، نمای شیشه ای و پرده های مدرن 
💫طراحی و اجرای پنجره و شیشه های مدرن 
💫مشاوره طراحی اجرا پنجره یو پی وی سی آلمان 
💫طراحی و اجرای پنجره های ترمال بریک ،نمای شیشه‌ای و هندریل شیشه‌ ای 
✳️ترمال بریک چیست؟

🔺ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.درب پنجره درچه

🔺آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است، که این فلز به عنوان ماده اولیه در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. اما رسانا بودن زیاد آلومینیوم ایراد بزرگ این فلز برای استفاده از آن در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی‌به حساب می‌آید.

🔺پنجره‌های آلومینیومی‌ترمال بریک با کاهش و کنترل انتقال حرارت یک راه حل سبز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در منازل هستند. عملکرد عایقی خوب در پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است تا این نوع از پنجره‌ها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی به حساب آیند.

درب پنجره و نمای شیشه ای درچه در  فریدونکنار مازندران

✳️هندریل شیشه ای چیست؟

💥هندریل شیشه ای یا همان نرده شیشه ای ، گزینه ای مهم و عالی برای ساختمان های مدرن و معاصر به شمار می آید. افزودن این المان به پروژه ساخت و ساز، می تواند آن را نسبت به سایرین بسیار متمایز کند. ایمنی و نگهداری از هندریل شیشه ای، دو پارامتر مهمی هستند که باید به آنها توجهی ویژه ای مبذول داشت.

✳️انواع هندریل شیشه ای 

🔸هندریل شیشه ای فیکس پوینت 
🔹هندریل شیشه ای اکسپوز 
🔸هندریل شیشه ای دفنی 
🔹هندریل شیشه ای اس  
🔸هندریل شیشه ای هنزا 

درب پنجره و نمای شیشه ای درچه در  فریدونکنار مازندران

✳️شیشه مدرن 

🌟شیشه و آینه هایی که امروزه در صنعت شیشه تولید می شود علاوه بر جنبه ی کاربردی از لحاظ تزیینی و دکوری هم بسیار زیبا به نظر می رسد که هر یک از شیشه های تولید شده در واقع برای مکان خاصی از ساختمان طرحی شده است ، این نوع شیشه ها در بین مردم و فعالان صنعت شیشه با نام شیشه مدرن شناخته شده می باشد .

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

💎در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

💎یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

💎پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

درب پنجره و نمای شیشه ای درچه در  فریدونکنار مازندران

🔴پارتیشن فریم لس چیست؟ 

🌀پارتیشن های فریم لس در واقع نام دیگر پارتیشن شیشه ای می باشد که به صورت شیشه های تک جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و با ویژگی سکوریت نشکن می باشد.

🌀یکی از ویژگی های پارتیشن های فریم لس قابلیت اجرای آن با انواع سند بلاست به صورت کاملا مات یا طرحدار مانند آرم یا لولگو بر روی شیشه ها می باشد که این از پارتیشن ها جزو پارتیشن های خاص به شمار می رود.

🌀خرید پارتیشن فریم لس معمولا برای شرکت هایی که دارای دید باز هستند مناسب می باشد و دلیل آن هم این است که به دلیل اینکه تماما از شیشه می باشد، دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

🌀یکی از مزیت هایی که موجب می شود تا اقدام به خرید انواع پارتیشن فریم لس کنید این است که این نوع پارتیشن جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند.

به مدیریت: فاطمه نریمانی

شماره های تماس:
09113119371
01135653129

 

 

 

 

درب پنجره و نمای شیشه ای درچه در فریدونکنار مازندران , فروش ترمال بریک در مازندران , طراحی ترمال بریک در مازندران , اجرای ترمال بریک در مازندران , فروش هندریل در مازندران , طراحی هندریل در مازندران , اجرای هندریل در مازندران , فروش پرده مدرن در مازندران , طراحی پارتیشن در مازندران , اجرای پارتیشن در مازندران , فروش شیشه مدرندر مازندران , طراحی شیشه مدرن در مازندران , اجرای شیشه مدرن در مازندران , قیمت پارتیشن در مازندران , هزینه اجرای پرده مدرن در مازندران , شیشه و پنجره upvc , درب پنجره درچه  , نمای شیشه ای درچه , هندریل درچه , هزینه اجرای نمای شیشه ای در مازندران ,