Address & Contact

Our Address

چابهار،بلوار توحید،بین توحید ۲۹ و جمهوری شمالی

نگین فرم خاوران در چابهار

💫 تولید انواع درب و پنجره دو جداره upvc و آلومنیومی

💫 ساخت انواع پنجره های upvc در مارک های ویستابست ، سیندژ ، واکاکرویتز ، وینسا و رووتک و تولید پنجره های آلومنیومی آلستار و آکپا

💫 تولید انواع توری ثابت و آکاردئونی

💫 تولید انواع شیشه دو جداره ، سه جداره ، لمینت و سکوریت در انواع طرح سند پلاست و …

 

 

 

 

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
💥صرفه جویی در مصرف انرژی 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

💥مانع ورود آلودگی 

🔸درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

💥مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

🔸این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

💥عایق سر و صدا 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔻در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔻یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات نگین فرم  در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔻پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️پنجره آلومینیوم بهتر است یا پنجره UPVC 

✨پنجره آلومینیومی دوجداره یکی از انواع پنجره های دوجداره در ساختمان ها می باشد. تولیدی درب و پنجره نگین فرم خاوران ، ضمن تولید هر دو مدل پنجره UPVC و آلومینیوم، معایب و مزایای هر کدام را به طور حقیقی و تجربی بیان می کند:

✨از مزایای درب و پنجره آلومینیومی می توان به زیبایی، دوام و ماندگاری آن در شرایط آب و هوایی مختلف، ثبات رگلاژ در ابعاد بزرگ و قابلیت بازیافت اشاره کرد.

به مدیریت:حجت حسینی

طراحی و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی نگین فرم خاوران در چابهار , ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در چابهار , طراحی درب و پنجره یو پی وی سی در چابهار , نگین فرم خاوران در چابهار , درب و پنجره یو پی وی سی نگین فرم خاوران , قیمت درب و پنجره در چابهار ,