کرکره برقی و شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک مهربدگستر شمال در رشت

💫 نخستین فروشنده درب های اتوماتیک در رشت💫

💫مجموعه مهربدگستر از سال۸۳ فعالیت خود را در زمینه درب اتوماتیک شروع کرده واز سال ۸۸ کارخورد را گسترش داده و در زمینه واردات موتور و ملزومات درب اتوماتیک از چین به ایران ادامه فعالیت داده است هم اکنون پخش عمده انواع ملزومات درب اتوماتیک به همکاران وانبوه سازان درکشور را انجام میدهد💫

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

💫 کرکره برقی چیست؟

💫کرکره اتوماتیک نوعی از درب اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک جزو سازه های مدرنی به حساب می آید که امروزه در ساخت و ساز خانه ها، آپارتمان ها، مغازه ها و مراکز تجاری و … به کار می روند. درب های اتوماتیک دو ویژگی بسیار مهم دارند که آن ها را از درب های سنتی جدا می کند و نسبت به آن برتری می دهد. این ویژگی ها امنیت بالا و راحتی در استفاده می باشد. درب های سنتی از این دو ویژگی برخوردار نبودند و به همین دلیل درب های اتوماتیک توانستند به کلی جای آن ها را بگیرند.

💫درب های اتوماتیک انواع متنوعی دارند و در جاهای مختلفی برای مصارف و کاربردهای متفاوت به کار می روند. کرکره های برقی نیز یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشند که بیشتر به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ و مغازه ها و مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

🟢 مزایای استفاده از کرکره برقی

💫دلیل های بسیاری وجود دارد که باید از همین حالا برای محیط کار و خانه خود از کرکره برقی استفاده کنید که یکی از این علت ها این است که، این نوع کرکره ها در هر نوع آب و هوا میتوانند کاربرد خود را داشته باشند و آسیبی به جنس و عملکرد ان ها وارد نشود.استفاده آسان از این کرکره های برقی باعث شده است که همه افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند..

 

 

ارسال ده دهنه کرکره برای همکار

 

مرکز فروش عمده تیغه کرکره

 

کرکره کاملا بی صدا

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

💫 شیشه سکوریت چیست

💫 تفاوت عمده شیشه سکوریت با شیشه معمولی در بحث مقاومت آن نسبت به شیشه های معمولی است . این محصول تقریبا 7 برابر نسبت به شیشه معمولی مقاوم تر بوده و حتی در صورت شکسته شدن نیز به قطعات پودری شکلی تبدیل شده و خطرات ناشی از جراحت های نظیر بریدگی را تقریبا به صفر می رساند .

💫 سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روی شیشه‌های ساختمانی انجام می‌شود. این فرایند را می‌توان بر روی شیشه‌های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده نیز انجام داد. این نوع شیشه که محصولی از شیشه پنجره، رنگی، رفلکس دار، چاپ شده یا لاکی می‌باشد.

💫 سکوریت همان طور که از نامش پیداست به معنی ایمنی است و شیشه سکوریت که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می شود ، شیشه ای است که نسبت به شیشه استاندارد از ایمنی بیشتری برخوردار شده است.در واقع بیش از 5 برابر مقاوم تر از شیشه معمولی هستند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

💫 جک پارکینگی

جک درب پارکینگ یا موتور ریلی وسیله ای است که اکنون برای هر درب پارکینگی مورد نیاز است تا به واسطه آن بشود با فشردن دکمه یک ریموت درب باز و یا بسته شود.

تاثیر میزان تردد در انتخاب جک پارکینگ
شاید مهمترین مولفه انتخاب یک جک درب پارکینگ در تعداد تردد است. منظور از تعداد تردد، میزان باز و بسته شدن درب در طول یک روز است که هر چقدر بالاتر باشد نیاز به یک سیستم مطمئن تر برای تردد های بالا می باشد.

اکثر جک های ایرانی برای تردد ساختمان هایی تا 20 واحد مناسب هستند و قیمت آنها در رده اقتصادی با ارزان قیمت قرار میگیرد. با این همین شرکت های ایرانی مدل هایی معرفی کرده اند تا برای تردد بالا نیز مناسب باشند. پس هنگام خرید تردد ساختمان خود را در نظر داشته و با توجه به آن اطلاعات، جک پارکینگی مورد نظر خودتان را تهیه نمایید.

وزن و عرض درب پارکینگ
این مورد نیز یکی از مهمترین شاخصه های قیمت گذاری روی جک درب پارکینگ است. به طور معمول جک های کنترلی اقتصادی و میان قیمت قدرتی معادل 350 تا 400 کیلوگرم در هر لنگه دارند و مناسب درب هایی با عرض 2 متر هستند. اگر درب پارکینگ ساختمانی زیر اعداد یاد شده و تردد کمتر از 20 واحد بود می تواند از هر جک درب پارکینگ استفاده نماید در غیر این صورت باید بر اساس وزن و طول درب یک گزینه مناسب انتخاب نمود.

برخی از شرکت های ایرانی و خارجی نمونه هایی پر قدرت عرضه نموده اند که صرفا می بایست برای درهای خاص استفاده گردند به طور مثال مدلهای P1 و Castomaiz شرکت یال و مدل های Tona7 و Tona5 شرکت نایس ایتالیا پر قدرت هستند که برای درب های با عرض بالا را معرفی شده اند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

💫 درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مدرن ترین تجهیزات به کار رفته در ساختمان سازی می باشد که زیبایی منحصر به فردی را در بنا ایجاد نموده و علاوه برآن از نظر امنیت و کارایی نیز در سطح بالایی قرار دارد. تنوع در این نوع درب بسیار زیاد بوده و با توجه به شرایط ورودی ساختمان می توان گزینه های متعددی را انتخاب نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای امروزه یکی از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولاتی است که توانسته بر اساس نوع کاربرد و همچنین زیبایی های ظاهری علاقه مندان بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود و این محصول در دسته های مختلفی به بازار معرفی شده است. همان طور که از نام آن مشخص است، به درب هایی گفته میشود که دارای قاب فلزی مقاوم و بدنه شیشه ای بوده و با کمک جک و تجهیزات مخصوص باز و بسته شدن آن به صورت خودکار انجام میشود. با توجه به نوع درب قابلیت باز و بسته شدن آن ممکن است به صورت خودکار و یا توسط ریموت انجام شده و در برخی از مدل ها می توان آنها را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این درب ها، جنس شیشه ای است که در ساخت آن به کار می رود زیرا، ارتباط مستقیم با استحکام و طول عمر بالای آن دارد. در حالت کلی درب های سکوریت، لمینت، رفلکس و رنگی می باشند. نوع سکوریت که بیشترین کاربرد را دارد دارای ضخامت های متفاوتی بوده و بر همین اساس نیز قیمت آن تغییر خواهد کرد.

اجرای شبشه اتوماتیک برای سبحان دارو

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

مجتمع اسپرلوس اجرای ۶دهنه شیشه اتوماتیک فریم استیل طلایی

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

اجرای شیشه اتو ماتیک در انزلی

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

مدیریت : مسعودتابنده مهر
09111366627
09036917500
01333237007

 

 

 

قیمت درب برقی , کرکره برقی مشکی , کرکره برقی , دستگاه کرکره برقی , مرکز فروش درب اتوماتیک ,  شیشه سکوریت  دررشت ,