Address & Contact

Our Address

تهران، اتوبان افسریه ،خیابان مسعودیه ،مسگر آباد ،انتهای دامداری ها ،کوچه پاسارگاد ،پلاک ۴

Telephone

سازنده کولر و دریچه سازی آهنی سقفی دانشور

ساخت، فروش و دریچه سازی کولر دانشور در افسریه تهران
✳️دریچه کولر چیست؟

💫دریچه کولر یکی از مهم‌ترین المان‌ها و وسایلی است که برای طراحی و نصب کانال کشی کولر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانال کشی برای هدایت هوای کولر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتهای کانال کشی و در بخش ظاهر شده کانال از دریچه‌های مختلفی برای پوشش کانال استفاده می‌شود.دریچه کولر بخش بسیار مهمی از کانال کشی است و در طرح‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. دریچه‌ها کاربرد بسیاری زیادی دارند و نصب آن‌ها در کنار کانال کشی یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی و ضروری در ساختمان سازی است.

💫دریچه‌های کولر نقش مهمی برای تنظیم باد و جهت وزش باد کولر دارند. به این صورت که نحوه طراحی آن‌ها به صورتی است که به کمک پیچ مخصوص یا یک بخش کنترلی می‌توان تنظیمات مورد نظر را انجام داد. دریچه‌ها انواع مختلفی داشته و با مواد اولیه متفاوتی تولید می‌شوند. دریچه‌ها علاوه بر وسایل سرمایشی مانند کولر برای انواع وسیله گرمایشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

✳️انواع دریچه های کولر 

🔸🔹دریچه کولر آبی 

🔸🔹دریچه کولر آلومینیومی  

🔸🔹دریچه کولر پلاستیکی 

🔸🔹دریچه کولر چوبی  

🔸🔹دریچه کولر pvc 

🔸🔹دریچه کولر فانتزی 

✳️دریچه کولر آهنی 

💥نوع دیگری از دریچه‌های طراحی و ساخته شده، دریچه کولر آهنی است. این دریچه‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به دریچه‌های آلومینیومی دارند، اما از مواد اولیه متفاوتی مانند ورق روغنی تولید می‌شوند. تمام بخش‌های ساخته شده مانند قاب، دمپرها و پره‌های این محصول از جنس ورق روغنی ساخته می‌شوند.هر چه میزان ورق به کار گرفته شده بیشتر باشد و ضخامت بخش‌های دریچه بیشتر باشد، محصول کیفیت بالاتری داشته و میزان لرزش بسیار پایین‌ترین دارد.

💥هنگام خرید این نوع دریچه حتما به جنس پره‌ها و ضخامت آن‌ها توجه داشته باشید زیرا برخی از تولید کنندگان از ورق‌های بسیار نازک استفاده کرده و محصول بی کیفیتی تولید می‌کنند. برای رنگ کردن این دریچه‌ها نیز از رنگ‌های کوره‌ای استفاده می‌کنند. همچنین قابلیت باز و بسته شدن و مسدود شدن هوا یا تغییر جهت هوا را فراهم می‌کنند.

✳️معرفی انواع دریچه کولر 

💎این دریچه‌ها با توجه به نیاز مصرف کننده برای تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده مداوم و ضروری از این وسایل باعث شده تا تنوع بسیار بالایی از این محصول تولید شده و روانه بازار شود. این محصولات با توجه به شرایط ساختمان و نحوه استفاده تولید و عرضه می‌شوند. شرکت‌های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت داشته و بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا اقدام به تولید دریچه‌های مناسب برای کولر می‌کنند.

💎با پیشرفت تکنولوژی و تولید مواد اولیه متفاوت برای طراحی ساختمان، زمینه‌های بسیار متفاوتی برای طراحی داخلی ساختمان ایجاد شده است. توجه به جزئیات داخلی بسیار مهم است. استفاد در ادامه برخی از مدل‌های مختلف دریچه کولر معرفی شده‌اند.

✳️اهمیت خرید دریچه کولر 

🔺همان‌طور که گفته شد دریچه‌ها از اجزای مهم کانال کشی کولر و وسایل سرمایشی و گرمایشی هستند. این وسیله در بخش‌های مختلف ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، ورزشی و … قرار می‌گیرد. در گذشته نوع ساده‌ای از این دریچه‌ها در دسترس بود که در تمام مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

🔺امروزه با پیشرفت علم طراحی و ساخت تجهیزات جدید، مدرن و متفاوت برای ساختمان، دریچه‌های کولر نیز تغییرات بسیاری کرده و در طرح‌ها و مواد اولیه بسیار متفاوتی تولید می‌شوند. برای اجرای کانال کشی و خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله دریچه می‌توانید با توجه به طراحی داخلی ساختمان خود برای خرید دریچه مناسب اقدام کنید. دریچه‌های کولر برای انواع مختلفی از وسایل سرمایشی و گرمایشی از جمله کولرها، فن کویل، اسپلیت و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به مدیریت:حیدر دانشور

 

سازنده کولر و دریچه سازی آهنی سقفی دانشور در اتوبان افسریه تهران , کولرسازی دانشور در افسریه تهران , دریچه سازی آهنی در افسریه تهران ,  دریچه سازی سقفی در افسریه تهران , دریچه سازی سقفی دانشور در افسریه تهران , دریچه سازی آهنی دانشور در افسریه تهران , دریچه سازی در تهران , سازنده کولر در تهران , بهترین کولرسازی در تهران , بهترین دریچه سازی در تهران , هزینه دریچه سازی در تهران , هزینه کولرسازی در تهران ,