دستسازه های چوبی چنار گالری

⚜️ هدیه های باارزش
⚜️ گردنبند ست ، پلاک چوبی ، ست کادویی 
⚜️ هدیه ای متفاوت 
⚜️ استند اسم 
⚜️ زیورآلات چوبی 

⚜️ مهمترین جنبه استفاده از زیورآلات دست ساز چوبی که دارای مزایای عمده ای نسبت به جواهرات تولید انبوه هستند

1. زیورآلات دست ساز چوبی ساخته شده از عناصر طبیعی

⚜️ زیورآلات دست ساز دارای عناصر طبیعی و سالم هستند. مانند کریستال ها، گونه های مختلف درخت که انرژی مقدس و خاصیت های متافیزیکی خود را دارند. پتانسیل پر انرژی آن ها ممکن است با استرس یا تغییرات خلقی مقابله کند و به جذب خوشبختی و حتی درمان برخی بیماری ها کمک کند. امروزه از عناصر طبیعی مانند چوب، سنگ های زینتی برای ساخت زیورآلات دست ساز استفاده می‌شود.

2.زیور آلات دست ساز چوبی دوستی از دل طبیعت

⚜️ این محصولات علاوه بر زیبایی به لحاظ ظاهر ویژه ای که دارند، احساس نزدیکی به طبیعت را در ما ایجاد می‌کنند و این نوع زیورآلات طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از مواد اولیه طبیعی را می توان در شاهکار طراحی شده مشاهده کرد. این چیزی است که به سادگی در سایر محصولات حاصل نمی شود. جوانان می توانند زیورآلات چوبی را برای اکسسوری و استفاده شخصی به‌کار ببرند و یا در مناسبت های‌ خاص به دوستانی که به این نوع از زیورآلات علاقه دارند هدیه دهند.

3. تنوع بالا و مناسب با هر سلیقه ای

⚜️ زیورآلات دست ساز چوبی به دلیل قیمت پایین نسبت به طلا و جراهرات انتخاب را برای خرید خیلی راحت تر کرده چنانچه از طرح زیورآلات چوبی خسته شویم میتوانیم خیلی راحت محصول دیگری را خریداری و جایگزین کنیم.
و یا زمانی که بخواهیم با استایل های مختلف ست کنیم با وجود تنوع زیاد زیورآلات چوبی ست کردن اکسسوری با لباس ها خیلی لذت بخش و راحت خواهد بود. همچنین اگر طرحی در ذهن شماست و هنوز نتوانسته اید محصول مشابه آن را پیدا کنید میتوانید به عنوان محصول سفارشی به هنرمندان آندیا از طریق واتساپ سفارش دهید.

4. حمایت از صنایع دستی چوبی

⚜️ هنگام خرید زیورآلات دست ساز چوبی شما از سازنده ی آن حمایت می کنید. هنرمندان محصولات را با دستان هنرمند خود خلق کرده و آنرا برای دوستان هنر دوست آماده مکینند تا لذت یک محصول از دل طبیعت و پرانرژی را به شما هدیه دهند.

5. نظارت لحظه ای بر کنترل کیفی

⚜️ دلیل ماهیت کم نظیر زیورآلات دست ساز چوبی، کنترل کیفی بالای زیورآلات چوبی در صنایع دستی است. طراحی هر قطعه دست ساز به زمان قابل توجهی نیاز دارد و در مقایسه با قطعاتی که از دستگاه صنعتی خارج می شود بسیار کار متفاوتی خواهد بود. در این نوع زیورآلات که هنر دست می باشد، طرح سفارشی ظریف تر از نوع صنعتی تولید می شود.

6. تحویل آنچه که شما سفارش داده اید

⚜️ سازنده ی زیورآلات چوبی با طرح ارتباط برقرار می کند و این همان چیزی است که این نوع از صنایع دستی را نسبت به طرح های صنعتی متمایز است. در زمان تحویل سفارش همان طرحی که مد نظرتان بوده را با نهایت ظرافت تحویل می گیریدکوشش یک هنرمند صنایع دستی را می توانید در تمام مراحل کار به وضوح مشاهده کنید.

7. هزینه مناسب زیورآلات چوبی

⚜️ این روز ها که نرخ طلا بالا رفته است و خرید آن کمی سخت تر از قبل شده، بهترین و هوشمندانه ترین روش جایگزین خرید زیورآلات چوبی می باشد. علاوه بر قیمت مناسب ، سرشار از انرژی مثبت هستند زیرا که برگرفته از دل طبیعت اند و هنر دست می باشند. بدون شک با اولین استفاده از زیورآلات چوبی شما از طرفداران آن خواهید شد.

مدیریت:خانم بهار عظیمی

 

 

 

لوازم ساخت گردنبند چوبی , جواهرات چوبی , زیورآلات چوبی دست ساز , زیورآلات چوبی ارگانیک , ابزار هنری چوب , انگشتر چوبی , خواص گردنبند چوبی , آموزش ساخت گردنبند چوبی ,