تولید و پخش دستکش چرمی صنعتی درجه یک ایمن دوام 

فروش دستکش ایمنی صنعتی ، دستکش کار ایرانی ایمن دوام در تهران

۰۹۹۰۷۸۸۳۹۹۷
۰۹۳۸۵۰۹۹۵۵۳

دستکش چرمی صنعتی

💥تولیدی ایمن دوام مرکز تولید و پخش دستکش چرمی صنعتی 

💥مرکز تولید انواع دستکش چرمی صنعتی و انواع ملزومات ایمنی و چرمی 

💥تولید انواع پابند و پیشبند و آستین بند چرمی 

✨ آماده ارائه خدمات به تمام صنعتگران عزیز میباشد✨

✨ ارسال به تمام نقاط ایران درکمترین زمان✨

دستکش چرمی صنعتی

🌀شعار اول ایمنی بعد کار این روزها بیش از هر چیزی در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت به گوش می‌رسد. این شعار نشان از واقعیتی پراهمیت است که اگر رعایت نشود صدمات جبران‌ناپذیر مالی، جانی و … به وجود می‌آورد. رعایت نکات ایمنی در هنگام کار مستلزم وجود ابزار و تجهیزات حرفه‌ای و مناسب کار است.

🌀بسیاری از مشاغل نیازمند وسایل و تجهیزات بسیار ساده‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند کار خود را ایمن‌تر و مطمئن‌تر پیش ببرند. دستکش یکی از وسایلی است که بسیاری از کارگران و افراد فعال در حوزه‌های مختلف در هنگام کار، فعالیت، جوشکاری و برش چوب و فلزات باید از آن استفاده کنند. دستکش‌های ایمنی مخصوص از پارچه‌های متفاوت و باضخامت‌های گوناگون تهیه می‌شوند تا از هرگونه آسیب سطحی جلوگیری کنند.

✳️دستکش چرمی صنعتی چیست 

🌀 دستکش‌های ایمنی مانند سایر دستکش‌های جفتی انگشت‌های دست را تا مچ پوشش می‌دهند و از دست در برابر عوامل گوناگون حفاظت می‌کنند. این دستکش‌ها عمدتاً از پارچه‌های لاتکسی، پلاستیکی، نیتریل، پلی استر و نخ هستند و ضخامت آن‌ها از دستکش‌های معمولی بیشتر است. برخی از آن‌ها ضد آب، ضد برش و ضد لغزش هستند و معمولاً رویه‌ی آن‌ها متفاوت از قسمت درونی دست است. برخی از این دستکش‌ها در قسمت انگشت‌ها بیرون‌زدگی‌هایی دارند که برای نگه‌داشتن اجسام مناسب هستند.

✳️ مدل‌‌‌های متنوع دستکش ایمنی

🌀 دستکش‌های ایمنی و لاتکس ازنظر شکل تقریباً یکسان هستند. تنها ازنظر لایه‌ها و میزان قد دستکش با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آن‌ها تا آرنج هستند و از چندین لایه تشکیل شده‌اند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

✳️  نکات مهم در خرید دستکش ایمنی

🌀 برای خرید و سفارش بهتر است به نوع فعالیت و کار خود ابتدا توجه کنید و براساس نیازتان دستکش موردنظر خود را تهیه کنید. دستکش‌های ایمنی در سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تهیه می‌شوند به همین دلیل بهتر است متناسب با سایز دست و انگشت‌های خود دستکش را انتخاب کنید که هنگام کار از دست درنیاید.

به مدیریت حسین صحرایی

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

تولید دستکش کار قیمت مناسب,  فروش دستکش ایمنی چرمی در تهران , تولید دستکش ایمنی صنعتی در تهران , فروش دستکش صنعتی کار ارزان در تهران , فروش دستکش ایمنی ارزان در تهران , دستکش ایمنی چرمی ارزان در تهران , فروش دستکش کار ارزان در تهران , فروش عمده دستکش کار چرمی در تهران , دستکش ایمنی جنس مرغوب در تهران ,