Address & Contact

Our Address

کرج،ماهدشت

Telephone

دستگاه اسپری پرکن مبتکران صنعت

?دستگاه اسپری پرکن چیست؟

?دستگاه اسپری پرکن (spray filling machine) با تکنولوژی جدیدی که دارد باعث شده است که پرکردن اسپری نسبت به گذشته آسان تر شود. اسپری پرکن ها (دستگاه پرکن اسپری) به عنوان یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی تولید شده در کیان صنعت می باشد. این دستگاه در دو نوع اسپری پرکن تمام اتوماتیک و اسپری پرکن نیمه اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند.

?اسپری پرکن ها از جمله دستگاه های مورد نیاز خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها می باشند و زیر مجموعه دستگاه های پرکن هستند. از پرطرفدارترین دستگاه اسپری پرکن می توان به دستگاه اسپری پرکن زعفران، پرکن اسپری خوشبو کننده اشاره داشت.

?اسپری ها ظرف های قوطی شکلی هستند که گازها و مواد گوناگون را به صورت استریلیزه در قسمت مخزنی شکلی خود حفظ میکنند که پر کردن نامناسب آن می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد.

?اسپری ها در زمینه های مختلفی مانند مواد غذایی و لوازم بهداشت و …. کاربرد های گوناگونی دارند. اما همیشه هنگام پر کردن آن ها با مشکلاتی رو به رو می شویم که باعث کند شدن خط تولید و ایجاد ضرر و زیان میشود. مشکلاتی مانند خراب شدن دستگاه و سرعت پایین خط تولید باعث شد که متخصصین حوزه صنایع مکانیک دست به کار شوند.

?دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات 

?اسپری پرکن نیمه اتومات، برای پرکردن انواع اسپری در سایزهای مختلف از 50 تا 500 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت پنوماتیک می باشد. (این ویژگی باعث حفظ ایمنی بیشتر در محیط کار می شود) و جنس بدنه این دستگاه از استیل و پایه های آن از جنس آهن است.

?عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت سه گانه می باشد. بدین صورت که دستگاه با فشار دادن یک پدال قادر به پرکردن، پانچ کردن و گاز زدن می باشد. به این صورت که ظرف اسپری در زیر نازل پرکن قرار می گیرد. با فشار دادن پدال مواد درون مخزن وارد قوطی می شود. سپس قوطی اسپری به زیر نازل پانج هدایت شده پس از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز درون قوطی اسپری تزریق می گردد.

?این محصول بسیار مناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل های مختلف و ابعاد متفاوت می باشد. اسپری پرکن نیمه اتومات برای پرکردن حشره کش، رنگ، براق کننده ماشین، خوش بو کننده بدن، برف شادی و …….مورد استفاده قرار می گیرد.

?اسپری پرکن اتوماتیک 

?دستگاه اسپری پر کن اتومات قابلیت های اسپری پرکن نیمه اتومات را دارد و دارای 2 متر دستگاه نوار نقاله به صورت رفت و برگشت می باشد. ویژگی هایی مانند عملکرد روتاری دستگاه، وجود ۴ نازل گاز زن، موتور های ضد جرقه و اینورتور به منظور کنترل سرعت دستگاه کانوایر و تجهیز بودن این دستگاه به پانچ این محصول را منحصر به فرد کرده است.

?اسپری پرکن اتوماتیک در مقایسه با اسپری پرکن دستی یک برتری خاصی از چند لحاظ دارد که میتوان به دقت و سرعت بیشتر اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به دستگاه اسپری پرکن دستی و صرفه جویی در زمان و به صرفه بودن آن اشاره کرد.

به مدیریت:علی عباسی
09126624435

 

دستگاه اسپری پرکن اتومات مبتکران صنعت در کرج , دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات علی عباسی در کرج , دستگاه اسپری پرکن , قیمت دستگاه اسپری پرکن , انواع دستگاه اسپری پرکن , دستگاه اسپری پرکن چیست , کاربرد دستگاه اسپری پرکن ,