Address & Contact

Our Address

مراغه ، خیابان امام ، روبروی داروخانه جاوید ، ساختمان کپی ایران

فروش و پشتیبانی دستگاه فتوکپی رنگی پرینتر پلاتر و زیراکس کپی ایران 

✳️ انواع دستگاه های زیراکس کونیکا شارپ ،  زیراکس رنگی کونیکا مینولتا ، توشیبا 456 ، فتوکپی ریکو کپی ایران در سراسر کشور✳️

✳️ واردات ، فروش و پشتیبانی انواع دستگاه های فتوکپی رنگی ، پرینتر ، پلاتر ، سوگراف و … در سراسر کشور✳️

✳️ دستگاه کپی یا ماشین کپی یکی از تجهیزاتی است که در سازمان یا ارگان، شرکت و دفترهای چاپ و تکثیر و حتی درون خانه مورد استفاده قرار می گیرد. حتی بعضی کاربران به دنبال نوع خانگی آن و ماشین کپی کوچک هستند که البته به علت وجود انواع مدل ها به گزینه ایده آل خود خواهند رسید.

✳️ دستگاه کپی با چاپ و تکثیر رنگی یا سیاه و سفید، سه کار اصلی و مهم اداری یعنی کپی، پرینت و اسکن را معمولاً انجام می دهد اما مدل هایی هستند که با نصب افزونه ها، کارهای مختلفی می توانند دهند. مثلاً افزونه فینیشر منگنه کن، می تواند اسناد شما را بصورت منظم منگنه بزند.

✳️ به علت عمر زیاد و استفاده مفید دستگاه کپی، بعضی از مشتریان جویای استوک یا دسته دوم این دستگاه هستند که البته می توانند در این مورد با کپی ایران تماس بگیرند. کپی ایران نماینده فروش برند های شارپ ، ریکو و کونیکا مینولتا می باشد.

✳️ با ویژگی های فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C آشنا شوید:
✔️ چاپ لیزری

دستگاه های چاپ و پرینت از روش های مختلفی برای چاپ تصاویر و اسناد روی برگه های مختلف استفاده می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C با استفاده از لیزر کار چاپ را انجام داده، لذا سرعت و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.

✔️ سرعت چاپ

مساله بسیار مهم در تمامی دستگاه های فتوکپی توجه به سرعت چاپ دستگاه یا تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه است. در صورتی که شما در یک مرکز چاپ و نشر بزرگ کار کنید یا در اداره ای با تعداد برگه های چاپی بالا مشغول به کار باشید، سرعت پایین چاپ برگه می تواند بسیار شما را کند و اذیت کند. اما سرعت چاپ این دستگاه 75 برگه در دقیقه است که سرعت بالایی محسوب می شود؛ این امر باعث می شود بتوانید در هر ساعت تعداد بسیار زیادی برگه را کپی کنید.

✔️ چند منظوره بودن

شما با خرید فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C می توانید علاوه بر کپی از ویژگی های دیگری مانند اسکن، پرینت و حتی فکس نیز استفاده کنید. در تمامی ادارات و مراکز مختلف شما علاوه بر دستگاه های کپی به دستگاه پرینت و فکس نیز نیاز خواهید داشت. حالا تصور کنید بخواهید در یک اتاق کوچک که محل کارتان است سه دستگاه بزرگ فتوکپی، پرینتر و دستگاه فکس را قرار دهید. جایی برای ایستادن خودتان برایتان باقی می ماند؟! علاوه بر شلوغ شدن محیط و اتاق کار خرید چند دستگاه بدون شک برای شما بسیار هزینه بر بوده و در آینده نیز هزینه های استهلاک دستگاه ها بسیار بالا خواهد بود. شما با استفاده از فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C همانطور که در بالا نیز اشاره شد می توانید علاوه بر کپی، از اسناد و تصاویر مختلف پرینت های رنگی گرفته و یا اسناد مختلف را فکس کنید. خرید یک دستگاه چند منظوره هم برای شما صرفه اقتصادی داشته هم محیط کار شما جمع و جور و مرتب می کند.

✔️ دقت پرینت بالا

کیفیت یکی از مهم ترین شاخصه های دستگاه های چاپ است. شما کیفیت تصاویر در تلویزیون را با رزولوشن و تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصاویر می شناسید. دقت تصاویر در چاپ و پرینت نیز همانند دقت و وضوح تصاویر تلویزیونی است با این تفاوت که با معیار DPI سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، دقت و کیفیت چاپ نیز بالاتر است. بهتر است بدانید که کیفیت چاپ در فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C، 1200 DPI بوده که یکی از بهترین و بالا ترین کیفیت ها در میان دستگاه های چاپ می باشد. در واقع شما با خرید این دستگاه می توانید ریز ترین جزئیات مورد نظرتان را نیز روی کاغذ چاپ شده ببینید.

✔️ سایز کاغذهای مورد استفاده

از دیگر ویژگی های کاربردی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C قابلیت استفاده از کاغذها با سایزهای مختلف هنگام چاپ است. بسیاری از دستگاه های فتوکپی تنها قادر به استفاده از کاغذهایی با سایز A4 هستند و شما نمی توانید برای مثال نقشه های معماری را با آن ها پرینت بگیرید. اما با این دستگاه می توانید کاغذهایی با سایزهای مختلف A5، A4 و A3 کپی و پرینت بگیرید.

✔️ ظرفیت سینی کاغذ بالا

از آنجا که شما چه هنگام چاپ و چه پرینت از برگه های قرار داده شده در سینی دستگاه استفاده می کنید، ظرفیت سینی کاغذ و تعداد برگه هایی که داخل آن قرار می گیرد بر سرعت کار شما بسیار موثر است. در صورتی که ظرفیت سینی کم باشد شما به طور مداوم مجبور هستید عملکرد دستگاه را متوقف کرده، در آن کاغذ قرار داده و مجددا آن را روشن کنید. اما ظرفیت سینی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C، 6 هزار برگه بوده و می توانید ساعت ها بدون نیاز به پر کردن مجددا آن به طور متوالی از دستگاه استفاده کنید.

✔️ قابلیت چاپ دو رو

قابلیت چاپ دو رو از ویژگی هایی است که تقریبا در تمامی دستگاه های فتوکپی جدید از جمله این دستگاه کپی طراحی شده است. در گذشته شما مجبور بودید برای کپی دو رو از برگه ها دستگاه را متوقف کرده و به وسیله دست برگه قرار داده شده در دستگاه را جابجا کنید. اما قابلیت کپی دو رو در دستگاه های فتوکپی جدید به شما این امکان را می دهد که تنها یک بار برگه را در دستگاه قرار داده و با انتخاب حالت کپی دو طرفه همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید. این ویژگی سرعت شما را تا دو برابر و بیشتر افزایش داده و در مصرف برق و زمان نیز صرفه جویی می کند.

✔️ پورت های ارتباطی متنوع

دستگاه های فتوکپی برای انجام کار و کپی یا پرینت گرفتن نیاز به ورود اطلاعات از دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، فلش مموری و غیره دارند. بنابراین راه های ارتباطی دستگاه با وسایل جانبی و حافظه بسیار مهم است. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C دارای چندین راه ارتباطی است که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

✔️ قابلیت اتصال به شبکه:

همانطور که می دانید سیستم های اداری در بیشتر کشورهای دنیا از جمله کشور خودمان از طریق شبکه تمامی کامپیوترهای مجموعه را به هم وصل کرده تا کارمندان به راحتی بتوانند از راه دور به تبادل اطلاعات بپردازند. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C نیز با داشتن قابلیت اتصال به شبکه می تواند تمامی اطلاعات لازم را حتی اگر در کامپیوتر دورترین اتاق اداره باشد را انتخاب و آن ها را کپی یا پرینت بگیرد.

✔️ توان مصرفی پایین:

مساله مهم دیگر که هنگام خرید دستگاه های برقی بهتر است به آن توجه کنید، میزان توان مصرفی دستگاه است. در صورتی که توان مصرفی دستگاه بالا باشد شما مجبور هستید هر ماه هزینه زیادی برای برق مصرفی خود پرداخت کنید. اما توان مصرفی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C تنها 1.92 کیلو وات بوده و با استفاده از آن هم در برق و هم در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

مدیریت : بهزاد ایراندوست
09120370093
09148659399
04137254200

دستگاه فتوکپی رنگی , قیمت دستگاه کپی رنگی نو , بهترین دستگاه کپی رنگی , قیمت دستگاه کپی رنگی استوک , دستگاه کپی استوک , دستگاه کپی کوچک , قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ , قیمت دستگاه فتوکپی سیاه و سفید ,