Address & Contact

ساخت و فروش انواع دستگاه قالیشویی و شستشو و خشک کن ماشین سازی پانیذ

🔹🔸امروزه پیشرفت تکنولوژی در همه ی زمینه ها دارای پیشرفت زیادی شده است که باعث به وجود آمدن تغییر و تحول در زندگی انسان ها شده و زندگی آن ها را تا حدودی راحت کرده است. در این میان صنایع ماشین سازی هم از این پیشرفت تکنولوژی بی نصیب نبودند و با تولید ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک در این حرفه عامل پیشرفت زیادی شده اند و باعث راحتی پرسنل قالیشویی و بالا رفتن سرعت خدمات رسانی به مشتریان شده است.

🔹🔸در ضمن کنترل خودکار این تجهیزات در مصرف آب و مواد شوینده باعث شده که این کارخانه ها نسبت به کارگاه هایی که به روش سنتی کار شستشو را انجام می دهند دارای درآمد و سود دهی بیشتری باشند.

💠 پرکاربردترین دستگاه هایی که در قالیشویی ها استفاده می شود عبارتند از:
۱-دستگاه قالیشویی ریلی (تمام اتوماتیک)
۲-دستگاه قالیشویی پولیشر دو فرچه
۳-دستگاه قالیشویی دیسکی
۴-دستگاه قالیشویی ثابت (رومیزی)

💠 مزیت های استفاده از ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک

به طور کلی ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک بدون دخالت نیروی انسانی و در کوتاه ترین زمان قالی ها را به طور کامل شسته و تمیز می کنند. این دستگاه های اتوماسیون و پرکاربرد دارای سیستم خودکار هستند و به طور خودکار کارهای زیر را انجام می دهند:

۱-کنترل خودکار آب و شامپو فرش
۲-کنترل خودکار فشار برس مناسب با الیاف فرش
۳-استفاده از پاروهای مختلف برای آبگیر
۴-اندازه کافی فرچه برای شستشوی فرش
۵-شستن سطحی و عمقی فرش
۶-سیستم جداگانه برای شستن فرش های دستباف و…

💠 فناوری های موجود در دستگاه قالیشویی اتوماتیک

🔹🔸در این نوع ماشین آلات قالیشویی از پیشرفته ترین فناوری برای طراحی و ساخت آن استفاده شده است. در این نوع دستگاه دخالت نیروی انسانی بسیار کم است اما دقت زیادی در شستن انواع فرش ها و قالیچه ها دارد.

💠 ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک دیسکی

🔹🔸یکی از ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک، دستگاه اتوماتیک دیسکی است که در این نوع دستگاه اول به کمک نیروی انسانی قالی وارد دستگاه شده و بعد از شستشو به طور لوله شده دستگاه از طرف دیگر آن را بیرون می دهد.

🔹🔸این نوع دستگاه قالی های ۱۰۰ متری را نیز با دقت زیاد و خیلی تمیز شستشو می دهد.

💠 ماشین آلات قالیشویی پولیشر دو فرچه

🔹🔸در قالیشویی های تمام اتوماتیک از این دستگاه برای شستن قالی های دستباف و قالی های گران قیمت ابریشمی استفاده می شود، چون در این نوع فرش ها دقت زیادی برای شستشو لازم است و این دستگاه چون دارای دو فرچه است آسیبی به فرش نمی رساند و به بهترین نوع ممکن و با دقت زیاد آن را شستشو می دهد.

💠 دستگاه قالیشویی ریلی

🔹🔸یکی دیگر از بهترین ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک، دستگاه قالیشویی هوشمند ریلی است. برای طراحی و ساخت این نوع دستگاه از تجهیزات خیلی پیشرفته استفاده کرده اند. این دستگاه شستشوی فرش، اندازه ی کثیفی، اندازه ی فرش، الیاف و تار و پود فرش را برای شستشو در نظر می گیرد.

💠 خشک کن فرش در ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک

🔹🔸یکی دیگر از مهمترین ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک خشک کن فرش است که این دستگاه از اهمیت زیادی در قالیشویی ها برخوردار است. چون اگر آب در قالی بماند فرش رنگی زرد به خود می گیرد و گاهی وقت ها بوی نم به خود می گیرد که خیلی ناخوشایند است که برای جلوگیری از این کار فرش ها را در خشک کن قرار می دهند.

🔹🔸خشک کن ها خود دارای دو نوع دیگی و لوله ای هستند که به صورت بدون درب و درب دار تولید می شوند. در کارخانه های قالیشویی مدرن از نوع لوله ای استفاده می کنند. این نوع دستگاه آبگیر دارای عملکردی بسیار زیاد است و همه ی آب فرش را گرفته و خارج می کند.

💠 دستگاه گردگیر قالیشویی

🔹🔸یکی دیگر دستگاه های مورد استفاده در ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک، دستگاه گردگیر است که به وسیله ی آن گردگیری فرش قبل از شروع شستشو انجام می شود. این دستگاه خود دارای سه مدل گردگیر دورانی، رومیزی و دستی است.

💠 دستگاه گردگیری دستی

🔹🔸این دستگاه برای فرش های استفاده می شود که خیلی گرد و غبار دارند. گردگیری با این دستگاه از نوع شلاقی است که باعث پاره شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت آن می شود. در این نوع گردگیری چون گرد و خاک زیادی در هوا پخش می شود نفس کشیدن برای اپراتور خیلی سخت می شود.

💠 دستگاه گردگیری دورانی

🔹🔸این نوع دستگاه چرخشی کار می کند و قابلیت جا دادن چند فرش را به یکباره دارد و گرد و خاک را از عمق فرش بیرون می کشد. بازده زمانی آن برای پاکسازی گرد و خاک از روی فرش و عمق آن، ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می باشد. از دیگر مزیت های این دستگاه این است که به فرش آسیب نمی رساند و سر و صدای کمی دارد.

💠 دستگاه گردگیر میزی

🔹🔸دستگاه گردگیر در قالیشویی های با کیفیت استفاده می شود. این مدل دستگاه گرد و خاکی روی فرش باقی نمی گذارد و مشتری را خیلی راضی نگه می دارد. در ضمن باعث پخش شدن گرد و خاک در هوا نمی شود.

 

 

قیمت دستگاه قالیشویی دستی , قیمت دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک , قیمت دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک , قیمت دستگاه قالیشویی , قیمت دستگاه های قالیشویی , قیمت تجهیزات قالیشویی مدرن ,دستگاه قالیشویی , آبگیر شش لوله فرش , دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک فرش , آبگیر تک لول فرش , دستگاه شلاق زن فرش , دستگاه دو برس فرش ,