سازنده دستگاه های دوخت و برش پلاستیک تمام اتوماتیک چهار طبقه پیشگامان دانا پلاست 

💠 گروه پیشگامان دانا پلاست💠

💠 اولین سازنده دستگاه های دوخت و برش پلاستیک تمام اتوماتیک چهار طبقه💠

💠 با سی سال تجربه💠

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💠 دستگاه دوخت پلاستیک که با نام های دستگاه سیل پلاستیک یا دوخت حرارتی پلاستیک و یا دستگاه پرس پلاستیک نیز شناخته می شود جهت بسته بندی انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و قطعات ریز و درشت در بسته بندی های پلاستیکی استفاده می گردد.

💠 انواع دستگاه دوخت حرارتی نایلون

دستگاه دوخت حرارتی نایلون را میتوان به دو دسته اصلی دستگاه دوخت خانگی دستی و همچنین دستگاه ه دوخت صنعتی تقسیم بندی کرد. دستگاه‌های دوخت اتوماتیک غالبا در انواع بسیار متفاوتی هستند. دو نوع بسیار رایج از آنها دستگاه دوخت ریلی و دستگاه دوخت پدالی ست. همچنین مدل‌های دیگری مانند دوخت کیسه نیز قابلیت دوخت کیسه‌های نایلونی را دارند.

💠 انواع دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی ، در دو نوع مختلف دستگاه دوخت ریلی افقی و دستگاه دوخت ریلی عمودی وجود دارد. دستگاه دوخت ریلی افقی به دو دسته دستگاه دوخت ریلی رومیزی و دستگاه دوخت ریلی افقی پایه دار تقسیم می شود. این دستگاه دوخت دارای یک کانوایر یا همان تسمه نقاله کوچک برای هدایت محصول در حین دوخت است. این دستگاه در چندین مدل مختلف از جمله مدل های دستگاه دوخت ریلی با تاریخ زن و همچنین دستگاه دوخت ریلی با پایه وجود دارد. عملکرد بالا و همچنین امکان استفاده به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با کارایی و سرعت و دقت بالا از ویژگی های این دسته از محصولات است. دستگاه دوخت ریلی نایلون گاها با نام دستگاه دوخت ریلی ولومی نیز شناخته می‌شود که منظور از آن امکان تنظیم حرارت دوخت دستگاه می‌باشد. برای آگاهی از قیمت دستگاه دوخت پلاستیک ریلی می‌توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس حاصل بفرمایید. دستگاه دوخت ریلی عمودی نوع دیگری از دستگاه‌های بسته بندی می‌باشد که به خصوص برای بسته بندی انواع ترشی‌جات و مواد غیرجامد بکار می‌رود. این دستگاه امکان آن را می‌دهد تا بدون خم کردن بسته و تنها با قرار دادن بر روی کانوایر، همزمان عمل دوخت و تاریخ زنی روی بسته صورت گیرد.

مدیریت : جاسم سرخه میری

09127582395
09333066699

 

 

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی , دستگاه دوخت ریلی , دستگاه وکیوم خانگی ,