ابداع ماشین تولید کننده دستگاه های سلفون کش جعبه ، بسته بندی ، پرکن ، شیرینگ و غیره 

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

💫مجموعه ابداع ماشین با بهره گیری از نیروی جوان و متخصص موفق به تولید دستگاها به سبک جدید و بروز توانسته این محصولات  به کشورهای همسایه صادر کند و نیاز شرکت ها و کارخانجات داخلی در زمینه مختلف از جمله : آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، تنباکو، قهوه دمنوش و چای، صنایع دارویی، صنایع غذایی و…را تامین کند.

💫این مجموعه سعی نموده دستگاه های ساخته شده رو با کیفیت مدنظر تولیدکنندگان ارائه دهد و در خدمات پس از فروش و گارانتی، رضایت کامل عزیزان را هر چه بیشتر بدست آورد.

📦دستگاه سلفون کش جعبه  over wrapping machine:

💫دستگاه سلفون کش یکی از انواع دستگاه‌ های بسته‌بندی است که به منظور کشیدن نایلون نازک و یا سلفون بر روی محصولات تولیدی صنایع غذایی و کارگاه‌های صنعتی و غیره کاربرد دارد.

دستگاه‌هایی که پوشش سطح محصولات و یا سلفون کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع مختلفی و با کاربردهای متفاوتی دارند.این دستگاه در بین بسیاری از افراد با نام سلفون پیچ یا سلفون کش شناخته می‌شود.

🔺اغلب محصولات و مواد غذایی خانگی و صنعتی باید در بسته‌بندی‌های مناسبی قرار گیرد تا از نظر بهداشتی بتواند نظر مصرف کننده را به سمت خود جلب کند.

🔺بنابراین کشیدن سلفون به دلیل شفاف و براق بودن جلوه خوبی بر روی محصول ایجاد می‌کند و نگاه مصرف‌کننده را از منظر داشتن کیفیت جلب می‌کند. سلفون‌ها به عنوان یک لایه حفاظتی عملکرد کرده و از محصولاتی که برای فروش باید مسافت زیادی را طی کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد، به خوبی از نظر نفوذ هوا و تازگی محافظت می‌کند.

🔺سلفون‌ از نایلون‌های نازک و پلاستیکی تشکیل شده‌اند که نسبت به دیگر انواع بسته‌بندی قیمت ارزان‌تری دارند اما استفاده از آن ساده نیست و به همین منظور از دستگاه سلفون کش استفاده می‌شود تا از خرابی و هدر رفت آن جلوگیری شود

انواع دستگاهای سلفون کش :

🔹🔸دستگاه سلفون کش اتوماتیک
🔹🔸دستگاه سلفون کش فری سایز
🔹🔸دستگاه سلفون کش دستی

دستگاه سلفون کش جعبه

دستگاه سلفون کش جعبه

دستگاه سلفون کش جعبه تنباکو

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

✳️دستگاه سلفون کش اتوماتیک

🔹🔸دستگاه های ساخت شرکت ابداع ماشین از نوع بکوارد می باشد و به چند مدل ساخته می شود
🔹🔸سیستم انبری تک سایز
🔹🔸سیستم غلطک تک سایز 
🔹🔸سیستم غلطک با تغییر سایز

 

 

 

 

___در حال ساخت دستگاه____

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

✳️دستگاه سلفون کش فری سایز 

انواع دستگاهای فری سایز :

🔹🔸دستگاه سلفون کش فری سایز ایزی ورک (easy work)
🔹🔸دستگاه سلفون کش فری سایز تنباکو

🌐دستگاه سلفون کش فری سایز ایزی ورک (easy work)

 

دستگاه سلفون کش جعبه فری سایز

 

این دستگاه با سادگی تغییر سایز پیدا می کند با کیفیت بالایی و آپشن های دیگر مخصوص تولیدکنندگان با تعداد جعبه های زیاد مانند: صنایع ارایشی و بهداشتی و عطر ادکلن، صنایع چای دمنوش قهوه، صنایع دارویی، صنایع غذایی، تنباکو و…

 

 

 

 

 

 

 

شرکت مبتکران صنعت

 

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

 

🌐دستگاه سلفون کش فری سایز تنباکو 

 

تولید دستگاه های سلفون کش و بسته بندی جعبه و تنباکو شرکت مبتکران صنعت در کرج

این دستگاه مدل ساده شده دستگاه سلفون کش ایزیورک می‌باشد با قیمت مناسب‌تر ، مناسب تولیدکنندگان که تازه شروع به کار کرده‌اند و اقتصادی می‌باشد.

 

 

 

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

 

✳️ دستگاه سلفون کش دستی

🔹🔸دستگاه سلفون کش دستی با  رول
🔹🔸دستگاه سلفون کش دستی با سلفون برش خورده یا شیت

 

🌐دستگاه سلفون کش دستی با رول

 

این دستگاه مخصوص تولیدکنندگان شرکتی و خانگی با تعداد جعبه های زیاد مانند: صنایع ارایشی و بهداشتی، صنایع چای دمنوش قهوه، صنایع غذایی، تنباکو و…

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

🌐دستگاه سلفون کش دستی با سلفون برش خورده یا سلفون شیت

این دستگاه مخصوص کالاهای لوکس و لاکچری هست که سلفون روی جعبه نقش بسیار زیادی در زیبایی محصول دارد مانند : عطر و ادکلن و محصولات گران قیمت

 

 

 

دستگاه سلفون کش دستی با دوخت ثابت

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

📦دستگاه پرکن ادکلن:

🔹🔸دستگاه پرکن ادکلن دو نازله
🔹🔸دستگاه پرکن ادکلن چهار نازله

دستگاه پرکن وکیومی ادکلن دو نازله متحرک

 

 

 



 

دستگاه پرکن وکیومی چهار نازله ادکلن

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

 

📦دستگاه پرس ادکلن یا کریمپ:

🔹🔸دستگاه کریمپ پنوماتیک
🔹🔸دستگاه کریمپ دستی

 

دستگاه دستی کریمپ ادکلن

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

📦دستگاه طوق زن یا کلار گذار ادکلن :

 

 

 



 

 

شماره های تماس:

09124288066 – 09355107330

 

📦دستگاه شیرینگ :

 

✅این دستگاه یکی از مدل‌های رایج بسته‌بندی است که با استفاده از حرارت دادن به رول یا نایلون شیرینگ قرار داده شده در داخل آن، باعث تغییر حالت و چسبیدن پلاستیک نازک به اطراف جعبه یا بدنه محصول می‌شود.

✅دستگاه شیرینگ پک(شرینک پک) به صورت کلی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید شده است که در نوع اتوماتیک آن تمام عملیات مانند قرار دادن پلاستیک در اطراف محصول، برش پلاستیک، حرارت دادن به آن و… به صورت خودکار انجام می‌شود.

✅در مدل دستگاه‌های شیرینگ نیمه اتوماتیک، برخی از مراحل گفته شده باید توسط اپراتور انجام شود و به صورت خودکار نیست.

کاربرد شرینک پک

🌀به کمک شرینک کردن می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شرینک بطری های آب نمونه بارز این استفاده است.

🌀پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت است، با شرینک کردن از ورود خیسی و نم به کالا می توان جلوگیری نمود.

🌀شرینک بر خلاف بسته بندی با کارتون و مقوا، پوششی شفاف است که ظاهر محصول به راحتی در آن نمایان است. شاید این ویژگی جذاب سبب رونق و پیشرفت شرینک های رنگی و چاپی شده باشد.

🌀در برخی موارد برای نمایش اندازه و شکل کالا نیاز است محصول داخل پوششی نازک قرار بگیرد، پس شرینک کردن تنها گزینه خواهد بود.

 

💥بسته بندی انواع جعبه و کارتن اعم از بسته بندی جعبه چایی، بسته بندی جعبه قهوه، جعبه کیک، جعبه کلوچه, جعبه شیرینی، بسته بندی جعبه شکلات، بسته بندی جعبه خرما و شیرینگ کارتن و جعبه در ابعاد و اندازه های متنوع از موارد کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینی می باشد.

💥شیرینگ جعبه ها باعث می شود تا علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر و شفاف تر آنها را از سایر صدمات حفظ نماید. با شیرینگ کردن کارتن سلفون به دور آن به صورت محکم کشیده می شود که کمک می نماید تا درب جعبه به صورت محکم بسته بماند و همچنین از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری به عمل می آید.

 

 

تولید دستگاه های سلفون کش و بسته بندی جعبه و تنباکو شرکت ابداع ماشین در کرج , تولید دستگاه های سلفون کش در کرج , بسته بندی جعبه در کرج , بسته بندی تنباکو در کرج , ابداع ماشین , ابداع ماشین در کرج , تولید دستگاه های سلفون کش میرزانژاد , بسته بندی جعبه و تنباکو میرزانژاد , ابداع ماشین در کرج , ماشین آلات صنعتی در کرج , قیمت دستگاه شیرینگ پک در کرج , قیمت دستگاه پانچ در کرج , دستگاه سلفون کش , دستگاه سلفون کش جعبه , دستگاه سلفون کش ادکلن , دستگاه سلفون کش کرم , دستگاه سلفون کش چای , دستگاه سلفون کش قهوه , دستگاه سلفون کش تنباکو , دستگاه سلفون کش سیگار , دستگاه سلفون کش عطر , دستگاه سلفون کش عطر و ادکلن , دستگاه پرکن ادکلن , دستگاه پانچ ادکلن , دستگاه شیرینگ پک , دستگاه شیرینگ , دستگاه شیرینگ جعبه , سلفون کش , سلفون کش جعبه , سلفون کش ادکلن , سلفون کش جعبه , سلفون کش , سلفون کش جعبه , سلفون کش ادکلن , سلفون کش کرم , سلفون کش چای  , سلفون کش قهوه , سلفون کش تنباکو , سلفون کش سیگار , سلفون کش عطر , سلفون کش عطر و ادکلن , پرکن ادکلن , پانچ ادکلن , شیرینگ پک , شیرینگ جعبه , دستگاه خرما , دستگاه چیپس خرما , دستگاه شستوشوی خرما , دستگاه خشک کن خرما , دستگاه روغن زن خرما , دستگاه خوردکن خرما , دستگاه خرما , دستگاه موسوزخرما , دستگاه سورت خرما , دستگاه خمیرخرما , , دستگاه هسته درار خرما , دستگاه کشمش , دستگاه ادکلن , دستگاه های ادکلن , دستگاه ادکلن سازی , دستگاه های ادکلن سازی