Address & Contact

Our Address

لاهیجان ، خیابان شیرودی ، روبروی آتشنشانی

Telephone

دفتر معماری طراحی داخلی و دکوراسیون هرا میرمطلبی

? دفتر معماری دکوراسیون هرا 

? معماری طراحی داخلی 

? مجری پروژه های لوکس 

? بهمراه فروش متریال لوکس ساختمان 

مدیریت: خانم مهندس محیا میر مطلبی

? در دنیای طراحی امروز ، ندای طبیعت زیاد به گوش می خورد طراحی های پایدار، متریال های ارگانیک، فرم ها و رنگ ها با الهام طبیعت در هنگام ساخت فضاهایی برای سکونت یا کار محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و به ترندی تبدیل شده اند که روز به روز در حال افزایش است !

✨ زندگی در هماهنگی با طبیعت

? در ترندهای اینده پیش بینی می شود برای ایجاد محیطی آرام و ارگانیک در ساخت و طراحی خانه از مواد طبیعی مانند پارچه، پنبه، خاک رس، آجر، سرامیک و مخمل استفاده بیشتری شود وآرامش توالی طبیعی کیفیت زندگی را به نحوی موثر تغییر دهد. غذای سالم ، تحرک و استرس پایین در زندگی روزمره، زندگی طولانی تر و پایدارتری را برای ما فراهم می آورد و هماهنگی با طبیعت کمک بسیار بزرگی برای نزدیکی به این نوع لایف استایل باشد.

✨ ترندهای طراحی داخلی خانه و دفاترکار

♻️ دوام، پایداری و ماندگاری مبلمان واقلام دکوری در دکوراسیون خانه یک رویکرد پایدار و با احترام به طبیعت است که باید در طراحی داخلی فضا وارد شود . در واقع جستجوی اقلام با کیفیت و طبیعی که اطراف ماوجود دارند نوعی بازگشت و یکپارچگی با طبیعت است حتی این موضوع درباره رنگ های موجود در طبیعت نیز صدق میکند و از ترندهای رنگی در طراحی داخلی سال 2022 – 2023 پالت های رنگی طبیعی و خاکی و تنالیته بژ یا کرم از رنگ خاک و سبز از رنگ گیاهان سبز بسیار محبوب و پیش بینی می شود در این سال ها نیز ادامه یابد.

♻️ در سال های آینده، باتوجه به تغییرات، انسان بیش از پیش به دنبال جستجوی پناهگاهی امن و هماهنگی با طبیعت است زیرا دیگر نمی توان راهکارهای ناپایدار مصرف و بهره برداری نامناسب از منابع کره زمین را ادامه دارد

♻️ از سوی دیگر ویروس کرونا وتغییرات متعددی که در زندگی و کار روزمره ایجاد شده و نحوه سازماندهی کار با محدودیت های همه گیری نیز بر گرایش های هنر، طراحی، معماری و خانه سازی و طراحی فضاهای اداری نیز تاثیر گذار بوده است. تغییرات جدید ظاهر می شود و ویژگی های جدیدتر پدید می آیند و به ما کمک می کند تا سرعت خود را کاهش دهیم، استراحت کنیم یا حتی هیچ کاری انجام ندهیم و خانه می شود فضایی برای احساسات، ارتباطات و تعاملات مشترک انسان ها !
گویی دغدغه ها دور شده و در طبیعتی آرام گرفته ایم!

✨ ترندهایی که دهه بعدی را شکل خواهند داد:

طبق تحقیقات برخی از تحلیگران و آینده پژوهان تغییراتی از همه گیری جهانی ویروس کرونا ایجاد می شود و بر ریتم ها و جنبه های مختلف زندگی روزمره تاثیر گذارند اما این تغییرات چه هستند؟ در ادامه با آرل با برخی دستورالعمل های جذاب که می توانند آینده خانه ها و سیاره ما را شکل دهند همراه باشید…

✨ چشم انداز بزرگتر به عنوان کهن الگوی خانه

⚜️ به گفته جولیان پوپوف، متخصص امور اقلیمی، همه چیز در گذشته باقی خواهند ماند، اکنون زمان تمیز کردن زندگی از اشیا اضافی و انجام اقدامات غیر ضروری است. زمان آن فرا رسیده است که سرعت خود را در مصرف و بهره برداری کاهش دهیم و زندگی متفاوت و آرامتری را تجربه کنیم.

⚜️ فضایی که در آن زندگی می کنیم به عنوان “خانه من – قلعه من” قلمداد می شود. شهرنشین ها از شهرهای بزرگ و شلوغ فرار می کنند و به دنبال خانه در یک محیط طبیعی هستند.

⚜️ پیش بینی می شود ظهور شهرهای مجازی بارزتر و برجسته تر می شود: هنر، فرهنگ، اجتماعات، امور بهداشتی و حتی آموزش و پرورش نیز به عنوان ساختارهای اجتماعی جایگزین، عملکردهای متفاوتی به خصوص در کلان شهرها دارند.
ارتباطات جامعه، محله ها و فضاهای عمومی مشترک، قدرت و اهمیت زیادی دارد و به بیان ارزش ها در فضاها امنیت می بخشد.

⚜️ تحولات سبک زندگی و ارزشی در ایجاد فضاها و خانه های شخصی در دهه آینده احتمالا تاثیر گذار خواهد بود پایداری و انتخاب مکان بر اساس ترجیحات جامعه و دسترسی به باغ ها و پارک ها به جای نیازهای کاری، تنها بخش کوچکی است از آنچه این دنیای انعطاف پذیر جدید برای خانه های ما ارائه خواهد کرد.

✨ طراحی پایدار و بازگشت پذیر

☀️ با توجه به نیازهای جدید پایداری و زیباشناسی آگاهانه و ظریف تر در طراحی داخلی که به دنبال ارتباطی محکم و محترمانه تر با طبیعت هستند، اولین جنبه از طراحی خانه ما که باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت، ایمنی و دوام است .
ترندجذاب دیگری که روز به روز احتمالا در دهه آینده قوی تر می شود، چند منظوره بودن و امکان حداکثر کارایی از طریق رویکردهای مختلف مینیمالیستی است. طراحی های هوشمندانه برای فضاهای کوچک، تنوع زیادی از ایده های عالی و شیک را ارائه می دهند و بیشتر ترندها که توسط نام های تجاری بزرگ و برندهای هنری اعمال می شود، بیشتر با مواد طبیعی پایدار و بازیافت شده تحقق می یابند.

☀️ در یک جمله کوتاه ترند دهه آینده یک چیز است؛ ایجاد خانه ای متناسب با نیازهای زمان، کره زمین و تغییرات!
ترند جذابی که در طراحی خانه ها در دهه های اینده خواهیم دید استفاده مجدد از منابع انرژی است. توسعه فناوری های پیشرفته برای خودکفایی نسبی و ایجاد تعادل مناسب در چرخه مصرف انرژی برای هر خانه !
روزانه تعداد بیشتری از طراحان، هنرمندان و معماران به این جنبه برای تولید محصولات، مواد و عناصر برای ساخت پروژه توجه بیشتری دارند.

✨ رنگ، متریال و بافت

? همه ما انسان ها به طور طبیعی تمایل داریم تا حوادثی که پیرامون ما رخ می دهد را دنبال کنیم بازگشت و جستجوی ما در طبیعت در بسیاری از جنبه های زندگی به وضوح مشخص است؛ بنابراین ترندهای طراحی و معماری خانه و فضاهای داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

? فضای داخلی ما، بیش از هر زمان دیگری مملو از متریال و بافت های منعطف تر است. استفاده از خشت، سفال، چوب طبیعی ، مواد قابل بازیافت پایدار نه تنها توسط طراحان و معماران، بلکه توسط صاحبان خانه ترجیح و درخواست می شوند و طبق پیش بینی ها این موضوع در سال های آتی روند صعودی خواهد داشت.

 

✨ شما می توانید هوشمندانه و با دنبال کردن جدیدترین فناوری ها، ایده ها و شرایط به خلاقیت برسید✨
09112422023

نوسازی
باز سازی
انجام صفر تا صد پروژه های لوکس و اقتصادی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

بازسازی و طراحی داخلی , لیست شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی , اکیپ طراحی داخلی , شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی , شرکت معماری داخلی , تیم طراحی داخلی , گروه معماری داخلی , طراح معماری داخلی ,