Address & Contact

Our Address

زنجان،طارم،آب بر،خیابان امام خمینی،بین خیابان لاله و معلم،مصالح ساختمانی نوین 09124649044

دفتر نمایندگی پخش مصالح ساختمانی و پیمانکاری تیرچه بتنی پیش تنیده نوین

شماره های تماس:

09124649044
09351004696

?توزیع آهن آلات،میلگرد،گچ میکرونیزه

?انواع بلوک سبک لیکا و سیپورکس

?انواع دیوارهای پانل 3d ،یونولیت و تیرچه های پیش تنیده

?انواع موزائیک جدول کاری باغچه

?انواع سازه های فلزی و بتنی

?آماده عقد قرارداد با شهرداری و تمامی گروه های پیمانکاری

?تهیه صفر تا صد مصالح ساختمانی پروژه ها

✨مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می‌شود که از آن‌ها در احداث و تولید سازه‌‌‌های مختلف استفاده می‌شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می‌روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد می‌باشند.

✨آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه‌‌‌های ساختمانی و اجرای آن‌ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می‌باشند.

✨این متریال‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی‌قابلیت‌ها و مزایای بی شماری دارند.

❇️بلوک سبک لیکا و پوکه معدنی

برای سبک ساختن بلوک‌ها در ابتدا افزودنی‌هایی در مراحل تهیه به آن اضافه نمودند، این افزودنی‌ها در دو نوع معدنی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفتند. افزودنی‌های معدنی مانند پوکه‌های معدنی که بلوک حاصل از آن به بلوک‌های پوکه معدنی مرسوم است و بلوک‌های لیکا که حاصل افزودنی‌های صنعتی هستند . بلوک‌ سبک خود در دو نوع توپر و توخالی موجود است.

❇️بلوک سبک سیپورکس

?بلوک‌ سبک گازی ، نوع دیگری از بلوک‌های سبک هستند که در دو نوع AAC و NAAC تولید می‌شوند. رمز سبکی این بلوک‌ها اینست که در هنگام تولید ، واکنش‌های شیمیایی در ساخت این بلوک‌ها صورت می‌گیرد که به تولید حباب‌های هوا منجر می‌شود و پس از پایان فرایند تولید، این حباب‌ها سبکی قابل توجهی برای بلوک به ارمغان می‌آورند.

?تفاوت بلوک‌های AAC و NAAC در اتوکلاو شدن آنهاست. اتوکلاو فرایندی است که طی آن بلوک در دستگاهی با دما وفشار نامتدوال قرار می‌گیرد و واکنش‌های مربوطه در چنین شرایط استانداردی اتفاق می‌افتد. بلوک‌های NAAC اتوکلاو نشده‌اند به همین جهت میزان مقاومت آنها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

به مدیریت:محمد جعفری

شماره های تماس:

09124649044
09351004696

 

 

 

تیرچه های بتنی پیش تنیده جایگزین تیرچه های خرپایی معمولی

 

بلوک های سبک با پوکه معدنی با مقاومت بالا و عایق صوت و حرارت

 

بلوک های سبک دو جداره و سه جداره مخصوص دیوارهای طبقات ساختمان

 

بلوک های 15 و 10 سانت سبک مخصوص دیوار چینی طبقات با مقاومت بالا نسبت به سفال

 

بلوک های سبک با پوکه معدنی با مقاومت بالا در ابعاد مختلف

 

پیمانکاری ساختمانهای بتنی و فلزی و انواع پروژه های عمرانی شامل جدول گذاری، طرح هادی روستایی،ساخت مخازن و استخر ،دیوارکشی محوطه و محوطه سازی و…

 

 

 

مصالح ساختمانی , انواع مصالح ساختمانی , توزیع آهن آلات و میلگرد , انواع بلوک , بلوک سبک , بلوک سبک سیپورکس , انواع دیوارهای پانل 3d , انواع موزائیک جدول , پخش مصالح ساختمانی در آب بر طارم , تیرچه بتنی پیش تنیده نوین در طارم , انواع سازه های فلزی و بتنی ,