دوخت کاور مبل در اصفهان

💫سفارش دوخت انواع کاور مبل به صورت طلقی،پارچه ای 
💫انواع کاور مبل با مدلهای مختلف با بهترین جنس و بهترین کیفیت دوخت با بیش از 15 سال سابقه کار درخدمت همشهریان عزیز اصفهانی هستیم 
💫دوخت انواع کاور مبل در اصفهان در طرح ها و رنگ های مختلف برای انواع مبل ها با بهترین کیفیت 
💫تمامی کاور های دوخته شده توسط ما دارای دوخت کامل و استاندادر با کیفیت بالایی می باشد 
💫دوخت انواع کاور مبل با تعرفه مناسب و کیفیت عالی در انواع طرح و رنگ در احمدی کاور 

🔺کاور مبل مورد نیاز برای خانواده هایی است که شلوغ اند یا بر روی تمیزی مبلمان یا صندلی های خود حساسیت دارند و دوست دارند مدت بیشتری بتوانند از مبلمان خود محافظت کنند. با دوخت کاور مبل توسط کاور مبل احمدی می توان در مهمانی های رسمی از روی آن به راحتی برداشت و در مهمانی های شلوغ آن را در عرض چند ثانیه بر روی مبل قرار داد.

🔺کاور مبل می تواند اتاق مبله را با لباس مبل شیک و زیبا متحول کند و دکوراسیونی جدید را برای شما به ارمغان آورد.به دلیل این که کودکان بیشتر باعث ایجاد لکه بر روی مبلمان می شوند و آن را آسیب پذیر می کنند. از این رو پیراهن مبل یا همان کاور مبل به خصوص برای افرادی که کودک خردسال دارند بسیار مناسب است. دوخت کاور مبل در اصفهان با کیفیت می تواند برای این منظور بسیار مناسب باشد.

🔺یکی از بهترین راهکارها برای مراقبت از مبلمان استفاده از کاور مبل است. یکی از دغدغه های رایج افرادی که از مبلمان استفاده می کنند تمیز نگه داشتن مبلمان است زیرا شستن آن دردسر های خاص خود را دارد و حتی ممکن است به پارچه مبل آسیب برسد و مجبور به عوض کردن آن شوند که این عمل هزینه بسیار زیادی را روی دست آن ها می گذارد ولی اگر از کاور مبل استفاده شود لازم است فقط کاور مبل شسته شود و دیگر نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

✳️کاور مبل ژله ای یا ژلاتینی  

کاور مبل ژلاتینی یکی از محبوب ترین روکش های مبل در بین ایرانی هاست. برای تولید این نوع کاور مبل از طلق های شفاف و نرم استفاده می شود و با توجه به شکل مبل مورد نظر طراحی و دوخته می شود. معمولا کاور مبل ژلاتینی از قیمت معقولی برخوردار است و قیمت آن رابطه مستقیم با کیفیت طلق استفاده شده و تعداد نشیمن مبل دارد.

✳️کاور مبل پارچه ای  

شاید تا همین چند سال پیش مبلمان جزء کالاهای لوکس به حساب می آمد و به همین علت افرادی که در خانه هایشان مبل داشتند خیلی حساسیت زیادی بر روی آن داشتند و به خوبی از مبلمان خود مراقبت می کردند و معمولا از ملحفه های سفید به عنوان کاور مبل استفاده می کردند.

ولی امروزه سبک زندگی خانواده ها تغییر کرده و مبلمان یکی از وسایل ضروری و اولیه منزل تلقی می شود پس لازم است خیلی اصولی تر از مبلمان مراقبت کنند تا هرچه بیشتر باعث حفظ کیفیت آن شوند. برای استفاده از کاور مبل پارچه ای می توان دلایل متعددی را نام برد.

معمولا پارچه های مبلی قابل شستشو نیستند و اگر شسته شوند باعث تغییر شکل و تغییر رنگ آن ها می شود به همین علت از کاور مبل پارچه ای استفاده می شود تا در صورت بروز حادثه و ریختن مواد غذایی و رنگی بر روی مبل، فقط کاور کثیف شود.

به مدیریت:مرتضی احمدی

 

 

 

 

 

دوخت کاور مبل احمدی در اصفهان , دوخت کاور مبل احمدی , کاور مبل احمدی , قیمت کاور مبل در اصفهان , تولید مبلمان در اصفهان , تولیدی کاور مبل در اصفهان , انواع کاور مبل در اصفهان , کاور مبل استاندارد , کاور مبل با کیفیت , کاور مبل با کیفیت مناسب , کاورمبل , کاورمبل آسان کاور , دوخت پیراهن مبل , دوخت پیراهن مبل پارچه ای , پیراهن مبل , پیراهن مبل کلاسیک , پیراهن مبل طلقی ,