Address & Contact

Our Address

چابهار ، منطقه ازادچابهار ، مجتمع تجاری صدف ، واحد۵۱۵طبقه اول

مجموعه امنیت سازان برتر

دوربین مداربسته امنیت سازان برتر

✨ فروش دوربین مداربسته ، دزدگیراماکن ✨

💠 کاربردهای دوربین مداربسته:

💠 کاربرد اصلی و عمده دوربین‌‌‌های مداربسته در سیستم‌‌‌های حفاظتی است اما کاربرد‌‌‌های آن به سیستم‌‌‌های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

💠 دوربین مداربسته آنالوگ

💠 در این نوع دوربین‌ها تفاوت در ارسال اطلاعات موجب تفاوت در بستر انتقال اطلاعات نیز شده است. دستگاه ضبط کننده در سیستم مداربسته آنالوگ DVR است و برای اتصال دوربین به دستگاه از کابل کواکسیال استفاده می‌کنند. سادگی نصب و قیمت پایین، دو عاملیست که دوربین‌‌‌های آنالوگ را در جایگاه خوبی قرار داده بود.

💠 با این حال کیفیت پایین و محدودیت قابلیت‌ها از تعداد مشتریان این نوع دوربین کاسته است. ورود دوربین‌‌‌های آنالوگ HD توانست این خلا به وجود آمده را جبران کند و توجه مشتریان را مجددا به خود جلب کند. در واقع دوربین آنالوگ HD نسل جدید دوربین مداربسته آنالوگ است که با تغییرات ایجاد شده در مدل هایی قادر به ارائه تصاویری با کیفیت بسیار بالا شده اند. انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD، HDTVI، HDCVI و HDSDI).

💠 دوربین مداربسته تحت شبکه

⚡️در دوربین‌‌‌های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است. از کابل شبکه برای اتصال دستگاه به دوربین استفاده می‌شود. کیفیت بالای تصویر، قابلیت‌‌‌های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین‌ها جایگاه خوبی را برای سیستم‌‌‌های مداربسته تحت1 شبکه ایجاد کرده است. با این وجود قیمت بالا و کاربرد در موارد خاص و حرفه ای بخشی از مشتریان، خریداران واقعی این گروه از دوربین‌ها هستند.

💠 دزدگیر اماکن

💠 دزدگیر اماکن یا intruder alarm system، یک سیستم نظارتی،حفاظتی و امنیتی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و اعلام سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

💠 نحوه عمل سیستم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می‌کند.این سیستم بهترین کارایی را در مجتمع‌‌‌های مسکونی، کارگاه‌‌‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری دارد.

 

مدیر موسس :  صائب پوریوسفی 

 

 

 

دوربین مداربسته , انواع دوربین مداربسته , دزدگیر اماکن , فروش دوربین مداربسته در چابهار , نصب دوربین مداربسته  ,  قیمت انواع دروبین مداربسته , دوربین مداربسته آنالوگ , دروبین مداربسته تحت شبکه , دزدگیر سیم کارتی , دزدگیر شهری , دزدگیر بیسیم و با سیم , دزدگیر چشمی ,