فروش و نصب و تعمیرات دوربین مداربسته کرکره برقی و جک بازویی در مشکین شهر

✳️دوربین مدار بسته چیست؟

💫CCTV‌ مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می‌شود. واژه ” مدار بسته ” به این معنی است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می‌شود، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می‌شود.

💫شبکه‌‌‌های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت‌‌‌های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می‌کند.

✳️انواع دوربین مدار بسته چیست؟

⚡️دوربین مداربسته دام ( Dome ): اصطلاح دام به معنای گنبد است. همان ‌طور که از معنای این دوربین‌‌ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین‌‌‌‌های مداربسته گفته می‌شود. این دوربین‌ها بیشتر برای نصب بر زیر سقف طراحی شده اند.

⚡️دوربین مداربسته باکس ( Box ): اصطلاح باکس به معنای جعبه است. این دسته از دوربین‌‌‌های مدار بسته ظاهری مستطیلی شکل و پلاستیکی دارند که لنز آن‌‌ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می‌‌شود.

⚡️دوربین مداربسته بولت ( Bullet ): اصطلاح بولت به معنای گلوله است. دوربین‌‌‌‌های بولت دوربین‌هایی با بدنه معمولا استوانه ‌ای شکل و عموما فلزی هستند.

⚡️دوربین مداربسته اسپید دام ( Speed dome ): دوربین‌‌‌‌های گردان را با نام‌‌‌‌های متفاوتی می‌‌شناسند. با قابلیت دوربین‌‌‌های Speed dome سیستم‌‌‌های مدار بسته، دوربین را به هر جهتی که بخواهید می‌توانید بچرخانید.

⚡️دوربین‌‌‌های مینیاتوری: دوربین‌‌‌های مینیاتوری همانگونه که از نامشان پیداست دوربین‌‌‌های کوچکی هستند که بیشتر به عنوان دوربین‌‌‌های مخفی استفاده می‌شود.

⚡️دوربین مداربسته حرارتی ( Thermal ): دوربین‌‌‌‌های حرارتی یا گرمایی نوعی از دوربین‌‌‌‌های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می‌ سازند.

✳️کرکره برقی  

🔶کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می‌کند. در مقایسه با درب‌‌‌های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

🔶همین موضوع موجب شده تا هر روز کاربرد کرکره برقی بیشتر شود. طیف وسیعی از ساختمان‌‌‌های تجاری و فروشگاهی با درب‌‌‌های کرکره ای مقاوم، حفاظت می‌شوند. حتی در بسیاری از ویلاها و مجتمع‌‌‌های مسکونی نیز به دلیل سهولت کاربری انواع کرکره برقی، برای درب پارکینگ نصب شده است.

✳️کاربرد کرکره برقی 

💎کرکره‌‌‌های برقی عایق صدا و حرارت هستند و مانع ورود گرد و خاک به فضای داخل می‌شوند. این محصول دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است و سازگاری خوبی با نمای ساختمان دارد. انواع کرکره برقی استاندارد به این زودی‌ها خراب نمی‌شود و نیاز به تعمیر ندارد.

💎با توجه به اینکه کرکره‌ها اغلب در فضای خارجی نصب می‌شوند، این سازه مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد.بارندگی و رطوبت و اشعه خورشید موجب پوسیدگی و یا رنگ پریدگی درب کرکره ای نمی‌شود. در مقایسه با کرکره‌‌‌های آهنی قدیمی‌این سازه طول عمر بسیار بالاتری دارد و قابلیت نصب در هر ساختمانی دارد.

✳️کاربرد کرکره برقی خانگی 

🌟از نظر زیبایی و سهولت کاربری درب‌‌‌های کرکره ای توجه مالکین بنا را جلب کرده اند. انواع کرکره‌‌‌های خانگی از جنس آلومینیوم هستند که با فوم مخصوص پر شده اند. این فوم نوعی عایق صوتی به حساب می‌آید.

🌟با توجه به نوع کاربری متریال ساخت کرکره برقی خانگی از کرکره‌‌‌های صنعیتی و فروشگاهی استحکام کمتری دارد. کرکره برقی خانگی سبک و ساده طراحی شده و برای حفظ ایمنی، در ساختمان‌‌‌های مسکونی نصب می‌شود. بیشترین کاربری این سازه به عنوان درب ویلایی و یا در مجتمع‌‌‌های مسکونی است.

✳️کاربرد کرکره برقی پارکینگ 

🔰درب‌‌‌های پارکینگ دارای ایمنی و استحکام بیشتری از کرکره‌‌‌های خانگی هستند. این سازه رفاه بیشتری برای ساکنین بنا ایجاد کرده است. در واقع راننده بدون اینکه پیاده شود می‌تواند با ریموت کنترل درب کرکره ای را باز کرده و با راحتی ماشین را پارک کند. این سازه از انواع درب اتوماتیک پارکینگ به حساب می‌آید. انواع کرکره پارکینگی با تیغه‌‌‌های آلومینیومی‌و فولادی تولید شده است.

🔰تیغه‌‌‌های فولادی در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. کرکره برقی پارکینگ در برابر شرایط آب و هوایی دچار آسیب نمی‌شود. معمولا از موتور توبلار در این سازه استفاده شده که کارایی خوبی هم دارد. این نوع کرکه برقی مناسب درب پارکینگ خانگی یا مجمتع‌‌‌های اداری-تجاری است.

✳️جک بازویی 

🔺جک بازویی یکی از انواع متنوع درب های اتوماتیک، جک پارکینگی می باشد. جک برقی پارکینگی، برای درب های تک لنگه و دو لنگه (جک بازویی با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف) مناسب می باشد.روزانه میلیون ها نفر از مردم از راحتی و آسایش سیستم های درب اتوماتیک، در ساختمان های مسکونی، مراکز اداری و تجاری، کارخانجات بهره مند می شوند.

🔺جک مدل بازویی برقی در درب اتوماتیک وظیفه باز نمودن در را به صورت اتوماتیک به انجام می رساند.جک بازویی برقی به واسط چشم هایی که در جک بازویی پیاده سازی شده است زمانی که درب در حال باز و بسته شدن است اگر مانعی وجود داشته باشد جک بازویی را تشخیص می دهد و از اصابت در به مانع جلوگیری می نماید. جک  برقی به واسط انرژی الکتریکی و برق کار می کند و در صورت قطعی برق جک برقی از کار می افتد و شما بایستی در را به صورت دستی باز و بسته نمایید.

🔺جک های بازویی الکتروهیدرولیکی گزینه مناسب برای درب های سنگین از قبیل درب گاراژ، ویلا و مجتمع های مسکونی با تردد بالا تا طول ۷ متر می باشند. فراموش نکنید که در انتخاب جک بازویی مخصوصا برای درب های سنگین در محیط های باز (باغ و ویلا) حتما فشار جانبی باد وارد بر درب را در نظر بگیرید.

به مدیریت:سعید نجفی

 

 

 

نمایندگی دید برتر , دوربین مداربسته کرکره برقی و جک بازویی در مشکین شهر , نمایندگی دید برتر در مشکین شهر , فروش دوربین مداربسته در مشکین شهر , نصب دوربین مداربسته در مشکین شهر , تعمیرات دوربین مداربسته در مشکین شهر , قیمت دوربین مداربسته در مشکین شهر , فروش کرکره برقی در مشکین شهر , فروش جک بازویی در مشکین شهر , تعمیرات کرکره برقی در مشکین شهر , نصب کرکره برقی  در مشکین شهر ,