Address & Contact

Our Address

تهران،بلوار اشرفی بالاتر از حکیم مرکز خرید هامون طبقه اول واحد 71

Telephone

دکوراسیون داخلی و اجرا گلوری دکور

▪️ مجموعه مهندسی گلوری دکور از سال ۱۳۸۲ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و طیف گسترده ای از خدمات ساختمانی در زمینه طراحی و اجرای پروژه های مسکونی ، اداری، تجاری و ویلایی اعم از بازسازی ، دیزاین داخلی ، نما، چیدمان و سازه های چوب، ام دی اف ،شیشه ، سنگ و فلز ، به درخواست کنندگان این حرفه ارائه نموده است.

گروه معماری گلوری دکور همواره تلاش کرده با تکیه بر دانش معماری، خلاقیت، بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده ،و همچنین توجه به بودجه پروژه بهترین خروجی را داشته باشد. هدف این مجموعه بهینه نمودن و زیباسازی محیط پیرامون ، در جهت آرامش و راحتی کاربران محترم با توجه به سبک، مد و سلیقه ، میباشد

✳️ طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

✨معنی دکوراسیون در لغت نامه فارسی آراستن، چیدمان و مرتب کردن است. وقتی که صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود منظور نحوه چیدمان و انتخاب مناسب وسایل قسمت های مختلف خانه از جمله قسمت پذیرایی و نشیمن، اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی می باشد.

✨با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشود.

✨از دید خیلی از افراد چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار بسیار ساده ای است و تنها با سلیقه افراد پیش می رود، اما این طور نیست و نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زیبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد. گاهی با پیروی از این قوانین، طراحی دکوراسیون برای شما کم هزینه تر و سریع تر انجام می شود و جلوه ویژه و خاصی در منزل شما ایجاد می شود و خانه شما را به یک فضای مطبوع و گرم تر و دلپذیرتر تبدیل می کند

✅انتخاب کفپوش مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

✨از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین چیدمان دکوراسیون داخلی منازل پارتیشن بندی فضا در دکوراسیون می باشد که این ویژگی بیشتر مخصوص خانه هایی با متراژ بالاست که شما باید فضای مختلف را پر کنید و قسمت‌های بزرگ را به قسمت های کوچک تر و کاربردی تقسیم کنید، که با استفاده از پارتیشن بندی این کار به راحتی انجام می‌شود.

✨برای این کار بهتر است فضای ورودی را از پذیرایی جدا کرده و همچنین قسمت آشپزخانه را از ناهار خوری جدا کنید. همچنین با جداسازی راهرو و اتاق از پذیرایی به تفکیک هر چه بهتر قسمتهای مختلف خانه کمک کنید. این تقسیم بندی می تواند به افرادی که قصد تلفیق سبک های مختلف دکوراسیون را دارند هم کمک کند و در این شرایط می توان از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

✨رنگ آمیزی از مهمترین فاکتورهای طراحی دکوراسیون داخلی منازل است و بیشترین فضای داخلی که جلوی دید هر مخاطب جلوه‌گری می‌کند دیوارها هستند و رنگ و بافتی که در دیوارهای یک خانه به کار میرود و همچنین طرحی که برای آنها در نظر گرفته شده تاثیر زیادی در طراحی و جذابیت فضا خواهد داشت. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شوید.

✅ رنگ سقف در دکوراسیون های مدرن

✨یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل تغییر و تحول در کفپوش خانه ها متناسب با دکوراسیون داخلی منازل می باشد. اگر شما بتوانید یک کف پوش مناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب کنید تاثیر بسیار شگفت انگیزی در فضای خانه شما خواهد داشت. به طور مثال اگر خانه شما جایگاه همیشگی مهمان هاست و باید فضای گرم و دل انگیزی در خانه ایجاد شود، می توانید از چوب پارکت استفاده کنید و اگر خواهان محیط رسمی تر هستید استفاده از سنگ و سرامیک گزینه خوبی برای کفپوش خانه شما خواهد بود.

✨گاهی استفاده از برخی عناصر و المان ها در یک خانه می‌تواند تأثیر خارج از تصور داشته باشد. به طور مثال اگر به جای بخاری یا پکیج ها از شومینه به عنوان وسایل گرمایشی خانه استفاده کنید و کنار آن را با ترفندهای خاصی تزیین کنید، خانه شما فضایی گرم تر و صمیمی تری به خود می گیرد و حضور یک عنصر طبیعی در خانه فضا را زیباتر خواهد کرد.

✅  زیباتر شدن دکوراسیون با تزیین شومینه منازل

✨ با به کار گرفتن کتابخانه در طراحی دکوراسیون داخلی و منزل و قرار دادن کتاب های مختلف داخل طبقه‌ها و شلف ها می توانید فضای فرهنگی و لاکچری در خانه خود ایجاد کنید و علاوه بر کتاب، می‌توانید داخل این قفسه ها را با جام های افتخار و تابلوها و وسایل یادگاری پر کنید. گاهی هم این شلف ها میتواند انعکاسی از روحیات و اخلاقیات شما باشد و یک روح تازه‌ای به فضای منزل شما ببخشند.

✨اگر از گل های آپارتمانی در داخل فضای خانه خود استفاده کنید علاوه بر ایجاد طراوت و سرزندگی در فضای خانه، فضای منزل شما زیباتر می شود و در روحیه افراد خانه هم تاثیر گذار خواهد بود.

✨برای انتخاب نوع گلدان هم می‌توانید به سبک خانه توجه کنید. بعضی از گلدان ها طوری طراحی شده اند که برای خانه هایی با سبک کلاسیک مناسب‌تر هستند و بعضی ها دقیقاً برای خانه هایی با سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند. البته علاوه بر زیبایی باعث بهبود بخشیدن به کیفیت هوای داخل خانه هم خواهند شد.

✅ آشنایی با مدل ها و چیدمان های شیک شلف ها و باکس ها

✨شلف های دیواری در واقع مدل به روز و مدرن طاقچه های قدیمی اند که امروزه در طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند. تقریبا تمام شلف های دیواری از دو قسمت تشکیل شده اند که شامل رویه و پایه می باشد که رنگ های متنوعی دارند و جذابترین رنگ های آن ها برای متقاضیان گردویی و سفید و مشکی است. در واقع می‌توان گفت که شلف ها همان طاقچه های گچی و سنگی قدیمی هستند که در بیشتر خانه های پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما قرار داشت.

✨امروزه با تغییر دکوراسیون داخلی منازل طاقچه های قدیمی حذف شده اند و در معماری های جدید طاقچه در خانه ها ساخته نمی‌شود به همین علت است که نجارها تصمیم گرفتند با چوب آن را شبیه سازی کنند که اگر کسی دوست داشت آنها را در منزل خود داشته باشد بتواند از این شلف ها استفاده کند.

مدیریت :حمیدرضا ملایی

 

ساخت انواع کابینت خوزستان , کمد دیواری خوزستان , دکوراسیون داخلی در خوزستان , کابینت کمد درب چوبی , ساخت و نصب کابینت و کمد دیواری ,