دکوراسیون داخلی برانوش

دکوراسیون داخلی برانوش
دکوراسیون داخلی و اداری،دیزاین داخلی،سنگ آنتیک طبیعی،آسمان مجازی،کناف،نور پردازی و…
کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
همراه:09112808455
واتس اپ:09112808455
آدرس: گلستان،گرگان

 دکوراسیون داخلی برانوش
 به مدیریت آقای مسعود بهجتی

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

💠 شروع پروژه های جدید💠

💠 طراحی و ساخت انواع خانه های پیش ساخته همکاری با شرکت شالوده فولاد اسیا💠

💠 خانه پیش ساخته چیست؟

خانه‌های از پیش‌ساخته، اصطلاحی است که به طور گسترده استفاده می‌شود که ساختار خانه‌هایی را توصیف می‌کند که به صورت جزئی یا کامل در محل دیگری ساخته شده‌اند. اجزاء این خانه‌ها از قبل ساخته شده و به محل مورد نظر تحویل داده می‌شوند تا در آنجا نصب و مونتاژ شده و در نهایت خانه نهایی را تشکیل دهند.

اصطلاح از پیش‌ساخته به تعداد زیادی از انواع مختلف خانه‌ها اشاره دارد که در یک دسته اصلی قرار می‌گیرند و تفاوت میان هر یک از این خانه‌ها، توسط نوع ساخت‌وساز که برای دستیابی به نتیجه دلخواه طراحی می‌شود و همچنین با توجه به محدودیت‌هایی که برای تحویل و مونتاژ در محل را برطرف می‌کند، تعیین می‌شود.

خانه پیش ساخته در کل به 3 نوع تقسیم می‌شوند که عبارت از 3 نوع زیر هستند که هر یک هم با توجه به ساختار و نحوه اجرا می توانند معایب و مزایای خاص خود را داشته باشند.

مدولار: اجزای این خانه‌ها به صورت سه بعدی و تقریباً به طور کامل در محیط کارخانه ساخته شده و برای نصب به محل مورد نظر تحویل داده می‌شوند. این خانه‌ها که به عنوان خانه‌های سکشنال (sectional) نیز شناخته می‌شوند، مجموعه‌ای از واحد‌های ساختاری سه بعدی هستند که در محل مورد نظر با یکدیگر ترکیب و مخلوط می‌شوند و در نتیجه یک ساختمان کامل را ایجاد می‌کنند.

خانه‌های پنلی (Panelized): خانه‌های پنل شده، خانه‌هایی دو بعدی هستند که تا حدی در کارخانه ساخته و نصب می‌شوند و پس از آن برای مونتاژ و ساخت به محل نصب تحویل داده می‌شوند.

خانه پیش ساخته ترکیبی (Hybrid Prefab): این خانه‌ها ترکیبی از خانه‌های پنل شده دو بعدی و ساختار مدولار سه بعدی هستند. این خانه‌های ترکیبی مزایایی برای اجزای فراوانی مورد نیاز سفارشی دارند؛ بنابراین با سرعت بیشتر می‌توان آن‌ها را ساخت و علی‌رغم محدودیت‌های محل ساخت‌وساز به سرعت تحویل داده شوند.

💠 آیا تفاوتی بین ساختمان های پیش ساخته و ماژولار وجود دارد؟ کدام یک از این طراحی ها برای ساختمان ها مناسب تراند؟

به طور کلی ساختمان های پیش ساخته، طراحی هایی هستند که در آن فرآیند ساخت ساز شامل قرارگیری عناصر ساختمان در محلی خارج از ساخت و ساز است و بعد از اتمام برای نصب به محل اصلی انتقال داده می شود. در این روش سعی بر این است که در هزینه ها صرفه جویی شود. برای ساخت این ساختمان ها تکنیک های مختلفی وجود دارد که این تکنیک ها زیرشاخه هایی دارند و زیرشاخه های آن پانل سازی و روش ماژولار است.

💠 پانل سازی:

یک روش ساخت و ساز است و در آن اجزای سازه ای مانند دیوارها، سقف ها، سیستم کف در خارج سایت و داخل کارخانه ها ساخته شده و سپس به سایت تحویل داده می شود تا در نهایت در ساختمان نصب شود. در این روش به دلیل اینکه وسایل لوله کشی، زیرساخت های برقی و … از قبل نصب نمی شوند بنابراین در محل اصلی ساختمان سازی زمان بیشتری را لازم دارد. این ساختمان بیشتر برای فضاهای باز و گسترده که سقف بلند دارند توصیه می شوند.

💠 روش ماژولار:

این روش برخلاف روش  پانل سازی تمام زیرساخت های ساختمان مثل لوله کشی و یا حتی زیرساخت های برقی نیز در کارخانه نصب می شود. در واقع ساختمان های ماژولار، ساختمان هایی پیش ساخته ی کامل تر و متنوع تری هستند؛ برای ساخت هتل ها، آپارتمان ها و خانه های دانشجویی کاربرد دارند.
همه ی ساختمان های پیش ساخته نمی توانند قابلیت های ساختمان ماژولار را داشته باشند. بنابراین در تعریفی کلی از این دو روش می توان گفت:
در ساختمان های پیش ساخته، قطعات آن در خارج از محیط ساختمانی و در ابعاد قابل حمل ساخته شده و در محل نصب می شود. ساختمان های ماژولار همان ساختمان های پیش ساخته هستند با این تفاوت که در این ساختمان ها قطعات بیشتری مانند لوله کشی زیرساخت های برقی در کارخانه سرهم بندی شده و به محل برده می شود تا نصب شود.

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 ارائه انواع خدمات دکوراسیون ٫ طراحی ٫ آسمان مجازی ٫ بوفه ٫ کمد ٫ دیزائن داخلی٫ کاغذ دیواری ٫ پوستر سه بعدی ٫ اینه دکوراتیو(پازلی)٫ پارکت٫ کناف نورپردازی٫ نقاشی ساختمان بین کابینتی٫ پرده ٫صفر تا صدداخلی در سراسر گرگان و تمامی شهرها 

 بهترین تیم اجرایی انواع کابینت کلاسیک،نئوکلاسیک و مدرن و اسپیرال در ایران

 گروه دکوراسیون داخلی برانوش

✔️اهداف این مجموعه

✔️ افزایش رضایت کلیه طرفهای ذینفع از جمله مشتریان و رسیدن به سیستم ثبت شکایات مشتریان عزیز

✔️ افزایش سهم بازار بویژه در خصوص تولیدات با ارزش افزوده بیشتر در جهت سود آوری و بقای بلند مدت و پایدار مجموعه

✔️ تعهد به بهبود مداوم در فعالیت ها و فرایند مجموعه

 همچنین دکوراسیون داخلی برانوش

⚜️دکوراسیون داخلی برانوش⚜️

✔️با بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنایع چوب و نیروهای متخصص در راستای تولید
✔️ کابینت آشپزخانه
✔️دکوراسیون داخلی و اداری …
✔️ دیزاین داخلی
✔️ انواع پوسترهای برجسته و سه بعدی
✔️ سنگ آنتیک طبیعی
✔️ خدمات اسمان مجازی
✔️ کناف و نورپردازی
✔️ از صفر تا صد دیزاین داخلی

 

✔️به عنوان یکی از بزرگترین گروه دکوراسیون و طراحی در کشور عزیزمان ایران به منظور بقاء پایدار و موفق در بازارهای داخلی و خارج از کشور با سیاست مشتری محوری و همچنین جلب رضایت سایر ذینفعان شرکت و رعایت الزامات قانونی و مقررات ملی ، با پیاده سازی سیستم مدیریت آماده خدمت رسانی به سراسر گرگان و حومه می‌باشد

 

⚜️با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و با استفاده از مواد اولیه درجه یک که دارای استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی جهانی می باشد⚜️

⚜️تیم دکوراسیون داخلی برانوش با توجه به استقبال مشتریان گرامی به اطلاع برساند که تولید انبوه صنایع چوبی دربهای ورودی و سرویس با روکش پی وی سی و هایگلاس را به اجرا در آورده و جهت سهولت در کار و نیز بهره مندی شما مشتریان عزیز خدمات خود را عرضه می نماید⚜️

 

 فرآیند سفارش و طراحی و تولید

 تحقق رویاهای شما

 طراحی منحصر به فرد

 کنترل کیفیت محصولات

 گارانتی محصولات

 گروه دکوراسیون برانوش با تکیه بر سابقه طولانی خود و گروه متخصصین خود، از نقطه برداشت پلان و طراحی تا تولید و اجرای پروژه، با در اختیار داشتن تمام عناصر و ابزار ، این اطمینان را به شما خواهد داد تا آنچه که در رویای شماست تحقق یابد

 

✳️آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیبا است که می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد.

✳️ استفاده از آینه‌های دکوراتیو یکی از بهترین روش‌های زیباسازی محسوب شده و می‌توان به وسیله آن انواع خانه‌های مدرن و یا کلاسیک را زیباتر کرد.

✳️همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند.

✳️یکی از راه‌هایی که می‌توان این تغییرات را در دکوراسیون منزل به صورت شیک و زیبا انجام داد استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است.زیرا می‌توان با استفاده از این نوع آینه‌ها زیبایی و شکوه خاصی را در منزل ایجاد کرد.

✳️در طراحی و تنظیم دکوراسیون منزل سه نکته بسیار اهمیت دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه و از آن‌ها تبعیت کرد.

✳️نور، روشنایی و آینه، سه نکته هستند که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما شده و انعکاس آن‌ها در هر نقطه از منزل می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند.

✳️به همین منظور استفاده از آینه‌های دکوراتیو در نقاط مختلف خانه از جمله فضاهای بسته، ستون‌ها و تورفتگی‌ها می‌تواند انعکاسی از نور و روشنایی را در منزل شما ایجاد کرده و زیبایی را در منزل شما به اوج خود برساند.

✳️کاغذ دیواری یا والپیپر (به انگلیسی: Wallpaper) پوشش تزیینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی در ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمانها استفاده می‌شود؛ کاغذ دیواری یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به‌شمار می‌آید.

✳️این نوع پوشش بیشتر به صورت رول یا به صورت متری فروخته می‌شود و با چسباندن روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌ها می‌توانند ساده (به صورت نقاشی) یا به صورت بافته‌شده (مانند آنگلیپتا) یا با الگوهای گرافیکی ساخته شده باشند.

✳️قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان بوده که در پایین دیوار و در امتداد آن نصب می‌شود. قرنیز عموماً نسبت به دیوار برجسته بوده و مهمترین وظیفه قرنیز محافظت از نازک کاری دیوار در برابر صدمات ناشی از برخورد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار می‌باشد.

?کاربردهای قرنیز

✳️این روزها از قرنیز به دلایل مختلفی در ساختمان ها و خانه ها استفاده می شود. قرنیز می تواند از طریق اتصال کف اتاق با دیوار هارمونی خاصی در فضا ایجاد کند و از نظر از حیث زیبایی شناسی مهم است.

✳️همچنین قرنیز با پوشاندن لایه بیرونی دیوارها از آن در برابر صدمات فیزیکی مانند برخورد کمد و یا مبل محافظت کند. مهم تر از آن قرنیز مثل یک مانع از رسیدن آب و رطوبت به دیوار محافظت کرده و درنهایت از پوسیدگی و فرسایش دیوار جلوگیری به عمل می آورد.

✳️پس استفاده از قرنیز تیری ست با دو نشان؛ هم زیبایی و هم محافظت از دیوارها را تضمین می کند

?انواع قرنیز

?قرنیز چوبی
?قرنیز PVC یا وینیل
?قرنیز پلاستیکی
?قرنیز سنگی
?قرنیز سرامیکی

 

 

 

پروژه گیت ورود پتروشیمی استان گلستان شهر آق قلا
مدت زمان اجرا و نصب بیست روز

 

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

طراحی و اجرای باشگاه بیلیار فرزاد

باشگاه بیلیارد فرزاد بندر ترکمن

 

 

 

 

 

✔️امروزه کابینت آشپزخانه نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد

✔️امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افراد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه می شود بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. وجود کابینت از دیرباز در آشپزخانه ها رواج داشته، البته نه با معنا و مفهوم امروزی.

✅دکوراسیون برانوش با درک و فهم ماهیت فضا به طراحی و دکوراسیون داخلی با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر می پردازند.

✅ دکوراسیون برانوش با استفاده از دانش و تجربه خود در طراحی داخلی و معماری در مواجهه با قسمتی از فضا که شکلی نا متعارف و ناقص دارد کمک می کند تا شما بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرید. درنهایت با دانستن مفاهیم اصولی دکوراسیون از قبیل مقیاس و تناسب، برای رسیدن شما به معماری و طراحی داخلی ایده آل خود کمک می کند.✅

? هیچ تبلیغاتی بهتر از یک بار استفاده کردن نیست?

✔️ دکوراسیون داخلی برانوش✔️

✔️ارائه خدمات طراحی و دیزاین ساختمان برای سراسر کشور✔️

⚜️دکوراسیون داخلی برانوش ⚜️

⚜️برترین گروه دکوراسیون و طراحی و دیزاین چوب های کابینت مدرن و کلاسیک ، اسپیرال و نئوکلاسیک، هایگلاس و ممبران

انواع کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی و اسمان مجازی

انواع چوب های تاج و قرنیز کابینت و دکوراسیون آشپزخانه⚜️

⚜️با افتخار اعلام میکنیم با داشتن کادری حرفه ای و مجرب در انجام انواع پروژه های بازسازی ساختمان بازسازی ویلا , طراحی نما ودکوراسیون داخلی پروژه های مسکونی اداری و تجاری در خدمت شما کارفرمایان گرامی هستیم و این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که میتوانید با آسودگی نیاز های خود را به تیم دکوراسیون برانوش بسپارید و ما آن را با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان انجام خواهیم داد.طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارایه خواهیم داد که با تمام استانداردها در دنیا مطابقت خواهد داشت⚜️

⚜️با دکوراسیون برانوش همراه باشید⚜️

 

 

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

آینه دکوراتیو

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

آجر هلندی

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

بین کابینتی

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

پوستر سه بعدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی , بازسازی واحد های قدیمی در گرگان و حومه , طراحی و اجرای واحدهای مسکونی و تجاری , دیزاین داخلی در استان گلستان , دکوراسیون داخلی در گرگان , دکوراسیون داخلی در بندر ترکمن , دکوراسیون داخلی در بندر گز , دکوراسیون داخلی در علی اباد , بازسازی واحدهای تجاری در استان گلستان , هوشمند سازی واحدهای مسکونی و تجاری , مدرن سازی در گرگان , طراحی و اجرای روف گاردن در گرگان و حومه , تعمیرات و پیمانکاری در گلستان , هوم گاردن در گرگان , روف گاردن در بندر گز , روف گاردن در علی اباد , هوم گاردن در بندر ترکمن , طراحی و اجرای سام روم گاردن در گرگان , طراحی و اجرای سام روم گاردن در بندر گز , طراحی و اجرای سام روم گاردن در گلستان ,