Address & Contact

Our Address

چالوس

Telephone

دکوراسیون داخلی پاسارگاد 

? اجرای سقف کاذب طرحدار ، آسمان مجازی 

? اجرای نور مخفی ، کناف ، کمپارس 

? ارائه انواع طرح های لوکس و ساخت نور مخفی و سقف کاذب 

? آسمان مجازی به سبک کهکشانی ، آسمان مجازی کلاسیک و مینیاتوری در طرح ها و سبک های متنوع 

? انواع طرح های نور مخفی مخصوص حمام و سرویس بهداشتی 

? اجرای طراحی و دیزاین داخلی کف پوش، پارکت، کاغذدیواری، pvc، آینه‌‌‌های دکوراتیو، کناف و …

? طراحی دکوراسیون منزل , دکوراسیون اداری , دکوراسیون مغازه ,
نمای ساختمان و طراحی داخلی تخصص ماست ?

? خیلی از مردم به دلیل بالا بودن قیمت ساخت و ساز قادر به خرید خانه جدید یا محل کار جدید و… نیستند در نتیجه برای ایجاد تغییر در محل زندگی یا کار خود دست به بازسازی دکوراسیون داخلی میزنند. بازسازی به منظور دوباره ساختن آن چیزی که خراب یا فرسوده شده است در یک بنا صورت میگیرد.

? بازسازی اماکن مسکونی جذابیت را برای ساکنین یا اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد.مخارج انجام شده برای بازسازی دکوراسیون داخلی در صورت کار با شرکت دکوراسیون داخلی مناسب، می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

? مواردی که در بازسازی باید به آن‌ها توجه شود شامل سیستم‌‌‌های گرمایش و سرمایش،کاغذ دیواری،ساختار کف زمین اعمال تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه به ویژه عوض کردن کابینت‌ها و …می‌باشد.

?اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می‌کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنید. سپس بر‌اساس خواسته‌‌‌های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی ,