Address & Contact

Our Address

اصفهان ،رباط دوم ، روبروی تقاطع اول ،دکوراسیون داخلی جهان آفرین

Telephone

دکوراسیون داخلی کناف جهان آفرین

مجموعه دکوراسیون داخلی کناف جهان آفرین با بهترین متخصصین و طراحان و کادر مجرب فنی و اجرایی در زمینه دکوراسیون داخلی و کناف

⚜️  طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

🔰 طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می‌باشد. خصوصا در خانه‌‌‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

🔰 داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

🔰 داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

🔰  انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

⚡️ کناف

🔻 کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … هستند. کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

🔻 از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند. تیم متخصص و مجرب دکوراسیون داخلی جهان آفرین، با ایده های خلاقانه خود و بهره وری از به روز ترین متد ها و طراحی های ساختمان سازی داخلی و همچنین استفاده از باکیفیت ترین مواد، ساختمانی شیک، زیبا و قطعا موردپسند شما تحویلتان می دهد.

💠 اجرای کناف در اصفهان

✳️ اجرا و نصب کناف در سقف بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است، قابلیت انعطاف پذیری کناف باعث شده تا بسیاری از مخاطبین به این نوع سقف جذب بشوند و از آن در دکوراسیون منازل، ادارات و … خود استفاده نمایند. از کناف می‌توان در واحد های اداری و تجاری استفاده کرد و قابلیت نورپردازی این سقف باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد شود. به دلیلی سبک بودن سقف کناف، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و جا به جایی این سقف می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود.

🔹 نحوه انجام کناف کاری:

کناف کاری با توجه به فضای محیط و محلی که کناف قرار است در آن انجام بشود دارد. انجام دادن کناف کاری در سقف باید توسط فردی ماهر به یکی از روش‌های زیر صورت بگیرد:

⚜️ کناف کاری متحرک

اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد.

⚜️ کناف کاری ثابت

کناف کاری ثابت دارای جنبه‌ی تزئینی می‌باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منزل استفاده می‌شود، در این روش استفاده از نورپردازی در کناف امکان پذیر می‌باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

🔴 اجزای تشکیل دهنده کناف چیست؟

برخلاف تصور خیلی ها اجزای تشکیل دهنده کناف به آن سادگی که فکر می کنند نیست، کناف ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدامشان ترکیب بندی خاص خودشان را دارند؛ در ادامه به تفکیک در مورد هرکدام از آنها صحبت خواهیم کرد.

🔹 RG صفحات گچی معمولی روکش دار:

این نوع از صفحات ساختاری ساده دارند و بیشتر برای مصارف معمولی استفاده میشوند.

🔹 MR صفحات گچی که در برابر رطوبت مقاوم هستند:

این صفحات را بیشتر در مناطقی استفاده می کنند که رطوبت بالایی دارد. همچنین مکان هایی مانند استخر ها و … هم که رطوبت بالایی دارد بهتر است تا از این نوع صفحات گچی استفاده شود.

🔹 FR صفحات گچی که در برابر حریق مقاوم هستند:

در مکانهایی که امکان وقوع حریق زیاد است بهتر است تا از این نوع صفحات استفاده شود. بر روی ستون ها و مکان هایی مانند موتور خانه ها جا هایی هستند که می بایست از این نوع پنل ها استفاده کرد.

🔹 FM صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت:

مهندسی به کار رفته در این نوع صفحات پیشرفته تر بوده و به مراتب از انواع دیگر گران تر می باشد. این صفحات همانطور که از اسمش پیداست در برابر رطوبت و آتش مقاوم هستند

به مدیریت : اصغر قنبری

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی کناف جهان آفرین در اصفهان , دکوراسیون داخلی در اصفهان , کناف جهان آفرین در اصفهان , اجرای کناف در اصفهان , طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان , بهترین طراح داخلی در اصفهان , اجرای سقف کاذب در اصفهان ,  قیمت کناف در اصفهان , دکوراسیون نقش جهان در اصفهان ,