Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

اجرای دکوراسیون داخلی سقف کاذب ،قرنیز چوبی، پی وی سی،درب ضد سرقت و درب اتاق آزادی در اصفهان

✳️سقف کاذب چیست؟

✨سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.

✨از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

✳️قرنیز 

🌀قرنیز علاوه بر زیبایی و جلوه‌ای که به دکوراسیون می‌دهد کاربرد‌های بیشتری دارد، شاید دسته‌ای که به قرنیز چوبی نیاز داشته باشند، کسانی هستند که به تازگی پارکت لمینت نصب کرده‌اند، در نصب پارکت چوبی و پارکت لمینت یک سانتی متر به دلیل انبساط پارکت از دیوار فاصله می‌گزارند تا پارکت بدلیل انبساط و انقباض آسیب نبیند.

🌀این یک سانتی متر فاصله می‌تواند نمایی زشت را به همراه داشته باشد، شما در این صورت باید قرنیز نصب کنید، قرنیز باعث می‌شود که گرد و خاک در آن گوشه جمع نشود و از پارکت در مقابل ضربه محافظت کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت نصب پارکت، از قرنیز چوبی استفاده کنید.

🌀قرنیز چوبی: مهم‌ترین ویژگی‌ قرنیز چوبی زیبایی آن است، این محصول در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود، قرنیز چوبی به دلیل زیبایی در ویلا‌ها و مکان‌های لوکس مورد استفاده قرار میگیرد.

🌀قرنیز PVC یا پلاستیکی: قرنیز پلاستیکی از موادی به نام پلی وینیل کلراید Poly Vinyl Chloride ساخته شده است، این مواد به دلیل ارزان بودن در تولیدات، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرنیز ضد آب بوده است و اکثرا در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. قیمت قرنیز پلاستیکی نسبت به قرنیز چوبی بسیار پایین تر بوده است.

✳️درب های ضد سرقت 

🔻درب ضد سرقت؛ همان‌گونه که از نامش پیداست، نسبت به درهای معمولی و حتی در مقایسه با نرده‌های حفاظتی (آکاردئونی) امنیت بیشتری به واسطه ویژگی‌های خاص خود در مقابل ورود سارقین دارد.ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت مربوط به اجزای آن شامل ساختار درب، لولاها، چهارچوب، قفل و جنس در است.

🔻درهای ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند.

🔻لازم است این نوع درب به تناسب محل مورد استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال، یک در ساده فلزی که از دو لایه ورق فلزی به ضخامت ۱ میلی‌متر و یک لایه عایق صدا و گرما در میان این دو ساخته شده، گزینه مناسبی برای خانه‌های آپارتمانی است که امکان ایجاد سر و صدای تخریب در توسط سارقین امکان‌پذیر نیست.

🔻اما در خانه‌های ویلایی، در کارگاه‌های و جاهایی دیگری که سارقین زمان کافی برای تخریب دارند و سروصدای تخریب درب چالشی برایشان ایجاد نمی‌کند، لازم است از درهایی با ویژگی‌های خاص در اجزای آن‌ها استفاده کرد؛ مثلا ضخامت لایه‌های فلزی بیشتر باشد، یک شبکه فولادی داخل درب قرار گرفته باشد و مواد ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در داخل درب تزریق شده باشد.

✳️ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت  

🔹🔸در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

🔹🔸برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

🔹🔸درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

🔹🔸نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

🔹🔸ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

🔹🔸در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

به مدیریت:محسن آزادی

 

 

اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان , طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان , گروه ساختمانی آژند در اصفهان , گروه ساختمانی آژند , بهترین دکوراسیون داخلی در اصفهان , اجرای سقف کاذب در اصفهان , اجرای قرنیز چوبی در اصفهان , درب ضد سرقت در اصفهان , درب اتاق در اصفهان , قیمت قرنیز چوبی در اصفهان ,