Address & Contact

Our Address

عسلویه

Telephone

اجرای چمن مصنوعی و کاغذ ديواری شهر دکور قنبری در عسلويه

✳️سقف کاذب چیست؟

🔺سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.شهر دکور قنبری

🔺از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

✳️دلایل انتخاب کاغذ دیواری به جای رنگ‌آمیزی  

💫یکی از مهم‌ترین دلایل این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید.

💫اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

💫کاغذ دیواری تیراژه هارمونی را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده کرد.

💫هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

✳️مزایای چمن مصنوعی چیست؟

🔹🔸همراه با تنوع بالایی از سبک، ارتفاع و رنگ. ابتدا نیاز خود را سنجیده و سپس چمن متناسب با نیاز را انتخاب کنید.

🔹🔸یکی از مهم‌ترین مزایای چمن مصنوعی این است که نیاز به آبیاری ندارد. درست برعکس چمن طبیعی که نیاز به آب فراوان داشته و در وضعیت کنونی که بحران آب، همه دنیا را فرا‌گرفته است، نگهداری آن اصلا عاقلانه نیست. اقدام معقولانه، استفاده از چمن مصنوعی به جای آن است.

🔹🔸بی نیاز از کود و ترکیبات شیمیایی است. به موجب این امر، سفره‌های آب زیرزمینی از نفوذ مواد شیمیایی در امان مانده و سلامت خود را حفظ خواهند کرد.

🔹🔸چمن‌های طبیعی باید مدام هرس شوند. اما چمن مصنوعی، هیچ نیازی به عملیات هرس مثل کوتاه کردن و کاشت ندارد.

به مدیریت:حسام قنبری

 

 

دکوراسیون داخلی منزل و سقف کاذب شهر دکور قنبری در عسلویه , دکوراسیون داخلی منزل در عسلویه , دکوراسیون داخلی در عسلویه , سقف کاذب در عسلویه , اجرای سقف کاذب در عسلویه , هزینه اجرای سقف کاذب در عسلویه , شهر دکور قنبری در عسلویه , شهر دکور قنبری , بهترین دکوراسیون داخلی در عسلویه ,