دکوراسیون سون

?طراحی و تولید و اجرا صفر تا صد دکوراسیون مسکونی و تجاری ?

?تولید کننده انواع کابینت،کمد دیواری،میز های اداری ?

?دکور مغازه ،میز تلویزیون،تایل،لمینت،کاغذ دیواری، پارتیشن،کف پوش و دیوار پوش،سقف کشسانی?

دکوراسیون خانه مدرن چه ویژگی هایی دارد و چطور آن را چیدمان کنیم؟

خانه های مدرن خانه هایی هستند که طرفداران خودشان را دارند. خانه هایی با حداکثر استفاده از فضا و حداقل تزیینات، که شاید بتوان گفت همین موضوع باعث شده است با شرایط خاص اقتصادی این روزها بسیار پر طرفدار باشند. البته نمی توان گفت که به بهانه مدرن بودن می توان امکانات کمتری برای خانه در نظر گرفت، اما نکته مهم و اساسی در خانه های مدرن توجه بالا به بازده، به صرفه بودن در طولانی مدت، توجه به انسان و ویژگی های روانشناختی او و همچنین فراهم کردن امکانات با استفاده از حداقل تزیینات است. اغلب ما تنها دو ویژگی استفاده از تکنولوژی ها و کم کردن تزیینات را از ویژگی های سبک مدرن می دانیم، درحالی که دکوراسیون خانه های مدرن دارای ویژگی ها و جزئیات دیگری نیز هستند.

?طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می‌باشد. خصوصا در خانه‌‌‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

?نقل مکان به خانه‌‌‌های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می‌شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می‌کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

?علاوه بر آن در این خانه احساس شادی و خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان و رنگ دیوارها و بافت آن‌ها را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید.

⭕️کاغذ دیواری:

?کاغذ دیواری یکی از عناصر تاثیرگذار بر زیبایی و دلنشینی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. این محصول از ورقه‌‌‌های معمولی و گرماژ بالا در رنگ، جنس و طرح‌‌‌های متنابهی تولید شده و با استفاده از چسب‌‌‌های مخصوص سطح دیوار را میپوشاند. میدانیم که زیبایی دکوراسیون داخلی و تناسب آن با سلایق و روحیات افراد یک دغدغه همیشگی است. کاغذ دیواری هم به عنوان محصولی دکوراتیو، کاربردی و بسیار متنوع از نظر طرح، جنس و رنگ همواره یکی از گزینه‌‌‌های اصلی برای اجرا یا تغییر در دکور یک نمای داخلی است.

?برای درک بهتر اهمیت کاغذ دیواری یا نقاشی یادآورمی‌شویم که در واقع این دیوارها هستند که فرم و نمای داخلی یک بنا را می‌سازند. بنابراین می‌توان گفت طراحی و اجرای یک دکوراسیون زیبا از دیوار‌‌‌های آن شروع می‌شود. مطمئن باشید که بدون در نظر گرفتن نمای دیوارهای داخلی نمیتوان دکوری چشم نواز اجرا کرد. از طرفی، تنوع فراوان کاغذ دیواری و مزیت‌‌‌های آن نسبت به نقاشی، قدرت زیادی به شما می‌دهد که فضای خانه یا محل کار خود را آن طور که واقعا می‌پسندید طراحی کنید.

⭕️کف پوش:

?پارکت چوبی کفپوشی است که از چوب طبیعی درختان ساخته شده است، پارکت را میتوان قدیمی‌ترین نوع کفپوش دانست. این محصول لوکس و گران قیمت علی رقم معایبی که دارد هنوز طرفداران خاص خود را دارد. پارکت چوبی در مقایسه با محصول پارکت لمینت معایبی دارد، این محصول در برابر آب واکنش نشان میدهد و متورم می‌شود و پس از خرابی باید یک تایل جایگزین برای آن تهیه کنید، همچنین سطع پارکت مسبت به پارکت لمینت خش پذیری بالایی دارد که البته امکان ترمیم آن وجود دارد.

به مدیریت:آقایان جعفری و احمری

 

 

دکوراسیون خانه های مدرن تهران , دکوراسیون منزل مدرن و شیک , خانه مدرن کلاسیک , دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده , دکوراسیون منزل برترینها , خانه مدرن در تهران , رنگ در دکوراسیون داخلی مدرن , دکوراسیون مدرن آشپزخانه ,