Address & Contact

طراح و مجری دکوراسیون منزل و بازسازی ساختمان پارسه

✅طرحی سه بعدی سالن صنعتی

طراحی سقف کناف

✅طراحی سه بعدی اداری، اتاق انتظار مطب، سرویس بهداشتی، باربیکیو

طراحی سه بعدی آشپزخانه با جزیره

✅طراحی سه بعدی باغ

طراحی سه بعدی حیاط خلوت

✅طراحی سه بعدی راه پله

طراحی سه بعدی سقف کاذب

✅طراح و مجری دکوراسیون منزل و بازسازی ساختمان

تماس با گروه ساختمان هوشمند پارسه

« طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل »

 

به مدیریت آقای خسروانی

کابینت آشپزخانه – طراحی ساخت و اجرا

استفاده از فرصت مشاوره و بازدید رایگان

شما در فرم مشاوره و بازدید رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از ۶ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و در صورت تمایل شما در محل مورد نظر شما جهت مشاوره، بازدید و ارائه اطلاعات کامل در محل شما، حاضر خواهند شد.

درخواست مشاوره و بازدید رایگان

خدمات طراحی ، اجرا و ساخت کابینت آشپزخانه

جدیدترین انواع کابینت آشپزخانه

برترین طرح های کابینت آشپزخانه دنیا

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک و آشپزخانه مدرن

استفاده از بهترین رنگ کابینت آشپزخانه مناسب با محیط خانه شما

طراحی کابینت آشپرخانه سه بعدی

ساخت انواع کابینت های گلاس

ساخت کابینت آشپزخانه ام دی اف مات

ساخت انواع کابینت آشپزخانه ممبران

طراحی کابینت آشپرخانه کوچک

ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه کلاسیک

ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه مدرن

ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه ایرانی

طراحی کابینت آشپرخانه مدرن

ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه سفید

ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه ام دی اف

ساخت کابینت آشپزخانه کوچک آپارتمانی

آیا از مشکلاتی که در زمان نصب کابینت آشپزخانه به وجود می آید با خبر هستید؟

تجربه سالیان ما در طراحی و اجرا کابینت آشپزخانه نشان داده است که طیف وسیعی از مشتریان همواره برای طراحی کابینت آشپزخانه و همین طور اجرای طرح های خود، دچار مشکلات فراوانی می شوند.

در بسیاری از جلساتی که پیش از انجام کار با مشتریان عزیزمان داشته ایم، بارها آن ها به مشکلاتی اشاره کرده اند که تقریبا اکثر افراد در این صنعت با افراد تازه کار در این کار روبرو شده اند.

در زیر به بعضی از رایج ترین مشکلاتی اشاره می کنیم که تقریبا در هر جلسه یا تلفنی به ما توسط مشتریان عزیز گفته می شود:

طراحی نادرست ۳D و تطابق نداشتن با ابعاد واقعی: بسیاری از طراحان غیر حرفه ای، نقشه های ۳D خود را به صورت دقیق و کاملا مطابق با ابعاد واقعی محل، طراحی نمی کنند. همین امر باعث می گردد که طراحی اولیه، قابلیت اجرا در ابعاد واقعی را نداشته باشد

در نظر نگرفتن کاربری مناسب فضای آشپزخانه در هنگام طراحی اولیه: دقت نکردن به کاربری مناسب در هنگام طراحی اولیه توسط طراح، باعث می شود که از فضای آشپزخانه به درستی استفاده نشود. این امر باعث نبودن فضای مناسب برای باز شدن درب ها و همین طور عدم دسترسی راحت به داخل کابینت ها می گردد.

درست اجرا نشدن نقشه ها طبق طراحی سه بعدی: به دلیل کمبود نیروی اجرایی ماهر در اجرا کابینت آشپزخانه، بسیاری از طراحی های سه بعدی اولیه به درستی اجرا نمی شود. این امر باعث می شود که قفسه ها و کشو ها جانمایی دقیقی نداشته باشند و طرح مطابق نقشه اولیه اجرا نمی شود. در واقع شما کاری را تحویل می گیرید که مطابق خواسته شما نبوده است.

پرداخت هزینه بالا در قبال دریافت کار بی کیفیت: در بسیاری از موارد پول بسیار زیادی بابت کار از مشتریان گرفته می شود اما متاسفانه کار بسیار بی کیفیت به آن ها تحویل داده می شود.

استفاده از یراق آلات بی کیفیت در اجرا کابینت آشپزخانه: با اینکه در ابتدای کار به شما وعده داده می شود که از بهترین یراق آلات استفاده می شود، اما در هنگام اجرا از بی کیفیت ترین محصولات استفاده می شود. همین امر باعث می گردد که بازشو ها روان نبوده و همین طور در طول مدت زمان کوتاهی، درب کابینت ها تغییر حالت دهند.

بدقولی و تحویل ندادن کار بر اساس زمان بندی داده شده: در بسیاری از موارد، متاسفانه مجریان پروژه بدقولی کرده و کار را بر طبق زمان داده شده به مشتری، تحویل نمی دهند. این امر گاهی حتی ماه ها به طول می انجامد و آن ها بهانه های بسیاری را برای مشتری می آورند تا زمان دیرکرد خود را توجیه نمایند.

گرفتن هزینه های اضافی از مشتری در هنگام اجرای پروژه: عموما هزینه اعلام شده توسط مجری پروژه با هزینه نهایی که مشتری پرداخت می کند، یکی نبوده و همواره مشتریان مجبور هستند تا هزینه های بیشتری را در طول کار و در هنگام تحویل کار بپردازند.

مشاهده دسته بندی خدمات در اجرا کابینت آشپزخانه

رواق دیزاین با داشتن تیمی کاملا حرفه ای در زمینه طراحی و اجرا کابینت آشپزخانه، شما را از تمامی دردسرها و مشکلات این کار، رها کرده است:

تهیه نقشه های دقیق فنی برای اجرا

طراحی نقشه کابینت همراه با اندازه گیری دقیق

جانمایی دقیق قفسه ها و کشوها

درست اجرا شدن نقشه ها طبق طراحی سه بعدی اولیه

بکارگیری ابعاد واقعی در طراحی

طراحی نقشه های ۳D اولیه دقیقا بر اساس ابعاد محل اجرا

در نظر گرفتن کاربری مناسب

در نظرگرفتن فضای مناسب برای باز شدن درها و دسترسی آسان به داخل کابینت ها

تحویل بر اساس زمان بندی دقیق

اجرای دقیق کابینت آشپزخانه بر اساس زمان بندی دقیق

برآورد دقیق قیمت در هنگام عقد قرارداد

برآورد نمودن کلیه هزینه در ابتدای کار و ارائه دقیق آن به مشتری

استفاده از بهترین یراق آلات اروپایی

استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار برای اجرا کابینت آشپزخانه

هزینه کمتر به همراه کیفیت بالاتر

کاهش هزینه ها در عین تحویل پروژه، با بالاترین کیفیت کار ممکن

فرصت بی نظیر مشاوره و بازدید رایگان کابینت آشپزخانه

شما در فرم مشاوره و بازدید رایگان می توانید شماره تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از ۶ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و در صورت تمایل شما در محل مورد نظر شما جهت مشاوره، بازدید و ارائه اطلاعات کامل در محل شما، حاضر خواهند شد.

همین الان درخواست بازدید و مشاوره رایگان دارم!

مشاهده نمونه کارهای در اجرا کابینت آشپزخانه

برای دیدن نمونه پروژه های انجام شده می توانید از دسته بندی زیر استفاده نمایید:

نمونه طراحی

مشاهده پروژه ها

نمونه اجرا

مشاهده پروژه ها

سنگ کورین

مشاهده پروژه ها

نظرات مشتریان

تیم ما با صبر و حوصله فراوان کارهای طراحی کابینت آشپزخانه را برای ما انجام داد. تغییرات بسیار زیادی در طرح داشتیم اما آن ها با خوش رویی تمام کلیه تغییرات را بدون چون و چرا در طراحی خود در نظر گرفتند. دقیقا همان طرحی شد که از ابتدا می خواستیم آن را در خانه مان پیاده سازی کنیم

ضمانت های رواق دیزاین

ضمانت تطابق کامل طراحی و اجرا

تغییر یا تعویض کابینت ها در صورت عدم تطابق با نقشه های فنی

۲ سال گارانتی تعمیر یا تعویض درب ها

اجرای دقیق طبق برنامه زمان بندی شده در هنگام عقد قرارداد

برآورد دقیق قیمت نهایی در هنگام عقد قرارداد

نداشتن هیچگونه هزینه اضافی در هنگام اجرا و تحویل نهایی پروژه

سقف کاذب و کناف

سقف کاذب کناف (پنل گچی یا گچ برگ):

در اجرای سقف کاذب کناف از پنل‏های گچی پیش ساخته به عنوان پوشش سقف استفاده می شود که بر روی پروفیل های سرد نورد شده (شبکه سازه های سپری به شکل T) قرار می گیرند. این شبکه به وسیله آویزهای قابل رگلاژ به سقف خام متصل می شود. سقف کاذب کناف شامل دو نوع ساختار می باشد:

سقف کاذب کناف متحرک

زیرسازی این ساختار شبکه کلیک بوده و پر کننده آن نیز تایل های گچی ۶۰×۶۰ می باشد. تایل گچی دارای دو نوع ساده و آکوستیک می باشد:
الف) تایل ساده (فاقد خاصیت جذب صوت):
– بدون روکش (دارای قابلیت رنگ آمیزی)
– روکش دار (روکش PVC بر روی تایل و یا روکش آلومینیوم بر پشت تایل): با استفاده از روکش PVC دیگر نیازی به رنگ آمیزی نیست و سرعت عملیات بالا می رود. همچنین در فضاهایی که احتمال ریزش آب و یا تعرق وجود دارد مثل محل عبور لوله های تأسیساتی و مناطق شرجی نظیر شمال و جنوب کشور از تایل روکش آلومینیومی استفاده می شود.
ب‌) تایل آکوستیک (دارای خاصیت جذب صوت) مناسب برای دفاتر کار، سینماها، آمفی تئاترها و …
– تایل گچی آکوستیک مدل ۸/۱۲/۳۶:
این نوع تایل دارای خاصیت جذب صوت می باشد. برای تقویت خاصیت آکوستیک سوراخ های دایره شکلی به قطر ۸ و ۱۲ میلیمتر با فاصله مرکز به مرکز ۳۶ میلیمتر در سطح تایل حفر شده است.
– مدل ۶/۱۸:
این نوع تایل دارای خاصیت جذب صوت می باشد. برای تقویت خاصیت آکوستیک سوراخ های دایره شکلی به قطر ۶ میلیمتر با فاصله مرکز به مرکز ۱۸ میلیمتر در سطح تایل حفر شده است.

اجرای سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف ثابت

سقف کاذب کناف ثابت خود دارای دو ساختار می باشد:
الف) سقف کاذب کناف طرح دار (دکوراتیو):
این ساختار به معماران این قابلیت را برای معماران فراهم می کند تا هنر و خلاقیت خود را به واقعیت تبدیل کنند. این ساختار شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور مخفی حاشیه، سقف کاذب تونلی، سقف کاذب کمانی، سقف کاذب منحنی، سقف کاذب قوسی، سقف کاذب گنبدی می‌شود که هر یک بسته به طرح معماری و مقتضیات فضا به کار می روند. برای مثال در فضاهای ورزشی نظیر استخر با توجه به خاصیت آکوستیک سقف کاذب دکوراتیو طرح دار از این سقف به منظور جذب صدا استفاده می شود. در هر یک از مراکز عمومی، لابی هتل ها، فروشگاه ها و غیره بسته به مقتضیات مختلف فرهنگی، تجاری، کاربری و قطعاً معماری می توان از انواع مختلف سقف دکوراتیو استفاده کرد.
ب) سقف کاذب کناف یکپارچه (ساده):
در این ساختار هیچگونه درزی وجود نداشته و پس از نصب نهایی درزها بطانه کاری شده و در نهایت رنگ آمیزی صورت می گیرد. این سقف از نظر وزن نهایی بسیار سبک بوده و با توجه به روش و دیتیل اجرایی آن جایگزین بسیار خوبی برای انواع سقف های کاذب دیگر مثل رابیتس و گچ می باشد. ساختار یکپارچه (ساده) خود دارای سه تیپ روش اجرای زیرسازی است که با توجه به مقتضیات و محدودیت های فضا قابل اجرا می باشند. در پایین هر یک از این تیپ ها توضیح داده شده است:

– سقف کاذب کناف با سازه دو طرفه D112a
در این ساختار امکان استفاده از یک یا چند لایه پنل روکش دار گچی وجود دارد. این صفحات می توانند از نوع معمولی (RG)، مقاوم در برابر رطوبت (MR) و مقاوم در برابر حریق (FR) باشند. پس از اجرای زیرسازی و نصب پنل های گچی درزگیری به وسیله نوار و بطانه درزگیری صورت می گیرد و در صورت لزوم می توان از ۲ تا ۵ میلیمتر گچ ساتن برای هم سطح نمودن تراز تمام شده با تراز سفید کاری استفاده کرد. سرعت عملیات اجرای این سقف بسیار بالا بوده و بیشتر در موارد زیر کاربرد دارد:
برای پوشش سقف هایی با مساحت بیش از ۵۰ متر مربع
وجود دهانه های بیش از ۴ متر
ارتفاع آویز بیش از ۴۵۰ میلیمتر

اجرای سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف با سازه یک طرفه D112B

در این ساختار امکان استفاده از یک یا چند لایه پنل روکش دار گچی وجود دارد. این صفحات می توانند از نوع معمولی (RG)، مقاوم در برابر رطوبت (MR) و مقاوم در برابر حریق (FR) باشند. پس از اجرای زیرسازی و نصب پنل های گچی درزگیری به وسیله نوار و بطانه درزگیری صورت می گیرد و در صورت لزوم می توان از ۲ تا ۵ میلیمتر گچ ساتن برای هم سطح نمودن تراز تمام شده با تراز سفید کاری استفاده کرد. سرعت عملیات اجرای این سقف بسیار بالا بوده و بیشتر در موارد زیر کاربرد دارد:
برای پوشش سقف هایی با مساحت کمتر از ۵۰ متر مربع
وجود دهانه های حداکثر ۴ متری
ارتفاع آویز کمتر از ۴۵۰ میلیمتر
مواقعی که سقفی ارزان با سرعت اجرایی بالا نیاز باشد

سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف خود ایستا (بدون آویز) D131
زمانی که امکان آویز گیری وجود نداشته باشد، از سقف کاذب خود ایستای کناف استفاده می شود. از نظر مورد مصرف و نوع ساختار، این نوع سقف کاذب مشابه دیوار جدا کننده کناف است که البته به صورت افقی اجرا می شود. سقف کاذب خود ایستا بیشتر در فضاهایی که عرض آن ها کمتر ا

ز ۳ متر بوده و حجم تأسیسات بسیار بالا است نظیر راهروهای هتل ها و بیمارستان ها و فضاهایی از این دست کاربرد دارد.

سقف کاذب کناف با سازه یک طرفه D112B

موارد کاربرد اجرای سقف کاذب کناف:

پوشش تأسیسات مکانیکال و الکتریکال در پشت سقف
امکان اجرای نور مخفی و سیستم های روشنایی متنوع
زیباسازی و دکور ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و …
افزایش مقاومت بنا در برابر حریق از طریق پوشش اجزای سازه (پنل های ضد حریق)
پوشش سقف محیط های مرطوب مثل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و … (پنل های ضد آب)
مزایا و نقاط قوت اجرای سقف کاذب کناف:
اقتصادی بودن و بهای تمام شده پایین
سهولت دسترسی به تأسیسات پشت سقف (در صورت استفاده از دریچه بازدید و یا سقف مشبک تایل)
ماهیت سریع و آسان عملیات اجرای سقف کاذب (این قضیه به ویژه در فضاهای وسیع نمود بیشتری دارد)
سبک بودن سقف نهایی (وزن پنل های گچی و زیرسازی آن بسیار پایین است)
انعطاف پذیری بالای سقف کاذب کناف (این خاصیت امکان ایجاد طرح های مختلف معماری را فراهم می کند)
امکان تغییر دکور و طرح در آینده
نصب چراغ و ادوات روشنایی به صورت روکار و توکار
سهولت تعمیرات و نگهداری
مقاومت در برابر زلزله

نحوه نصب و اجرای سقف کاذب کناف:

I. آماده سازی پیشنیازهای زیرسازی: محاسبه فاصله سازه های باربر و فاصله سازه های پنل خور بر اساس نوع پوشش کاری، رده وزنی سقف کاذب و نوع مقاومت در برابر حریق بر اساس استانداردهای سیستم ساخت و ساز خشک کناف.
II. اجرای سازه تراز
III. اجرای آویزها (در صورت نیاز)
IV. اجرای سازه های باربر
V. اجرای سازه های پنل خور
VI. اجرای بازشوها (در صورت نیاز)
VII. اجرای اجزای بادبندی (در صورت نیاز)
VIII. نصب لایه عایق (در صورت نیاز)
IX. نصب صفحات روکش دار گچی
X. اجرای درزهای انقطاع (در مساحت های بالا)
XI. درزگیری و آماده سازی برای رنگ (در صورت نیاز)

محدودیت های اجرای سقف کاذب کناف:
اجرای صحیح سیستم های ساخت و ساز خشک (پنل گچی یا کناف) نیاز به آموزش و تخصص دارد، بنابراین اجرای عملیات نصب سیستم های ساخت و ساز خشک توسط افراد غیر متخصص به شدت باعث افت کیفیت کار نهایی، اصلاحات و دوباره کاری های فراوان، دور ریز بالای مصالح و در نهایت افزایش هزینه و زمان کار می گردد.
استفاده از محصولات فرعی و نامرغوب موجود در بازار باعث افت کیفیت کار تمام شده، عدم برآورده شدن ملزومات مفروض طراحی و بروز مشکلات عدیده در زمان بهره برداری می گردد.

نگهداری و تعمیرات سقف کاذب کناف (پنل گچی یا گچ برگ):
در حالت کلی برای دسترسی به فضای تأسیساتی پشت سقف کاذب از دریچه های بازدید استفاده می شود، لیکن ممکن است در مواقع اضطراری، ناگزیر به برش دادن صفحات گچی باشیم، اما ترمیم صفحات بسیار آسان بوده و به دو صورت ترمیم موضعی و یا تعویض قطعات امکان پذیر است.

سیستم ساخت و ساز خشک – سقف کناف (پنل گچی یا گچ برگ)

مشخصات کلی سقف کاذب کناف (پنل گچی یا گچ برگ):
کناف نام ثبت شده تجاری است که به پنل های گچی در ابعاد ۲۴۰×۱۲۰ با ضخامت های ۹/۵ یا ۱۲میلیمتر اطلاق می گردد. در هنگام عملیات تولید این پنل ها مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی تزریق می گردد این فرآیند موجب کاهش وزن و استحکام پنل می گردد. در سیستم ساخت و ساز خشک از صفحات روکش دار گچی ( در برخی موارد صفحات مسلح سیمانی) به عنوان پوشش و از پروفیل های سرد نورد شده (پروفیل های فولادی سبک) به عنوان زیر سازی استفاده می شود.
مزایایی همچون کارایی، سرعت و دقت بالای ماهیت عملیات اجرایی، ایمنی در برابر وقوع زلزله و حریق، خاصیت های کارآمدی نظیر عایق بندی صوتی، حرارتی و رطوبتی و همچنین تعمیرات و نگهداری آسان همه و همه موجب شده اند که به مرور زمان سیستمهای ساخت و ساز خشک جایگزین روش های منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساخت گردند.

انواع سیستم های ساخت و ساز خشک (پنل گچی یا گچ برگ):
دیوارهای جدا کننده
دیوارهای جدا کننده کاذب کناف، دیوارهایی غیر باربر بوده که برای تفکیک و تقسیم فضاها و یونیت های داخل ساختمان به کار می روند. این سیستم شامل قاب های فلزی سبک پیش ساخته با سطح مقطع U و C می باشد که یک یا چند لایه صفحات روکش دار گچی کناف به وسیله پیچ های اتصال مخصوص بر روی این قاب های فلزی نصب می گردند. پس از آن درز موجود در میان صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری می شود به طوری که کار نهایی دارای سطحی یکپارچه و بدون درز بوده و قابلیت رنگ آمیزی، کاشی کاری و یا هر نوع پوشش نهایی دیگری بر روی آن فراهم است. با توجه به وجود فضای خالی پشت سیستم اجرا شده، امکان اجرای انواع عایق های صوتی و حرارتی وجود داشته و همچنین امکان عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکال و مکانیکال به سادگی هرچه تمام تر وجود دارد.
موارد کاربرد دیوار جدا کننده:
نمای خارجی ساختمان
عدم وجود اتصال مناسب میان متریال سنتی

مثل سنگ و آجر پلاک با دیوار پیرامونی موجب می شود تا در هنگام وقوع زمین لرزه لرزش های حاصل از زلزله باعث فرو ریختن نما گردد. اما سیستم دیوار پیرامونی Aqua Panel ساختاری کاملاً ایمن در مقابل وقوع زلزله می باشد در این سیستم پنل های مسلح سیمانی یا Aqua Panel به عنوان پوشش خارجی دیوار پیرامونی استفاده می شود. استفاده از عایق پشم معدنی در حین اجرای این سیستم باعث اثربخشی مطلوب بر عایق صوتی و حرارتی و در نهایت لحاظ مبحث ۱۹ مقررات ملی می گردد.
دیوارهای تأسیساتی
اجرای دو لایه قاب فلزی با فاصله از یکدیگر باعث ایجاد فضایی می گردد که از آن میتوان برای عبور مسیر تأسیسات الکتریکال و مکانیکال استفاده کرد. قرار گرفتن تأسیسات در فضای خالی دیوار کاذب موجب رفع مشکل خوردگی در مرور زمان و همچنین سهولت تعمیرات و نگهداری (با توجه به دسترسی آسان به خطوط تأسیساتی در زمان بهره برداری) می گردد.
دیواره چاله آسانسور
از جمله فضاهایی که طراحی و اجرای آن همیشه دغدغه مهندسین پروژه ها بوده و هست دیواره های چاله آسانسور می باشد، در بسیاری موارد اجرای این فضا حتی به مرحله پس از فینیشینگ کار موکول می گردد. سیستم ساخت و ساز خشک راه حل کارا و اثربخشی برای جداسازی چاله آسانسور از دیگر فضاهای ساختمان می باشد که می تواند این چالش را در حین اجرای پروژه ها از میان بردارد.
دیوار مقاوم در برابر اشعه ایکس
در مراکز تحقیقاتی و یا رادیولوژی با نصب یک لایه صفحه سربی در اجرای میان فضای خالی میان قاب های دیوار کناف می توان از عبور و نفوذ اشعه ایکس به فضای مورد نظر جلوگیری کرد.
دیوارهای تزئینی یا دکوراتیو
قابلیت انعطاف پذیری بالای سیستم ساخت و ساز خشک به معماران این امکان را می دهد تا مفروضات مطلوب طراحی خود را به ظرافت هر چه تمام تر جامه عمل پوشانند.
دیوارهای مقاوم در برابر حریق
اجرای دیوار مقاوم در برابر حریق مانع از تبادل گرمایی دو فضای مجاور یکدیگر می گردد، به عبارت دیگر در هنگام وقوع حریق این سیستم اجازه نمی دهد که دمای فضاهای مجاور کانون آتش از حد مشخصی فراتر برود.

مزایا و نقاط قوت دیوارهای جدا کننده کاذب:

وزن سبک و ایمنی بالا در مقابل وقوع زلزله
واکنش میانقابی مطلوب در هنگام وقوع زلزله
عایق مناسب صوتی، حرارتی و رطوبتی
مقاومت و پایایی بالا در مقابل حریق
کاهش بار مرده و جرم کلی ساختمان و در نهایت کاهش چشمگیر هزینه های مرتبط با سازه و فونداسیون
انعطاف پذیری بالا از منظر منطق و هنر معماری
عملیات اجرایی سریع و دقیق
امکان رنگ آمیزی سطح تمام شده بلافاصله پس از نصب
دسترسی آسان به تأسیسات الکتریکال و مکانیکال داخلی
قابلیت ترمیم و تعویض ساده در هنگام کاربری فضا
اجرای سطوح با حداقل مصالح مصرفی، نیروی انسانی و پِرت و دور ریز مصالح
افزایش سطح مفید زیربنا با توجه به ضخامت کم دیوارها
فرآیند حمل و نقل سریع، آسان و ارزان
نحوه نصب و پیاده سازی دیوارهای جدا کننده کاذب:
روش اجرای نصب و پیاده سازی دیوارهای جدا کننده کاذب شامل چهار مرحله کلی زیر می شود:
I. اجرای قاب فلزی سبک
II. نصب لایه اول پنل گچی یا گچ برگ
III. نصب عایق حرارتی و صوتی مورد نظر در صورت لزوم
IV. نصب پنل گچی یا گچ برگ در سمت دیگر دیوار

اجرای سقف کاذب کناف

محدودیت های دیوارهای جدا کننده:
دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد به مرور زمان موجب تغییر فرم دیوارهای جدا کننده معمولی و کاهش عملکرد فیزیکی و دوام دیوار می گردد.
رطوبت مداوم بیش از ۶۰% (برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت MR 90%) یا نفوذ مداوم آب دوام پنل ها را کاهش داده و بهتر است برای اینگونه فضاها از Aqua Panel مخصوص فضاهای مرطوب با پوشش کاشی استفاده نمود.
اجرای صحیح سیستم های ساخت و ساز خشک (پنل گچی یا کناف) نیاز به آموزش و تخصص دارد، بنابراین اجرای عملیات نصب سیستم های ساخت و ساز خشک توسط افراد غیر متخصص به شدت باعث افت کیفیت کار نهایی، اصلاحات و دوباره کاری های فراوان، دور ریز بالای مصالح و در نهایت افزایش هزینه و زمان کار می گردد.
استفاده از محصولات فرعی و نامرغوب موجود در بازار باعث افت کیفیت کار تمام شده، عدم برآورده شدن ملزومات مفروض طراحی و بروز مشکلات عدیده در زمان بهره برداری می گردد.

دیوارهای پوششی کناف (پنل گچی یا گچ برگ):
دیوارهای پوششی کناف راهکاری مناسب در بخش نازک کاری ابنیه به حساب می آیند، ویژگی های منحصر به فرد این متریال باعث می شوند که ملزومات مختلفی نظیر عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی، دسترسی های تأسیساتی و حتی ایمنی در مقابل زمین لرزه همه و همه با اجرای یک قلم تحت عنوان دیوار پوششی کناف لحاظ گردند.

موارد کاربرد دیوار پوششی کناف:
تعمیرات و بازسازی دیوارهای ابنیه قدیمی و سالخورده
پوشش دیوارهای جدید (اجرای عملیات نازک کاری)
عایق کاری صوتی و حرارتی دیوارهای پیرامونی ساختمان
عایق کاری صوتی دیوارهای مشترک فضاهای داخل آپارتمان ها مثل اتاق ها،

دفاتر، راه پله و آسانسور
ایجاد فضای مورد نیاز برای عبور تأسیسات الکتریکال و مکانیکال
ایجاد پوشش های ضد حریق
ایجاد پوشش های ضد رطوبت و ایجاد عایق رطوبتی مقاوم در برابر رطوبت و بخار

مزایا و نقاط قوت دیوار پوششی کناف:
سهولت و سرعت بالای اجرای عملیات
اجرای هم زمان عملیات نازک کاری و عایق کاری با استفاده از صفحات گچی عایق دار
حداقل دور ریز و پِرت مصالح
امکان رنگ آمیزی سطح کار بلافاصله پس از اجرا
اصلاح مشکلات و عدم انطباق های کیفی اجرایی دیواره ها (مانند ناشاقولی، ناگونیایی و ناهمواری کار)
ایجاد فضای مورد نظر برای عبور مسیر تأسیسات الکتریکال و مکانیکال بدون نیاز به تخریب و یا شیارزنی
دسترسی آسان به تأسیسات الکتریکال و مکانیکال در زمان ساخت و بهره برداری
بهسازی صوتی و حرارتی ساختمان

نحوه نصب و پیاده سازی دیوارهای پوششی کناف:
دیوارهای پوششی کناف به دو روش کلی بدون سازه و با سازه اجرا می شوند:
I. دیوار پوششی بدون سازه کناف:

در این ساختار از یک لایه پنل روکش دار گچی ساده یا صفحه دارای عایق ( پشم معدنی و یا پلی استایرن ) اسفاده می شود. پنل ها توسط چسب خمیر شکل با نام پرلفیکس ( متشکل از گچ ویژه و مواد افزودنی با خاصیت چسبندگی بالا) به دیوار زمینه متصل می شوند. در قدم بعدی فاصله باقیمانده در میان پنل های کناف به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری کناف درزگیری می شوند، با انجام این کار در انتها سطحی یکپارچه و مسطح بدون هیچگونه شیار یا درزی خواهیم داشت.

اجرای سقف کاذب کناف

II. دیوار پوششی با سازه کناف:
– در این ساختار پنل های روکش دار گچی بر روی زیر سازی فلزی پیچ می شوند. زیر سازی مورد نظر می تواند به صورت متصل به دیوار و یا مستقل از آن اجرا شود. در قدم بعدی لایه عایق در فاصله آزاد میان پنل روکش دار گچی و دیوار زمینه پشت قرار می گیرد. وجود فاصله خالی میان دیوار زمینه و و پنل علاوه بر تسهیل نصب عایق و حذف شیار زنی های مورد نیاز تأسیسات الکتریکال و مکانیکال راهکار مناسبی برای رفع مشکلات و عدم انطباق های کیفی دیوار زمینه (مانند ناشاقولی، ناگونیایی و ناهمواری کار) به حساب می آید. از دیگر مزایای این ساختار می توان به قابلیت اجرای آن در دیوارهای با شرایط زمینه متفاوت و اجرای پوشش هایی با ارتفاع ۱۰ متر اشاره نمود.

اجرای سقف کاذب کناف

محدودیت های دیوارهای پوششی کناف:
دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد به مرور زمان موجب تغییر فرم دیوارهای جدا کننده معمولی و کاهش عملکرد فیزیکی و دوام دیوار می گردد.
رطوبت مداوم بیش از ۶۰% (برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت MR 95%) یا نفوذ مداوم آب دوام پنل ها را کاهش داده و بهتر است برای اینگونه فضاها از Aqua Panel مخصوص فضاهای مرطوب با پوشش کاشی استفاده نمود.
اجرای صحیح سیستم های ساخت و ساز خشک (پنل گچی یا کناف) نیاز به آموزش و تخصص دارد، بنابراین اجرای عملیات نصب سیستم های ساخت و ساز خشک توسط افراد غیر متخصص به شدت باعث افت کیفیت کار نهایی، اصلاحات و دوباره کاری های فراوان، دور ریز بالای مصالح و در نهایت افزایش هزینه و زمان کار می گردد.
استفاده از محصولات فرعی و نامرغوب موجود در بازار باعث افت کیفیت کار تمام شده، عدم برآورده شدن ملزومات مفروض طراحی و بروز مشکلات عدیده در زمان بهره برداری می گردد.

نگهداری و تعمیرات کناف (پنل گچی یا گچ برگ):
همانطور که در بخش مزایا و نقاط قوت سیستم های ساخت و ساز خشک نیز توضیح داده شد با توجه به ماهیت این سیستم نیاز به رویه نگهداری نداشته و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض کلی یا جزئی، این امر به سادگی هر چه تمام تر با حداقل زمان و هزینه قابل انجام است.

طراح، تولید کننده و مجری انواع سقف کاذب، کف کاذب، دیوار کاذب و نما از جمله تایل های آلومینیومی، گریلیوم، دامپا، لوکسالون، لوور آلومینیومی، گریلیوم پره ای، ورق پانچ متال، باکس گریلیوم، تایل هوک آن، متال اینتروال، نمای دو پوسته، سیستم ‏های کف کاذب و انواع پارتیشن بوده و همچنین شریک تجاری بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در زمینه سقف کشسان، تایل گچی، تایل مینرال، تایل پی وی سی، کامپوزیت، کامپوتایل، ترمووود، دیوارکوب، دیوارپوش، سیستم ساخت و ساز خشک و سیستم روشنایی میباشد.

شرکت با رویکرد دانش محور و همراهی گروهی از مهندسین و افراد متخصص و خبره در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع سقف کاذب، کف کاذب، دیوار کاذب و نمای آلومینیومی با توجه به شرایط صنعت ساختمان و احساس نیاز به ایفای نقش پر رنگ تر مهندسین ایرانی تاسیس گردیده است.